Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Fiorellina~
Nei, her var det ikke mye "æksjen"
Grattis med å ha passert 10 000 innlegg Vibeke - det har jeg visst ikke fått med meg[;)][:D]
ORIGINAL: Star83
Neeei...Rimelig labert her inne ja...Men,men...Vi har jo vært flinke da!!![:D]Og vi er jo fremdeles mange som stadig er innom her i det hele tatt da!!![:D]På Jan06 forumet altså...[;)]
ORIGINAL: Vibeke :)
Neeei...Rimelig labert her inne ja...Men,men...Vi har jo vært flinke da!!![:D]Og vi er jo fremdeles mange som stadig er innom her i det hele tatt da!!![:D]På Jan06 forumet altså...[;)]
Jepp, og det er jo både artig og koselig!
Føler liksom at jeg begynner å kjenne dere litt. Hadde vært moro og møtt flere også da!!!
Jepp, og det er jo både artig og koselig!
Føler liksom at jeg begynner å kjenne dere litt. Hadde vært moro og møtt flere også da!!!
Kanhende vi kan treffes neste gang vi drar østover - pleier jo å få til å treffe Lillepooh, da[;)][:D]
Grattis med å ha passert 10 000 innlegg Vibeke - det har jeg visst ikke fått med meg[;)][:D]
WOW!!! GRATTIS Star!!!!!
ORIGINAL: *nobody*
d tok sååå laaang tid ja....... hehe[8D]