En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

38 + 5

Jordmor time i morgen :) blir spennende å se hva hun sier. Kanskje hun sjekke om jeg er moden :)
 
38 + 6

10 dager til termin :) håper og trur at hun kommer før. I helgen kanskje ? Hun er uansett bestilt innen onsdag ! :)

Kontroll hos jm 09:30
 
Tilbake fra kontroll :)

Jordmor mente jeg var 39 uker i dag og ikke i morgen. Hun mente jeg var moden og at jeg kom til å få før termin.

Hodet var godt festa og babyen lå godt nede i bekkenet :)
 
39 + 1

I dag sov jeg kjempegodt og det var så deilig ! Nå er jeg klar for helgen :) ingen planer foreløpig, men det blir deilig å få en helg hjemme med mannen :)

Føler meg ikke særlig gravid på Morran egentlig, kommer alltid utover kvelden :)

ImageUploadedByBV Forum1428656254.707035.jpg
 
39 + 2

Skal på kino i dag med mannen, det blir hardt, men sikkert bra :)

Ingen murringer eller noe de siste dagene, trur kroppen bare lurer meg
 
39 + 3

1 uke igjen til termin i dag ! Foreløpig ingenting, begynner å belage meg på å gå over tiden nå :)
 
39 + 5

Hatt rier siden i går. De er vondere nå enn i går, må ordentlig konsentrere meg og vri meg for å komme igjennom de.

Tok en lang og varm dusj for en time siden. Når jeg kom ut så kjenner jeg noe renner nedover beina mine, masse slimete blod og brunt og gult ! Æsj sykt ekkelt !

Men denne gangen var det altså slimproppen ! Trodde den hadde gått 2 ganger allerede, men nå kom ivertfall hele dritten :p

Blir spennende å se hvordan dagen utvikler seg
 
Er så spendt at jeg vet ikke om jeg får gjort noe på jobben i dag!!
Tenk om lille prinsessa til tante kommer i dag!!!!
 
39 + 5

Hatt rier siden i går. De er vondere nå enn i går, må ordentlig konsentrere meg og vri meg for å komme igjennom de.

Tok en lang og varm dusj for en time siden. Når jeg kom ut så kjenner jeg noe renner nedover beina mine, masse slimete blod og brunt og gult ! Æsj sykt ekkelt !

Men denne gangen var det altså slimproppen ! Trodde den hadde gått 2 ganger allerede, men nå kom ivertfall hele dritten :p

Blir spennende å se hvordan dagen utvikler seg
Æææææh, nå blei jeg nesten like gira som Mirell :eek: bare at du skriver i dagboka blir jeg helt gira av!! Føler meg nesten som ei spent tante sjøl vett!! Hahahaha :p
Gud så moro!! Gleder meg til oppdatering ❤️❤️❤️
Heia prinsessa :-*
 
Back
Topp