Sophien
Glad i forumet
Er noe på gang da hurraHaha klarer fint å gi info selv det ga seg litt, men sitter fortsatt i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe på gang da hurraHaha klarer fint å gi info selv det ga seg litt, men sitter fortsatt i
Ja får seEr noe på gang da hurra
Told you hihiTilbake fra kontroll
Jordmor mente jeg var 39 uker i dag og ikke i morgen. Hun mente jeg var moden og at jeg kom til å få før termin.
Hodet var godt festa og babyen lå godt nede i bekkenet
Hun trenger jo ikke å ha rett, men hu er bestilt innen onsdag ! Så får se om hun hørerTold you hihi
Jeg har truaHun trenger jo ikke å ha rett, men hu er bestilt innen onsdag ! Så får se om hun hører
Som bestilt isåfallEr så spendt at jeg vet ikke om jeg får gjort noe på jobben i dag!!
Tenk om lille prinsessa til tante kommer i dag!!!!
Æææææh, nå blei jeg nesten like gira som Mirell bare at du skriver i dagboka blir jeg helt gira av!! Føler meg nesten som ei spent tante sjøl vett!! Hahahaha39 + 5
Hatt rier siden i går. De er vondere nå enn i går, må ordentlig konsentrere meg og vri meg for å komme igjennom de.
Tok en lang og varm dusj for en time siden. Når jeg kom ut så kjenner jeg noe renner nedover beina mine, masse slimete blod og brunt og gult ! Æsj sykt ekkelt !
Men denne gangen var det altså slimproppen ! Trodde den hadde gått 2 ganger allerede, men nå kom ivertfall hele dritten
Blir spennende å se hvordan dagen utvikler seg