En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: Trulte74

Buksa var enda finere med jenta i [;)]
Skikkelig tøff var hun!

Her har jeg hatt feber og snørrete nese nå de siste dagene + en UVI igjen...[:'(]
Så ikke akkurat vært i veldig god form,men sånn er nå livet...
Når I-L kommer fra skolen i dag så begynner vinterferien her,så blir spennende å se hvordan hun syns det er!!!
Ho kjeder jo livet av seg ho når ho ikke er på skolen!!![:-]

Vinterferie - hva er det nå igjen?[8|] Hihi..

UVI høres IKKE godt ut, nei[:'(]  Masse god bedring!

Takk,takk![:)] Har hjelpa bra allerede etter jeg begynte på pencilin,så får jo bare ta ferdig kuren...[:-]
He,he...Blir første vinterfeiren her da,litt rart og uvant...
Mye nytt sånn når de har begynt på skolen![:)]

Jo...Den buksa du har sydd var jo skikkelig STILIG da,kjempe flink er du!!![:D]

ORIGINAL: Mrs J.

Vinterferie så tidlig[8|]
Her begynner den 2 mars.
Ja,hun kan nok kjede seg litt da ja,men hvis du er i fin form så kan dere vel finne på noe koselig alle sammen.
Preben syntes plutselig at det er stas med litt fri fra barnehagen,så jeg har gått til innkjøp av Ole Brum unospill og barneyatzy.Yatzyen er så enkel at Thea også kan være med å spille.
Ellers så har vi vært mye ute i hagen i snøen og lekt.Kjempekoselig når været er så flott.

Vært syke her også.Alle 4 har vært litt dårlige.Heldigvis er vi friske nå.Bare jeg som fortsatt er litt snufsen.

Hmmm...Ja,tydeligvis...Vinterferie uke 8...[;)]
Men blir nok en kjedelig vinterferie,er ikke stort jeg orker om dagene...[&o]
Prata om å ev ta en tur med danskebåten igjen,men jeg klarer ikke gå no særlig og sover dårlig...[&o]
Så blir nok å være hjemme,har myyye snø her da,så barna kan jo være ute å kose seg i snøen iallefall!!![:)]
Også får vi besøk av dattra te nabo'n da som spurte pent om å komme hit i vinterferien...
Har sett den Ole Brumm uno'n,men trodde ikke barna ville skjønne det helt her så ikke gått til innkjøp...[8|]
Her går det i sånn kort spill med "hopp i havet" eller 2 like,også er de glad i stigespillet,ludo og sånn tønne du stikker sverd i!!![:D]

Uff,ja...He,he...Har det ikke mye moro om dagene...
Sliten til 1000 og begynner å merke kynnerene mer og mer og...[8|]
Klarer ikke snu meg rundt i senga alene snart heller...[&o]
Er sannelig godt jeg ikke skal være gravid flere ganger nå!!![:-]

Blir ikke helt et ekstra barn,mer tankebryderi...Ho er 16år...
Og ja hun er flink med barna her![:)]
Men er nå litt balast pga div,men fungerer ok![:)]
Er greit å kunne være til hjelp for andre som tregner det![:)]

He,he...Ja,er sånn det blir det når en ikke klarer å la være å bry seg om andre...[;)]
Hadde det ikke fungert såpass greit som det gjør nå så måtte vi jo sagt nei,men går bra så![:)]

Og nei,blir ikke mye søvn...Blir mye tid å titte i veggen eller borti skapet...
Håper virkelig mens termin stemmer best og det ikke er lenge igjen nå,rimelig lei...[:-]

Navn...Tja...Har vel blitt enige om at om kællen får guttenavnet han vil ha så får jeg jentenavnet jeg vil ha![8D]
Men er liksom ikke sånn spikra bestemt,så får se når mini kommer ut tenker jeg![:D]

ORIGINAL: Vibeke :)

Ja Vibeke det er skulle vi hatt [;)]

Ser det var dumt av meg å ta kvelden tidlig i går... Hmmmm....

Ja Vibeke, men det var litt min feil som ikke kapra deg mens du var pålogga...
Treig av meg. Så du var pålogga da jeg var inne først så skulle jeg bare... som Albert Åberg.
Men da var du borte etter jeg hadde gjort meg ferdig me alle unødvendige ting[8D]

Hørtes kjent ut... Sånn som skjer det...
Jeg har hatt flere sånne skal bare dager nå, og har da ikke rukket innom her engang....

ORIGINAL: Mrs J.

Hva skal dere jenter gjøre i dag da?

Tja... Jeg var på jobb.... [&:]

ORIGINAL: ~Star83~

Uff,ja...He,he...Har det ikke mye moro om dagene...
Sliten til 1000 og begynner å merke kynnerene mer og mer og...[8|]
Klarer ikke snu meg rundt i senga alene snart heller...[&o]
Er sannelig godt jeg ikke skal være gravid flere ganger nå!!![:-]

Blir ikke helt et ekstra barn,mer tankebryderi...Ho er 16år...
Og ja hun er flink med barna her![:)]
Men er nå litt balast pga div,men fungerer ok![:)]
Er greit å kunne være til hjelp for andre som tregner det![:)]

Hørtes slitsomt ut m kynnere og å ikke kunne snu seg i senga, men nå er det ikke så alt for lenge igjen...
Skal dere ha besøk av nabo jenta hele ferien, eller?? Snilt av dere å ta henne inn. Godt at det er litt hjelp også da!!!

Kan se ut til at henne blir her mer eller mindre hele ferien ja...
Ho er jo ikke akkurat nabojenta,er bare far hennes som er nabo'n vår...
Og hjemme der ho bor så har hun jo 8 søsken,så mulig defor det er greiere å være her...[:-]
Ja,også spiller vi jo Wow sammen da...Så har jo en felles hobby der...[:D]

Blir ferie da å komme seg litt bort fra alle søsknene...
Alright med litt felles interesser også da! Dere får kose dere med WOW denna uka!

ORIGINAL: Vibeke :)

Blir ferie da å komme seg litt bort fra alle søsknene...
Alright med litt felles interesser også da! Dere får kose dere med WOW denna uka!

Ja kos dere [;)]

God kveld!

Sitter her å glaner på TV og surfer på nettet. Er "alenemor" denne uka, sambo er begynt å reise en del i jobben. Vi har alltid vært ganske tosomme så det var litt rart i begynnelsen å være alene på kveldene. Men nå synes jeg det er litt godt å få fjernkontrollen for meg selv og bare ha alenetid etter Mina har lagt seg.
Skal selv reise en del de 2 neste månedene så nå har jeg et mål om å få lest litt bøker fremover. Har ikke lest ei bok siden Mina ble født[8|] 

Har ikke hatt mye tid til BV siste tia og blir nok ikke bedre fremover men er innom og titter å prøver holde meg oppdatert på dere jenter [;)]

Regner med at det er litt uvant å ha tid for seg selv når'n er vant til å være to, ja! Det tok litt tid for min del også å venne meg til å være alene (ble nå brått litt mer alene jeg da, men), men nå STOR koser jeg meg og trives egentlig VELDIG godt med å ha tid for meg selv og kunne gjøre akkurat det som passer meg litt mer når det passer meg!

He,he...Jo,takk...[:-] Har blitt en god del spilling her...
Nesten så en går litt lei,så godt en har flere forskjellige figurer å spille på!!![:D]

God kveld!

Sitter her å glaner på TV og surfer på nettet. Er "alenemor" denne uka, sambo er begynt å reise en del i jobben. Vi har alltid vært ganske tosomme så det var litt rart i begynnelsen å være alene på kveldene. Men nå synes jeg det er litt godt å få fjernkontrollen for meg selv og bare ha alenetid etter Mina har lagt seg.
Skal selv reise en del de 2 neste månedene så nå har jeg et mål om å få lest litt bøker fremover. Har ikke lest ei bok siden Mina ble født[8|] 

Har ikke hatt mye tid til BV siste tia og blir nok ikke bedre fremover men er innom og titter å prøver holde meg oppdatert på dere jenter [;)]

He,he...Kan tenke meg det er uvant ja...Vet ikke helt selv om jeg ville synes det var litt godt og...[:-]
Ikke akkurat nå iallefall...Du får kose deg med å prøve å få lest litt fremover![:)]

ORIGINAL: ~Star83~

He,he...Jo,takk...[:-] Har blitt en god del spilling her...
Nesten så en går litt lei,så godt en har flere forskjellige figurer å spille på!!![:D]

Blir vel fort sånn... Er du sånn så du har flere kontoer på flere servere også, eller??? Eller er ikke det mulig på WOW???....

He,he...Kan ha flere kontoer,men det er jo bare tull...[:-]
Men du kan ha figurer på flere servere,opptil 10 figurer pr server og maks 50 på en konto...
Og det bør jo være mer enn bra nok...[:D]
Selv har jeg vel klart å få 10 figurer på den serveren vi starta på,også har jeg 2 på en annen![;)]

Har ei venninne av meg som er i gang på samme greia, jeg har nå hvertfall helt mista oversikten....

Back
Topp