En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

24/4

Hadde litt av en natt i natt. Snuppa ville ikke sove i senga si natt, så endte opp med å sove sammen med meg :) i tillegg spiste hun så mye at hu gulpa opp absolutt alt, + tiss og bæsje bleie. Så måtte amme på nytt :p

Håper på en litt roligere natt i natt :)
 
26/4

Bare noen dager igjen til bg begynner å jobbe igjen ! Snuppa er snart 2 uker. Tiden går virkelig fort, selvom vi har vært hjemme.

I dag til Morran dusja jeg med lille klumpen❤️ det likte hun veldig godt, så det ble en koselig stund :)
 
1/5

Ja så var det mai allerede ! Jeg og mannen har vært sammen i 6 år! Og babyen våres er 16 dager allerede ❤️

I slutten av måneden har vi 1 års bryllups dag:)
 
7/5

Snuppa er allerede 3 uker :eek: tiden flyr og hun har blitt så stor !! Så må bare holde fast i tiden som er nå !
 
7/5

Snuppa er allerede 3 uker :eek: tiden flyr og hun har blitt så stor !! Så må bare holde fast i tiden som er nå !

Vakre lille snuppa. Du må huske å ta masse bilder av henne når hun er så liten da;)
 
13/5

Snuppa er 4 uker allerede ! Helt sykt å tia flyr ! Snart 17 mai, er så klar for å se snuppa i bunad :D
 
26/5

I dag er det 6 ukers kontroll allerede. Spent på hvor mye lille snupp veier og sånt :)

Har begynt å bruke litt 62 nå, men det er greit for har så masse :p + at det er mere utvalg :D
 
Mål og vekt.

Snuppa er allerede 11 uker, og veier nå 5770 og er 59 lang.
Blitt stor jente. Men det er virkelig morro å se henne utvikle seg
 
Mål og vekt.

Snuppa er allerede 11 uker, og veier nå 5770 og er 59 lang.
Blitt stor jente. Men det er virkelig morro å se henne utvikle seg

Måler du lengden selv eller gjør dei det på helsestasjonen? Har sett du har skrevet lengde flere ganger :) Her vil dei ikke måle lengden før 3 mnd kontrollen. Heldigvis bare 1,5 uke igjen. Tok et ca mål hos ei venninne når han var 11 uker, men vi strakk han ikke skikkelig ut. Vi målte 61 cm da. Men kan jo fort vært 2-3 cm mer om vi hadde strekkt han ut slik dei (i følge venninna) gjør på helsestasjonen.

Var å veide han når han var 10,5 uke. Da var han 6880 gram. Gleder meg æ få vite skikkelig lengde (og såklart ny vekt) på 3 mnd kontrollen :)
 
Måler du lengden selv eller gjør dei det på helsestasjonen? Har sett du har skrevet lengde flere ganger :) Her vil dei ikke måle lengden før 3 mnd kontrollen. Heldigvis bare 1,5 uke igjen. Tok et ca mål hos ei venninne når han var 11 uker, men vi strakk han ikke skikkelig ut. Vi målte 61 cm da. Men kan jo fort vært 2-3 cm mer om vi hadde strekkt han ut slik dei (i følge venninna) gjør på helsestasjonen.

Var å veide han når han var 10,5 uke. Da var han 6880 gram. Gleder meg æ få vite skikkelig lengde (og såklart ny vekt) på 3 mnd kontrollen :)
De tok det på helse stasjon, men de venta til hu strakk ut beina selv :)
 
De tok det på helse stasjon, men de venta til hu strakk ut beina selv :)

Ahh. Så lurt dei gjorde det sånn. Når jeg spurte om dei kje skulle måle lengden på 6 ukers kontrollen så fikk jeg bare til svar at det gjorde dei ikke før 3 mnd kontrollen. Nå er det jo bare 1 uke igjen. Så skal overleve det.
 
Ahh. Så lurt dei gjorde det sånn. Når jeg spurte om dei kje skulle måle lengden på 6 ukers kontrollen så fikk jeg bare til svar at det gjorde dei ikke før 3 mnd kontrollen. Nå er det jo bare 1 uke igjen. Så skal overleve det.
Ja :) det er synd da, er jo spennende å se hvor lange de er underveis.

Jeg skal på 3 mnd kontroll på mandag :)
 
På tide å oppdatere litt her !
Snuppa er snart 5 mnd !
6,8 kg og 65,5 cm
Ruller rundt å ler og smiler :)
 
5 mnd har snuppa blitt :eek:
Tia går altfor fort :(
Veier nå 7,2 og er 67,5 cm lang. 42 rundt hodet. Frisk og fin jente :)

Snart på tide å prøve på nummer 2 ? :rolleyes:
 
Glemmer helt å oppdatere her inne !

Snuppa er nå 8,5 Mnd :eek:

Reiser seg, sitter, krabber, har 2 tenner og er kjempeblid. Snart ferdig i permisjonen. Tiden har gått så fort
 
Back
Topp