En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

Uke 30 + 0

10 uker igjen :) begynner å føle meg klar nå. Lille Miley ❤️

Opp 4 kg totalt i hele svangerskapet

Ny kontroll er i mars :)

Ingen flere ultralyder igjen

ImageUploadedByBV Forum1423222625.478644.jpg
 
30 + 3

Dritt dag ! Midt i husbygging og alt, så er det faktisk ikke sikkert at forholdet varer. Er lei av diskusjoner og krangler og aldri føler meg satt pris på. Her er det bare å bøye seg tydeligvis. Har pakket alle tingene mine på badet og i klesskapet. I morgen må vi snakke om hvordan vi gjør det og om vi skal fortsette dette.

Sånn jeg føler det i skrivende stund så føler jeg at det er best hver for oss... Ikke fordi jeg er sint, dette er nok første gang jeg ikke er sint og vi har snakket rolig. Vi finner nok en løs ning uansett
 
Trist at det blir sånn, men håper dere finner ut av det på ene eller andre måten!
 
Huff:( det hørtes ikke noe alright ut. Håper virkelig det løser seg for dere! Bare å di ifra om du trenger noen å snakke med!
 
Huff:( det hørtes ikke noe alright ut. Håper virkelig det løser seg for dere! Bare å di ifra om du trenger noen å snakke med!
Nei er ikke noe gøy :/ han ble jo selvfølgelig Lei seg i går når jeg fortalte dette i går, men når jeg ikke vet om det strekker til så blir det vanskelig. Takk for det ❤️
 
Det er mye hormoner og følelser som står i sving hos ei gravid dame. Og det er ikke alle mannfolk som skjønner det:( sist jeg gikk gravid, hadde jeg null følelser for han jeg har sønnen min med. De kom heller aldri tilbake. Man må nesten kjenne og føle på hva som føles riktig. Kan jo også hende at følelsene dukker opp igjen når babyen er ute. Det er så ekstremt mye som skjer med kroppen din. Bare å si ifra ihvertfall ❤️ Enten du vil ha tips, råd eller bare tømme deg :)
 
Det er mye hormoner og følelser som står i sving hos ei gravid dame. Og det er ikke alle mannfolk som skjønner det:( sist jeg gikk gravid, hadde jeg null følelser for han jeg har sønnen min med. De kom heller aldri tilbake. Man må nesten kjenne og føle på hva som føles riktig. Kan jo også hende at følelsene dukker opp igjen når babyen er ute. Det er så ekstremt mye som skjer med kroppen din. Bare å si ifra ihvertfall ❤️ Enten du vil ha tips, råd eller bare tømme deg :)
Ja :) han sier det blir bedre når vi kommer oss i huset, men det er det som gjør at det er turbulent om dagen. Så det vet jeg jo ikke. Veldig usikker på hva jeg faktisk føler
 
Skjønner at det ikke er noen god følelse:( kanskje du skal bo litt alene en stund og se hvordan det er? Det kan jo gjøre at dere kommer nærmere hverandre. Men det kan også ha motsatt effekt. Kanskje snakke med familievernkontoret eller en samlivsterapaut? :)
 
Skjønner at det ikke er noen god følelse:( kanskje du skal bo litt alene en stund og se hvordan det er? Det kan jo gjøre at dere kommer nærmere hverandre. Men det kan også ha motsatt effekt. Kanskje snakke med familievernkontoret eller en samlivsterapaut? :)
Uff føler ikke at det er så ille heller, men veldig vanskelig
 
Å prate med familievernkontoret eller samlivsterapaut er veldig bra:) det hjelper mange! Blandt andre oss:) vi gjorde det i nesten 1 år. Lærte masse! :)
 
30 + 5

Begynner å kjenne det mer og mer i ryggen daglig :(

Formen er rar om dagen. Men har ivertfall stått opp tidlig for å få noe ut av dagen :)
 
30 + 6

Denne uken har stått stille ! Håper de neste går fort ! I morgen kommer vi i nytt hus, så forhåpentligvis så går det fort :)
 
31 + 0 :)

I dag ble jeg huseier :D helt hærlig !!

Nå er jeg i senga etter en lang dag. I morgen er det fødselforberedene kurs :)
 
Back
Topp