En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

Spennende saker:D lurer fælt på hvordan det går:)
 
Hadde 2 cm åpning så ble sent hjem igjen. Fikk smertestillende som skulle hjelpe meg å slappe av og sove, men vil ikke si det hjalp veldig.

Riene tar seg opp og det kommer masse blod slim.

Jordmor sa hun regnet med at jeg kunne komme inn igjen til kvelden :)
 
Hadde 2 cm åpning så ble sent hjem igjen. Fikk smertestillende som skulle hjelpe meg å slappe av og sove, men vil ikke si det hjalp veldig.

Riene tar seg opp og det kommer masse blod slim.

Jordmor sa hun regnet med at jeg kunne komme inn igjen til kvelden :)
Nå ventes det i spenning :D
 
Gratulerer så mye med prinsessa:D
 
Kom inn igjen etter et par timer hjemme, med 7 cm åpning. Var inne ca klokka 18, og jenta vår kom 03:15 :)

Å hun er nydelig!!
Tante er veldig stolt :)

Hvil og hent inn krefter! Så sees vi i morgen!
 
Gratulerer så mye ;)
 
Gratulerer så mye med jenta! Endelig kom hun! :)
Gratulerer så mye med prinsessa :)
Gratulerer så mye med prinsessa:D
Å hun er nydelig!!
Tante er veldig stolt :)

Hvil og hent inn krefter! Så sees vi i morgen!
Gratulerer nok engang søta ❤️❤️❤️
Gratulerer så mye ;)
Tusen takk :)
 
15/4

Livet er hærlig akkurat nå :) babyen er så stille og rolig og hun tar puppen bra og alt er perfekt :)

Fikk akkurat et nytt rom med dobbelsenger så det var deilig.

Har hatt masse besøk i dag, og i morgen venter flere :)

At det går ann å bli så forelsket i noe er helt utrolig ! Føler så Stærk kjærlighet for den lille klumpen allerede ❤️❤️
 
15/4

Livet er hærlig akkurat nå :) babyen er så stille og rolig og hun tar puppen bra og alt er perfekt :)

Fikk akkurat et nytt rom med dobbelsenger så det var deilig.

Har hatt masse besøk i dag, og i morgen venter flere :)

At det går ann å bli så forelsket i noe er helt utrolig ! Føler så Stærk kjærlighet for den lille klumpen allerede ❤️❤️
Reint sjalu på deg nå asså ❤️❤️❤️ så herlig :D
 
19/4

Termin i dag, men snuppa er allerede 4 dager gammel ❤️ ammingen går som en drøm, og hun er litt mere våken hver dag :)

Sover mye pga gulsot, men det er veldig lite. Slipper å vekke for å amme :)

I morgen skal vi på første trilletur! Gleder meg masse :)
 
19/4

Termin i dag, men snuppa er allerede 4 dager gammel ❤️ ammingen går som en drøm, og hun er litt mere våken hver dag :)

Sover mye pga gulsot, men det er veldig lite. Slipper å vekke for å amme :)

I morgen skal vi på første trilletur! Gleder meg masse :)

Gleder meg til å komme på besøk. Vet det er to til her hjemme som er spendte også :)
 
22/4

I dag tok vi første byturen med snuppa. Var kos, selvom det var en kjapp tur. Var spent på amminga siden jeg ikke var hjemme, men det gikk supert! Så trenger virkelig ikke å bekymre meg!

Var også på trilletur i dag, ca 1 time. Kjente jeg ble sliten når jeg kom hjem, men det var deilig:)
 
Back
Topp