Fargeklatten89
Elsker forumet
Det er jo helt fantastisk <3Vis vedlegget 102241ferdig på ul, fikk fantastiske bilder hun har nå snudd seg med hodet ned alt var bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo helt fantastisk <3Vis vedlegget 102241ferdig på ul, fikk fantastiske bilder hun har nå snudd seg med hodet ned alt var bra
Ja er veldig godt humør nå vertfallDet er jo helt fantastisk <3
Ja det kan jeg forstå, med den nydelige jenta i magenJa er veldig godt humør nå vertfall
Nærmer seg veldig nåJa det kan jeg forstå, med den nydelige jenta i magen
Trist at det blir sånn, men håper dere finner ut av det på ene eller andre måten!
Jada et eller annet kommer vi nok fram til
Nei er ikke noe gøy :/ han ble jo selvfølgelig Lei seg i går når jeg fortalte dette i går, men når jeg ikke vet om det strekker til så blir det vanskelig. Takk for detHuff det hørtes ikke noe alright ut. Håper virkelig det løser seg for dere! Bare å di ifra om du trenger noen å snakke med!
Ja han sier det blir bedre når vi kommer oss i huset, men det er det som gjør at det er turbulent om dagen. Så det vet jeg jo ikke. Veldig usikker på hva jeg faktisk følerDet er mye hormoner og følelser som står i sving hos ei gravid dame. Og det er ikke alle mannfolk som skjønner det sist jeg gikk gravid, hadde jeg null følelser for han jeg har sønnen min med. De kom heller aldri tilbake. Man må nesten kjenne og føle på hva som føles riktig. Kan jo også hende at følelsene dukker opp igjen når babyen er ute. Det er så ekstremt mye som skjer med kroppen din. Bare å si ifra ihvertfall Enten du vil ha tips, råd eller bare tømme deg
Uff føler ikke at det er så ille heller, men veldig vanskeligSkjønner at det ikke er noen god følelse kanskje du skal bo litt alene en stund og se hvordan det er? Det kan jo gjøre at dere kommer nærmere hverandre. Men det kan også ha motsatt effekt. Kanskje snakke med familievernkontoret eller en samlivsterapaut?
Så moro!! Gratulerer31 + 0
I dag ble jeg huseier helt hærlig !!
Nå er jeg i senga etter en lang dag. I morgen er det fødselforberedene kurs