En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

31 +3

Dagene går til flytting og innredning av barnerom :) holder på så lenge at jeg blir Knekt ! Nå verker det i ryggen, så er jeg litt kvalm også :(

På'n igjen i morgen :)

Prinsessa har vært kjempe aktiv i dag ❤️
 
31 +3

Dagene går til flytting og innredning av barnerom :) holder på så lenge at jeg blir Knekt ! Nå verker det i ryggen, så er jeg litt kvalm også :(

På'n igjen i morgen :)

Prinsessa har vært kjempe aktiv i dag ❤️
Flinkaaa!!! Jeg årker så vidt å støvsuge :p hahahah
 
31 +3

Dagene går til flytting og innredning av barnerom :) holder på så lenge at jeg blir Knekt ! Nå verker det i ryggen, så er jeg litt kvalm også :(

På'n igjen i morgen :)

Prinsessa har vært kjempe aktiv i dag ❤️
Husk å ikke dra det for langt nå da vakre. Dritt å dra på seg bekkenløsning så sent når du har klart å skygge unna. ;)
 
31 + 5

Magen har synki nå :) og det er stor forskjell fra uke 29 til bilde jeg tok i går. 31+4

Kanskje hun kommer før tia ? ImageUploadedByBV Forum1424259703.184813.jpg
 
32 + 1

Begynner å bli tungt nå, og kjenner nedpress innimellom.

Ho er veldig aktiv og det er jo betryggende❤️ tinga begynner å bli klare nå. Vasker babyklær for fullt og ordner istand rommet:)

Formen er bra, men utrolig sliten! Glad jeg er hjemmeværende nå.

ImageUploadedByBV Forum1424556173.539915.jpg
 
32+2

Da har vi fått spysjuken i det nye huset ! Gubben ligger rett ut og har spydd hver halvtime i hele natt. Noe som resulterte i null søvn på meg også.

Håper virkelig jeg slipper å få det
 
32 + 6
Nå er det ekstremt vondt Å bøye seg :P sover dårligere om nettene, og kjenner oftere nedpress :)

Ryggen værker mer og mer, og det gjør ribbeina også. Snart Høygravid, Gud som tiden har flydd :D begynner å kjenne meg klar :D

Skal på treff med termingruppe i dag :) spennende
 
Uke 34 + 0

Føler meg som en hval om dagen :P

Men bare 7 uker igjen, og 4 uker til permisjon ^^

ImageUploadedByBV Forum1425032412.186230.jpgImageUploadedByBV Forum1425032426.354155.jpg
 
33 + 2

Skrev at jeg var 34 så jeg :P litt surr i hodet. Er virkelig lat om dagen. Og veldig klar for mars måned :) håper på baby denne måneden, men trur ikke det skjer :(
 
33 + 6

34 uker i morgen, og 5 dager til Høygravid !

Tiden går fort ! Men føler også jeg har vært gravid for alltid.

Var hos jordmor i dag, har nå bikka 13 kg, og alt så ellers bra ut

Har sliti med restless legs siden fredag, men det hjalp litt i går så får vi se :)
 
Uke 34

Vekt opp 13 kg

Neste kontroll 26/ 3

Symtomper restless legs

ImageUploadedByBV Forum1425674013.865297.jpg

3 uker igjen til permisjon :)
 
Back
Topp