En lang tråd... - Januarmammaenes skravletråd

He,he...Skjønner det![;)]
Går jo mye på interesse og her er det jo blitt en felles interesse....
Har ikke så mye annet å fordrive kveldstiden med...[;)]

Kjenner til det, men det er nå litt sånn det skal være også... Og så lenge en koser seg så er vel alt bra!!!

ORIGINAL: ~Star83~

Og grattis,grattis med over 10.000 innlegg Vibeke!!![:D]

Takker, takker!! [:D]
Nå syns jeg at jeg har gått og venta på de siste 50 SINNSYKT lenge... Og egentlig holdt litt øye med ant innlegg, men hadde gått glipp av at jeg hadde bikka gitt....

Langt nedpå side 2....

Her må vi skjerpe oss jenter!

Her var det stille for tia, ja..  [8|]

Ja...Har ikke orka å være på no særlig jeg heller...
Blir jo spennende når vi skal begynne på opprop inne på termin forumet...
Da bør man jo helst logge på hver dag...[:-]

Tror kanskje det vil være noen som blir skuffa hvis du ikke melder deg og det viser seg at det ikke har skjedd noe...

Ha det fint a jenter!!!

I morra tidlig forlater jeg moderlandet for varmere strøk... [:D]

ORIGINAL: Vibeke :)

Ha det fint a jenter!!!

I morra tidlig forlater jeg moderlandet for varmere strøk... [:D]

Åh hvor er du din heldigris???

Hei igjen!!!

Nå er jeg tilbake etter en uke i Egypt! (Stemmer det Star la ut noe for en god stund sia om hvor jeg skulle)
Hatt en kjempefin uke. Strålende sol fra blå himmel, klart blått og varmt vann, og masse tid til å slappe av og ta livet med ro!!!

Men jeg må nå innrømme at det var veldig godt å komme hjem igjen til Alexander i dag! Han har vært hos bestefar i natt og kost seg. Han hadde vært så snill og grei å ha med å gjøre, så bestefar hadde ikke noe imot å få overnattingsbesøk av barnebarnet sitt flere ganger. (Ja, jeg ble stolt av gutten min da). Jeg ble møtt med en stor og lang klem og beskjeden "Mamma, jeg elscher deg!"

Nååå for en skjønn gutt!!![:D]

Og trenger ikke si så mye om været og turen!!![:-]
He,he...Skjønner jo du har hatt det bra!!![:D]

Jeg ble jo helt sjarmert jeg hvertfall, nesten så turen forsvant litt i glemmeboka.......

Ser av ticker'n at det har blitt ett sjarmtroll til i familien din også Star! Gratulerer så masse!!!

Kan ikke noen ha lyst på en skikkelig skravlings her igjen....??

Back
Topp