Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mrs J.
Vinterferie så tidlig[8|]
Her begynner den 2 mars.
Ja,hun kan nok kjede seg litt da ja,men hvis du er i fin form så kan dere vel finne på noe koselig alle sammen.
Preben syntes plutselig at det er stas med litt fri fra barnehagen,så jeg har gått til innkjøp av Ole Brum unospill og barneyatzy.Yatzyen er så enkel at Thea også kan være med å spille.
Ellers så har vi vært mye ute i hagen i snøen og lekt.Kjempekoselig når været er så flott.
Vært syke her også.Alle 4 har vært litt dårlige.Heldigvis er vi friske nå.Bare jeg som fortsatt er litt snufsen.
ORIGINAL: Trulte74
ORIGINAL: Vibeke :)
Ja Vibeke det er skulle vi hatt [;)]
Ser det var dumt av meg å ta kvelden tidlig i går... Hmmmm....
Ja Vibeke, men det var litt min feil som ikke kapra deg mens du var pålogga...
Treig av meg. Så du var pålogga da jeg var inne først så skulle jeg bare... som Albert Åberg.
Men da var du borte etter jeg hadde gjort meg ferdig me alle unødvendige ting[8D]
ORIGINAL: ~Star83~
Uff,ja...He,he...Har det ikke mye moro om dagene...Sliten til 1000 og begynner å merke kynnerene mer og mer og...[8|]Klarer ikke snu meg rundt i senga alene snart heller...[&o]Er sannelig godt jeg ikke skal være gravid flere ganger nå!!![:-]Blir ikke helt et ekstra barn,mer tankebryderi...Ho er 16år...Og ja hun er flink med barna her![:)]Men er nå litt balast pga div,men fungerer ok![:)]Er greit å kunne være til hjelp for andre som tregner det![:)]
God kveld!
Sitter her å glaner på TV og surfer på nettet. Er "alenemor" denne uka, sambo er begynt å reise en del i jobben. Vi har alltid vært ganske tosomme så det var litt rart i begynnelsen å være alene på kveldene. Men nå synes jeg det er litt godt å få fjernkontrollen for meg selv og bare ha alenetid etter Mina har lagt seg.
Skal selv reise en del de 2 neste månedene så nå har jeg et mål om å få lest litt bøker fremover. Har ikke lest ei bok siden Mina ble født[8|]
Har ikke hatt mye tid til BV siste tia og blir nok ikke bedre fremover men er innom og titter å prøver holde meg oppdatert på dere jenter [;)]
ORIGINAL: ~Star83~
He,he...Jo,takk...[:-] Har blitt en god del spilling her...Nesten så en går litt lei,så godt en har flere forskjellige figurer å spille på!!![:D]