En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: ~Star83~

ORIGINAL: Vibeke :)

Håper dere finner dere noe nytt dere kan bli boende i Star, så dere slipper noe mer "blir det salg, eller blir det ikke salg"......

Ja...Skal prøve å legge inn søknad til kommunen og da,men er vel tvilsomt at de hjeper til...
Men den som intet våger intet vinner heter det seg jo...
Angrer nesten på at vi solgte da vi valgte å flytte innover,men var jo og greit på en måte...
Livet består i å prøve å feile gitt!!![:D]
Ordner seg nok på et vis etterhvert,det må jo det!!![:)]

Pleier alltid å ordne seg for snille piker, så dette går bra vet du.[;)]

He,he...Ja,har igrunn vært noe jevnlig siden det som skjedde uti der første gangen...
Og så har det vært det ene og andre etterpå,men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves...[;)]

ORIGINAL: Trulte74

Ja, det var dumt Trulte!
Hvertfall når jeg ikke fikk sove i går i tillegg, og ble liggende og suldre ALT for lenge for mitt eget beste....

Dobbelt dumt da[&o]
Fikk heller ikke sove så har hatt 2 våken netter uten Mina å skylde på...
Hotell er ikke no' særlig å sove på..

Skikkelig plagsomt å ligge og ikke få sove, men litt greiere når'n er hjemme enn når'n er på hotell da...
Håper du har fått sove ut litt etterpå da...

ORIGINAL: ~Star83~

Håper dere finner dere noe nytt dere kan bli boende i Star, så dere slipper noe mer "blir det salg, eller blir det ikke salg"......

Ja...Skal prøve å legge inn søknad til kommunen og da,men er vel tvilsomt at de hjeper til...
Men den som intet våger intet vinner heter det seg jo...
Angrer nesten på at vi solgte da vi valgte å flytte innover,men var jo og greit på en måte...
Livet består i å prøve å feile gitt!!![:D]
Ordner seg nok på et vis etterhvert,det må jo det!!![:)]

Det er det som er så dumt innimellom at'n ikke vet hva fremtiden bringer... Og da må'n jo bare ta avgjørelser utifra hvordan situasjonen er der og da, også får'n bare ta de utfordringene det fører til når de kommer...
Det værste svaret du kan få fra kommunen er nei da... Så det er jo ikke akkurat noe å tape på å søke

ORIGINAL: Trulte74

Ja, det var dumt Trulte!
Hvertfall når jeg ikke fikk sove i går i tillegg, og ble liggende og suldre ALT for lenge for mitt eget beste....

Dobbelt dumt da[&o]
Fikk heller ikke sove så har hatt 2 våken netter uten Mina å skylde på...
Hotell er ikke no' særlig å sove på..

Skikkelig plagsomt å ligge og ikke få sove, men litt greiere når'n er hjemme enn når'n er på hotell da...
Håper du har fått sove ut litt etterpå da...

Sov som en stein hjemme i senga mi i natt[:D]
Ska nyte helga før jeg får noen nye netter på hotell...

Nå er jeg lei av å rydde....
Måtte ta meg litt sammen her i dag og få på plass litt ting og tang igjen etter malinga mi...... Får huset fullt m familie på søndag og da er det greit å ha ett kjøkkenbord og litt plass rundt omkring... Prøve å se det positive i det; jeg tror jeg begynner å se slutten her nå....

Jeg ble nå mer eller mindre ferdig med ryddinga mi før selskapet her i dag.
Bortsett fra en litt treig start, vekte Alexander 5 min før det ringte på døra her, og da var det en liten en som ikke var helt fornøyd med noe som helst. Skulle nå helst bare sitte på fanget til mamma og kose en LAAAAAAAAAAAAAAANG stund, da mamma måtte ordne det siste på kjøkkenet så var det KUN tante som var en god nok erstatning...
Men han tødde nå til etterhvert når han fikk våkna litt! Og det var stas med kaker (hvertfall pynten og fyllet...[:D]) og pakker!!!!
I morgen blir det feiring i barnehagen og en liten barnebursdag hjemme etterpå.

Håper alle har hatt en fin helg!

Helga her fløy avgårde den...Hmmm,husker nesten ikke hva vi gjorde igrunn...[8|]
Ja,ja...I går var Emina hos tannlegen...Gikk bra det,så stolt!!![:D]
Var artig da ho ble ropt inn,jenta fikk skikkelig nerver og ble helt stiv...
Hadde en liten gråterunde inne der da tannlegen kom med tellepinsetten,
men ble fort glemt da ho var ferdig og skulle få overaskelse!!![:D]

Så bra at tannlegeturen gikk så bra!!!
Det er jo noe nytt for dem så det er ikke no rart at de blir litt spent og noen ganger fylt med litt skrekk... Godt når det går fort over! Driver sånn halvveis og forventer å få en beskjed fra x'n snart om at Alexander skal til tannlegen og at jeg må stille opp.... Regner m at innkallingen kommer dit siden det er der han har folkereg adresse, men at jeg må være med siden pappa'n har tannlegeskrekk......

Ikke sant...
Prata me'n i dag, for å oppdatere'n på overgang til stor avdeling for Alexander. Også nevnte jeg tannlege for'n... Hørte at'n grøss gjennom telefon......... Så vi får se hvor fort det går fra innkallingen kommer og til jeg får telefon...

Ikke mye her i gården. Har fri og prøver å få gjort litt husarbeid. Men guuuud så lat jeg er idag.[8D]

lite... emilie har blitt sjuk igjen[:(] i skulle jo egentlig rydde og vaske og lage gele og styre t bursdag i morra, men d bli jo mest sannsynlig avlyst no så[:(][:(] litt småuggen sjøl og, så da gidd i liksom ikkje begynne å vaske og sånn[&:] og litt lei me i... for at emilie e sjuk igjen stakkar og mest sannsynlig e sjuk på bursdagen sin[:(]
i kjeda me nokka jævlig og da, for emilie ligg å søv, og e lei av dataen, så kanskje i tar å vaske litt lell... får sjå..[:D]

vi fikk inkallelse i går... emilie va kjempeklar ho[:D] ho skulle t tannlegen ja! helst der og da[:D] tok den lappen og la den i korga frampå sykkelen sin og skulle sykle til tannlegen på liksom[:D] håpe d går like bra når vi faktisk ska dit....

Jeg har vært på jobb i dag, ja! Som vanlig... Hatt en del møter i dag så det har vært litt avveksling fra hverdagen og det er jo egentlig greit nok...

Kvelden har vi tatt med ro. Siste kvelden på ei uke igjen nå, så da er det litt alright å kose seg litt... Også har jeg litt morro av nye ting gutten min har plukka opp, kan hende det bare er jeg som innbiller meg ting, men jeg syns det virker som om han er mer ivrig etter å plukke opp og kopiere ord om dagen, og har skravla MYE mer... Moro!

Også har'n slutta å si NOS......................[:(] Nesten så jeg synes det er litt trist vettu... Men, men... Nå er vi over på s(k)o... Har ikke helt fått inn K'n ordentlig enda, men det er en antydning til den..

Masse god bedring til Emilie og mamma'n - håper dere er friske nok til litt bursdagsfeiring i morgen[:)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Masse god bedring til Emilie og mamma'n - håper dere er friske nok til litt bursdagsfeiring i morgen[:)]

takk takk[:)]

e nok desverre ikkje d... emilie har rundt 40 i feber....sjøl om ho har fått paracet... våken no og sitt på fanget t pappan...

Back
Topp