En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

Åja :) var det du som la meg til ? :P jeg skal holde deg oppdatert :) ellers får du nok høre av det tante over her :P
Det er meg vettu :) hehe, ja jeg sjekker dagboka di hver dag og greier :p haha
Men creapy nok veit jeg hva du mener med murringer.. begynner å få smerter nederst i magen når jeg bøyer meg osv.. og den fine kvalmen når jeg egentlig er sulten, men ikke har noe matlyst osvosv..
Før i dag så blei magen min helt hard.. som i STEINHARD men ingen smerter.. det var veldig spesielt :o

Det er meg vettu :) hehe, ja jeg sjekker dagboka di hver dag og greier :p haha
Men creapy nok veit jeg hva du mener med murringer.. begynner å få smerter nederst i magen når jeg bøyer meg osv.. og den fine kvalmen når jeg egentlig er sulten, men ikke har noe matlyst osvosv..
Før i dag så blei magen min helt hard.. som i STEINHARD men ingen smerter.. det var veldig spesielt :o
Så koselig Da :) hyggelig at noen følger med :P

37 + 4

alt av tegn har foreløpig gått vekk, så da ser det foreløpig ut som det blir hyttetur på oss på torsdag :)

Fødebagen blir selvfølgelig med da, og i værste fall blir det Skien isteden for Tønsberg ! Men regner ikke med at det skjer noe stort :)

37 + 4

alt av tegn har foreløpig gått vekk, så da ser det foreløpig ut som det blir hyttetur på oss på torsdag :)

Fødebagen blir selvfølgelig med da, og i værste fall blir det Skien isteden for Tønsberg ! Men regner ikke med at det skjer noe stort :)
Hmm.. enten så er det stille før stormen, eller så er det ei stund igjen enda :p
Uansett, så lykke til i påska ❤️ Skal følge med så ofte jeg kan :D

Kooos deg og GOD PÅSKE ❤️

Hmm.. enten så er det stille før stormen, eller så er det ei stund igjen enda :p
Uansett, så lykke til i påska ❤️ Skal følge med så ofte jeg kan :D

Kooos deg og GOD PÅSKE ❤️
Ble heldgvis ingen aprilsnar :) så da kan hun like gjerne holde seg inne over helgen :)

37 + 4

Jeg er klar til å sette meg i bilen hvis telefonen kommer :P

38+ 2

Ingen påskebaby, men det er greit siden vi var på hyttetur. Men nå er jeg veldig klar, så nå må hun bare komme !

Magen har blitt så stor i løpet av noen dager, og fått et par strekkmerker også :( så håper jeg slipper å gå veldig lenge til !

Neste kontroll er på fredag, ser foreløpig ut som jeg går på den

38+ 2

Ingen påskebaby, men det er greit siden vi var på hyttetur. Men nå er jeg veldig klar, så nå må hun bare komme !

Magen har blitt så stor i løpet av noen dager, og fått et par strekkmerker også :( så håper jeg slipper å gå veldig lenge til !

ImageUploadedByBV Forum1428236006.624442.jpg

38+ 2

Venter i spenning her snuppa ❤️

38 + 3

Et eller annet har satt seg i ryggen, og vært der siden i går. Kanskje det er et tegn? :)

Fortsatt vond rygg !

Fikk høre av mamma og bestemor at dems fødsler starta med vondt i ryggen, så ble det værre og værre og til slutt ble det rier! Så kanskje det er derfor ryggen er vond ?

38 + 4

Fikk tak i ryggen i går, de er litt kraftigere nå. Ikke veldig, men nok til at jeg ikke fikk sove. Så blir spennende å se hvordan det blir utover dagen :)

Back
Topp