En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

36 + 5

I dag er det den store vaffeldagen :) så blir vel et par vafler i dag. Mannen kjøpte nytt jærn i går så må teste det.

Søvnen om dagen er ikke bra, har i det siste vært kvalm og uvel når jeg har lagt meg, og sliter virkelig for å holde det nede :(

Energien er borte også, så dagene går til soving og avslapping.

2 dager igjen til uke 37, er spent nå :)
 
36 + 5

I dag er det den store vaffeldagen :) så blir vel et par vafler i dag. Mannen kjøpte nytt jærn i går så må teste det.

Søvnen om dagen er ikke bra, har i det siste vært kvalm og uvel når jeg har lagt meg, og sliter virkelig for å holde det nede :(

Energien er borte også, så dagene går til soving og avslapping.

2 dager igjen til uke 37, er spent nå :)
Gode tegn detta da :D hihi, kommer vel snuppa any day tenker jeg ❤️❤️
 
I dag kom endelig bok 3 av divergent :) så da er det bare å lese på. Fortsatt på bok 2 :P
 
36 + 6

Snuppa var aktiv i natt!

I dag har jeg snødd inne, men det går greit siden jeg venter besøk :) håper de kommer fram :P

Innekos i dag, med fyr i peisen :)
 
Uke 37 !

Neste kontroll 9/4 ( 10 dager til termin )

Slimproppen gikk i går, så det kan skje fra i dag til 1 uke og kanskje lenger også.

Kjenner jeg blir litt stressa av å tenke på det ! Plutselig føles det så nærme, er jeg klar ????

Hun kan komme når som helst ! Føler meg som en tikkende bombe :P ImageUploadedByBV Forum1427437365.439017.jpg
 
37 + 2

Fortsatt murringer og stikkinger :) veldig spennende, ikke skjedd noe stort enda, så er nok en stund igjen :)
 
Gjør du ? :P vet ikke helt hva jeg føler egentlig :P
Ja etter dissa innleggene er jeg rimelig sikker på at a er her innen ei uke jeg asså! Slimproppen har gått, og du har murringer.. Er sånn alle jeg kjenner har hatt det (inkl meg selv) rett før det har vært i gang :D jeg er så spent og gira jeg nå :p haha
Jeg og tanta venter i grenseløs spenning her tror jeg :D ❤️❤️
 
Ja etter dissa innleggene er jeg rimelig sikker på at a er her innen ei uke jeg asså! Slimproppen har gått, og du har murringer.. Er sånn alle jeg kjenner har hatt det (inkl meg selv) rett før det har vært i gang :D jeg er så spent og gira jeg nå :p haha
Jeg og tanta venter i grenseløs spenning her tror jeg :D ❤️❤️
Hehe ja er spent selv :) føler det kommer mere og mere tegn :)
 
Hehe ja er spent selv :) føler det kommer mere og mere tegn :)
HERLIG :D Må sende meg meld på face ellernoe så jeg ikke går glipp av det om det skjer mens vi er i syden da!! Drar jo natt til torsdag, og jeg vet ikke om vi har internett nok på hotellet til å få oppdatert BV se :o
 
HERLIG :D Må sende meg meld på face ellernoe så jeg ikke går glipp av det om det skjer mens vi er i syden da!! Drar jo natt til torsdag, og jeg vet ikke om vi har internett nok på hotellet til å få oppdatert BV se :o
Åja :) var det du som la meg til ? :P jeg skal holde deg oppdatert :) ellers får du nok høre av det tante over her :P
 
Back
Topp