En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

Her har jeg hatt de 2 største til tannlegen i dag...
Begge 2 har fine og hullfrie tenner!!![:)]
Så dit trengte vi ikke å komme tilbake til på ca.18mnd...

Ellers så skal vi ha litt besøk her i helga...
Ei venninde av meg med dattra si på 15mnd kommer i dag og blir til søndag,
også får vi litt tenåringsbesøk av dattra te nabo'n da!!![:-]
Så blir nok litt Wow-spilling her tenker jeg,siden vi alle spiller - skikkelig voksne liksom!!![:-]

Jo,også-også...I dag har jeg og min kjære 5-års bryluppsdag!!!
Så skal kose oss med god mat og sånn her i kveld!!![:)]

Good helg til dere alle!!![;)]

Gratulerer med 5-års bryllupsdag Star!!!!

Grattis med 5årsdagen til Star og Starmannen![:D]

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag Star!
Håper dere kosa dere!

Lei av å være sjuk nå!!!!
Løggi i senga eller på sofa'n m ca 40 i feber siden lørdag kveld nå, LEI!!!! Finnes ikke tålmidig i det hele tatt heller da vettu... Får så utrolig mark i rævva av å bare ligge stille uten å gjøre noe som helst... VIL BLI BRA NNNNNNNNNNNNNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Så bra dere har kosa dere i helga Star!

Jeg er så dritt lei her nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, men jeg orker ikke gjøre stort heller da... Har brukt to dager på å skru sammen ett ikeaskap, med elektrisk skrutrekker.... Må jo nesten bare le litt av meg selv........

He,he...Og det er jo liksom sånn typisk "småfiks" som man bare vil/må få til samma hva...He,he...
Godt du hr fått det sammen iallefall...[:D]

Ikke mer som har skjedd her siden jeg var innom sist... Oj da.....

På tide med en skikkelig skravle kveld snart????

Jeg kan jo skryte litt..

Dagens syprosjekt..
.. mangler bare å sette fast knappene, men da må jeg prøve det på modellen igjen

Ny bukse til Anna Naomi.. - bilder med jenta inni kommer i morgen

Her kommer "actionbilder"

Først begge ungene i trappa - for John Ruben mener at bilder skal taes mens man sitter i trappa:

Så to bilder av lillemor med den nye buksa si:

Mye blitz og litt dårlig vinkel på bildene, men her er ei jente som er travel, skjønner dere[;)]

ORIGINAL: Trulte74

Ja Vibeke det er skulle vi hatt [;)]

Ser det var dumt av meg å ta kvelden tidlig i går... Hmmmm....

ka dokker har styra me i dag dokker?

her har vi vært på skitur[:)] i, joa og emilie[:)] gikk ganske så langt og.. langt for emilie hvertfall... ho va kjempeflink og gikk masse oppoverbakka også rente vi ned igjen på slutten og d va artig vettu... ho mellom beina mine[:D] holdt på å flira se ihjel[:D] turen tok 2 1/2 time, så no e i skikkelig stolt over oss.. hahah..[8D] nesten fått overtalt joa t å værme på skitur i morra når emilie e på karneval i barnehagen[8D] meldt sol t i morra, så d hadde vært svert[:)]

ORIGINAL: Vibeke :)

ORIGINAL: Trulte74

Ja Vibeke det er skulle vi hatt [;)]

Ser det var dumt av meg å ta kvelden tidlig i går... Hmmmm....

Ja Vibeke, men det var litt min feil som ikke kapra deg mens du var pålogga...
Treig av meg. Så du var pålogga da jeg var inne først så skulle jeg bare... som Albert Åberg.
Men da var du borte etter jeg hadde gjort meg ferdig me alle unødvendige ting[8D]

Back
Topp