Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ventes det i spenningHadde 2 cm åpning så ble sent hjem igjen. Fikk smertestillende som skulle hjelpe meg å slappe av og sove, men vil ikke si det hjalp veldig.
Riene tar seg opp og det kommer masse blod slim.
Jordmor sa hun regnet med at jeg kunne komme inn igjen til kvelden
Gratulerer!!Kom inn igjen etter et par timer hjemme, med 7 cm åpning. Var inne ca klokka 18, og jenta vår kom 03:15
Gratulerer så mye med jenta! Endelig kom hun!Kom inn igjen etter et par timer hjemme, med 7 cm åpning. Var inne ca klokka 18, og jenta vår kom 03:15
Kom inn igjen etter et par timer hjemme, med 7 cm åpning. Var inne ca klokka 18, og jenta vår kom 03:15
Gratulerer nok engang søtaKom inn igjen etter et par timer hjemme, med 7 cm åpning. Var inne ca klokka 18, og jenta vår kom 03:15
Gratulerer!!
Gratulerer så mye med jenta! Endelig kom hun!
Gratulerer så mye med prinsessa ♡
Gratulerer så mye med prinsessa
Å hun er nydelig!!
Tante er veldig stolt
Hvil og hent inn krefter! Så sees vi i morgen!
Gratulerer nok engang søta
Tusen takkGratulerer så mye
Reint sjalu på deg nå asså så herlig15/4
Livet er hærlig akkurat nå babyen er så stille og rolig og hun tar puppen bra og alt er perfekt
Fikk akkurat et nytt rom med dobbelsenger så det var deilig.
Har hatt masse besøk i dag, og i morgen venter flere
At det går ann å bli så forelsket i noe er helt utrolig ! Føler så Stærk kjærlighet for den lille klumpen allerede
Gratulerer så mye kose deg masse og litt til - noe jeg regner med du allerede gjør
Tusen takk koser meg masse, det er slitsomt men helt ubeskriveligReint sjalu på deg nå asså så herlig
19/4
Termin i dag, men snuppa er allerede 4 dager gammel ammingen går som en drøm, og hun er litt mere våken hver dag
Sover mye pga gulsot, men det er veldig lite. Slipper å vekke for å amme
I morgen skal vi på første trilletur! Gleder meg masse
Det blir kjempekoseligGleder meg til å komme på besøk. Vet det er to til her hjemme som er spendte også