En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Hehe,ja ikke sant...
Mitt problem er at jeg syntes matlaging er gørr kjedelig.[:-]Aner aldri hva vi skal ha til middag.[8|]
Sleit med å velge middag i dag jeg også[8D]  Skal ikke si hva det ble[8D]

Ble ikke middag her.[8|]
Kjøpte fersk loff,laget eggerøre og åpnet en skinkeboks.
Tok hjemmelaga jordbærsyltetøy ut av frysen så det hadde vi i dag[8D]

DU LAGET i det minste noe[8D]  Jeg satte på steikeovnen - og så tok mannen noe ut av frysen og satte inni ovnen da han kom inn døra [8D]

Flinke Mrs J.[:D]

Grattis til meg - med toppen![:D]

Hehe,ja ikke sant...
Mitt problem er at jeg syntes matlaging er gørr kjedelig.[:-]Aner aldri hva vi skal ha til middag.[8|]
Sleit med å velge middag i dag jeg også[8D]  Skal ikke si hva det ble[8D]

Kan ikke bli så veldig mye værre enn meg, tror jeg...
Vi tre som jobba kvelden i dag bestilte oss pizza vi.....

ORIGINAL: Vibeke :)

Er vel ingen som kjeder seg her i dag eller???[8|][:D]

Hvem skulle det være[8|]

Aner ikke[8|]
Jeg holder egentlig på å vaske her i huset så jeg har ikke tid til å kjede meg.[8D]

Flink du er Mrs J

Må jo ha noe å gjøre[;)]
Hater både rot og støv så da må jeg jo vaske.[:D]

Gjør alt av husarbeid når Thea er i barnehagen,så når hun har fri i morgen så kan vi bare kose oss.[:)]

Veldig greit det da!!! Jeg prøver å få unna det husarbeidet som tar tid den uka jeg ikke har alexander jeg, også blir det lettere rydding og litt støvsuging bare når jeg har han. Ellers så er det jo mulig å gjøre litt om kvelden etter at han har lagt seg også, men når han er våken så prøver jeg å bruke mest mulig av tia sammen med han, er jo ikke akkurat veldig mye tid vi har sammen når jeg jobber til 16 hver eneste dag og han legger seg kl 19....

Hehe,ja ikke sant...

Godt å høre at det er flere som har det problemet... Jeg syns forsåvidt det er helt greit å lage maten, bare jeg hadde sluppet å finne ut hva som skal spises.... Og sørge for at jeg har alt jeg trenger...

Den sliter jeg med for tiden[:-]

Ser frem til en uke med masse [&:] spennende mat alene [:'(] jeg nå fom i morra når jeg leverer Alexander igjen..........

Lager ikke du vanligvis middag hver dag?

Hva må til for at det skal regnes som middag???

Her i huset må sambo være hjemme for at det regnes som middag[8D]
Lager sjelden sånt jeg...

Hehehehe.... Skjønner ikke det....

blir bare så dårlig med mat på meg og Alexander hvis jeg ikke tar meg en sving innom kjøkkenet innimellom... Ellers så kunne det blitt ett dyrt kosthold på oss.....

Er vel sånn det ofte er!
Jeg syns nå egentlig det er gøy å lage litt mat og prøve litt nye ting jeg da, men... Det er den planlegginga og forberedelsen jeg er så INNMARI dårlig på.... Også er det jo ikke alltid like givende å lage mat til bare seg selv da.... De fleste oppskrifter er jo liksom til 4, enten må jeg begynne å dele og suldre, ellers så har jeg rester resten av uka, og det er jo VELDIG spennende å spise det samme fire dager på rad..... [&:]

Er sååå lite oppfinnsom når det kommer til matlaging at det nesten er flaut..

Nå skal jeg komme meg i seng, appropo viljestyrke... Lova meg selv å være i seng før midnatt. Det løfte klarte jeg visst ikke holde i kveld heller[8D]

Godt å høre at det er flere enn meg....
Jeg SKULLE også i seng før midnatt i dag, men..... Kan vel se ut som om viljestyrken svikta meg, igjen...

Men, natta Trulte!
Sov godt

Når mannen ikke kommer hjem og barna bestemme middag,det regnes ikke for da er det gjerne bare potetmos,grandis,lapper....ja,du vet jo hva barn liker.[:D]
Middag for meg er poteter,ris,saus,kjøtt eller fisk og masse gode grønnsaker.

Da tror jeg ikke middagene min kvalifiserer til å kalles middag hver da....

God morgen jenter.
Hva skal dere i dag da?
Noen som gleder seg til helga vil jeg tro???[:D]

Skal jobbe noen timer til her jeg....
Så blir det en avslappende helg... Eller... Jo, maling er avslappende når jeg har lyst til å male...
Gleder meg? Ja gjett!!!!

Du 'a Mrs J?
Noen planer for dagen og helgen?

God morgen jenter.
Hva skal dere i dag da?
Noen som gleder seg til helga vil jeg tro???[:D]

I dag skal vi ha kosedag.
En ansatt i barnehagen døde plutselig i slutten av forrige uke så jeg tok ut Mina fra barnehagen i dag slik at flere kanskje kunne komme seg i begravelse.
Så vi har tatt hælg i går allerede. Ska dra til byen å kjøpe bursdagspynteting og spise lunsj med gu'mor.
I morgen kveld har vi barnevakt å skal på party og søndag har vi besteforeldre og oldeforeldre på bursdagsmiddag for Mina.

De 2 neste ukene har jeg reising og skal bare innom hjemme neste helg for å ha barneselskap og andre gjester før jeg drar bort igjen. Blir heftige uker og hater å skal være så mye borte fra snuppa.

Back
Topp