En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Uff,kjedelig da buster...[&o]
Håpe dere kommer i form igjen snart da...
Var nødt å sette med ned her jeg,som vanlig,skulle være flink å rydde kjøkkenet...
Men uansett hva jeg gjør så vil ikke kroppen henge med...[8|]
Er slitsomt å ha lyst til å gjøre ALT og ikke klare det!
Men,men...Fikk nå satt på oppvaskmaskina,så får jeg se hva kroppen vil etterpå...
Om ca 1 time så kommer størstemann hjem fra skolen og da er det lekser![:)]

Huff ja, kjempekjedelig å ville gjøre ting, men ikke klare det.[&o] Er det bekkenet som streiker eller?

Ja,en del bekken og ellers alt overskudd...
Kan jo føle meg i kjemp form,men så fort jeg tar tak i kluten så tappes overskuddet i turbo fart...
Og sta som jeg er så går jeg ikke ifra før jeg har fått gjort litt...[:-]
Og det får jeg jo merke godt kan man si...[8|]

Ikke noe godt når det sånn. Du må nok bare lytte til kroppen, men vet det er lettere sagt enn gjort.[:)]

Kjedelig med sjukdom Buster! Håper dere er friske og i farta igjen fort! God bedring til dere!!!

Star: Du har nå unnskyldning til å sette deg ned og bli sittende du da! Ikke slit deg ut! Ta vare på deg selv og den lille.

Takk Vibeke![:)] Julian har sovet på sofaen i hele dag, og når kl. var 16.30 spurte han så fint om å få legge seg. Stakkars liten... Har ikke mye feber heller, rundt 38. Men han er nok lik mora, jeg også bare sover når jeg er syk.

ORIGINAL: Mrs J.

God bedring til dere buster.Håper dere snart er friske og raske begge 2.[:)]

Takk![:)] Det håper jeg også.[:)]

ORIGINAL: Mrs J.

God bedring til dere buster.Håper dere snart er friske og raske begge 2.[:)]

i e så jævli dum!!! skjønna ikkje at d e mulig!!
hell på å baka snickerskake, som va meininga å spare litt av til bursdagen til emilie... men d e vel bare å glemme no[:'(] i bunnen så ska d være eggehvite, sukker, ritzkjeks, peanøtter, vaniljesukker og bakepulver.... trur dokker ikkje i glemte heilt av bakepulveret og vaniljesukkeret da???[:@][:@][:@][:@][:@]
ååååå[:@] og d kom i på 10 min etter i hadde sotte den i ovnen[:'(]
gud kor surrete i har vært i dag, så skulla vel aldri ha baka na kaka i dag... trøtt og jævlig... men fikk så jævlig lyst på snickerskake i dag, så da måtte i nå bare lissom[8D] håpe håpe den e like god lell.........men tvila sterkt....

ORIGINAL: buster

Takk Vibeke![:)] Julian har sovet på sofaen i hele dag, og når kl. var 16.30 spurte han så fint om å få legge seg. Stakkars liten... Har ikke mye feber heller, rundt 38. Men han er nok lik mora, jeg også bare sover når jeg er syk.

Får litt vondt av de når de ligger sånn utslått på sofa'n og slapper av/sover. Men de er nå utrolig søte også da!!!

ORIGINAL: nobody

i e så jævli dum!!! skjønna ikkje at d e mulig!!
hell på å baka snickerskake, som va meininga å spare litt av til bursdagen til emilie... men d e vel bare å glemme no[:'(] i bunnen så ska d være eggehvite, sukker, ritzkjeks, peanøtter, vaniljesukker og bakepulver.... trur dokker ikkje i glemte heilt av bakepulveret og vaniljesukkeret da???[:@][:@][:@][:@][:@]
ååååå[:@] og d kom i på 10 min etter i hadde sotte den i ovnen[:'(]
gud kor surrete i har vært i dag, så skulla vel aldri ha baka na kaka i dag... trøtt og jævlig... men fikk så jævlig lyst på snickerskake i dag, så da måtte i nå bare lissom[8D] håpe håpe den e like god lell.........men tvila sterkt....

Hehehehehe.... Stygt å le, men.....
Nå har du jo ev unnskyldning til å spise opp hele kaka... Hvordan ble den egentlig?
Jeg må bare krysse fingra for at kakene mine blir vellykka, for jeg har tenkt å bake lørdag ettermiddag/kveld, og går det skeis da så blir det dårlig med kake... Godt jeg har noen pakker med gele i skapet da, så kan det hvertfall bli noe..........

den blei litt seig[&:][&:][:@][:@] men va perfekt på midta da...når den fortsatt va varm..........
i e så surrete i dag!! skulle hente løk i kjøleskapet t joa når vi sto å laga oss bagissa, og i åpna frysedøra[8|] sånne ting har d vært heile dagen[8D][8D]

Sitter her på jobben og henger igjen da.......
Lang dag i dag, avd.møte på ettermiddagen [&:] Ja, ja....

ORIGINAL: buster

Ikke noe godt når det sånn. Du må nok bare lytte til kroppen, men vet det er lettere sagt enn gjort.[:)]

He,he...Ja,veldig mye lettere sagt enn gjort ja...[:-]

ORIGINAL: Vibeke :)

Kjedelig med sjukdom Buster! Håper dere er friske og i farta igjen fort! God bedring til dere!!!

Star: Du har nå unnskyldning til å sette deg ned og bli sittende du da! Ikke slit deg ut! Ta vare på deg selv og den lille.

He,he..Ja,jo vet jo det egentlig...Men fungerer dårlig når man veldig gjerne vil få gjort litt...[8|]
Ble nå ferdig med det andre jeg skulle gjøre i går til barna skulle i seng...[:-]

I dag har det vært fotograf her og tatt bilder av leiligheten...
Så nå blir vel ikke lenge før den ligger til salgs igjen nå...
Vet ikke helt åssen ting blir enda,men får bare ta det som det kommer...
Bor nå iallefall her når mini kommer,for det er jo under 3mnd'r til!!![:-]

Håper dere finner dere noe nytt dere kan bli boende i Star, så dere slipper noe mer "blir det salg, eller blir det ikke salg"......

Ja, det var dumt Trulte!
Hvertfall når jeg ikke fikk sove i går i tillegg, og ble liggende og suldre ALT for lenge for mitt eget beste....

Dobbelt dumt da[&o]
Fikk heller ikke sove så har hatt 2 våken netter uten Mina å skylde på...
Hotell er ikke no' særlig å sove på..

Håper dere finner dere noe nytt dere kan bli boende i Star, så dere slipper noe mer "blir det salg, eller blir det ikke salg"......

Ja...Skal prøve å legge inn søknad til kommunen og da,men er vel tvilsomt at de hjeper til...
Men den som intet våger intet vinner heter det seg jo...
Angrer nesten på at vi solgte da vi valgte å flytte innover,men var jo og greit på en måte...
Livet består i å prøve å feile gitt!!![:D]
Ordner seg nok på et vis etterhvert,det må jo det!!![:)]

Back
Topp