En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

28 + 3

Trøtt som en dupp, på sofaen hos søss :)

Snart lunsj ?

Så skal vi bake senere :D

Bolla Mi idag
ImageUploadedByBV Forum1422274133.393306.jpg

Buksa mi passer fortsatt :D
ImageUploadedByBV Forum1422274164.429819.jpg
 
BOLLA! DU er laaaaaaaat:p hahahahaha
GLad i deg!
 
28 + 4

Ligger å kjenner å ser at prinsessa mi sparker ❤️ snart 10 uker igjen! 2 måneder.

Om ca 3-4 kan jeg endelig innrede barnerommet, og begynne å sortere klær ! Gleder meg sånn til å flytte inn i huset, og lage et perfekt rom til lille prinsessa ❤️ gleder meg til å se henne igjen om 1 uke
 
28 + 4

Ligger å kjenner å ser at prinsessa mi sparker ❤️ snart 10 uker igjen! 2 måneder.

Om ca 3-4 kan jeg endelig innrede barnerommet, og begynne å sortere klær ! Gleder meg sånn til å flytte inn i huset, og lage et perfekt rom til lille prinsessa ❤️ gleder meg til å se henne igjen om 1 uke
Jeg vil være med å handle innredning!!!! Tante vil at lille prinsessa skal få fint rom!!!
 
28+6

Denne uken går riktignok like fort som resten ! Nå skal jeg straks på lunsj med min søster.

Fikk pakke fra sheercover i går, og den testa jeg i dag ImageUploadedByBV Forum1422534948.178857.jpg
Resultatet ble akkurat som på tv!

Lille prinsessa sparker hardt i dag ❤️
 
29+1

6 dager igjen til uke 30:) føler meg tung i dag :p og veldig oppblåst, men magen strutter :)

ImageUploadedByBV Forum1422693678.303332.jpg
 
29 + 3

Er helt utslitt i dag ! Snuppa har vært stille og rolig, men brukte litt mere energi i går enn det jeg trodde.

Nå går turen til nordbyen for å møte en fra termin gruppa :)
 
Fikk faktisk trent i dag :) veldig deilig, fikk noen rare blikk men det får være :p
 
29 + 5

Ble lite søvn i dag! prinsessa var snill, med lå å tenkte på så mye rart.

I morgen er det ny 3D ul, veldig spent. Og håper vi får bra bilder denne gangen. Gleder meg til å se prinsessa igjen <3
 
29 + 5

Ble lite søvn i dag! prinsessa var snill, med lå å tenkte på så mye rart.

I morgen er det ny 3D ul, veldig spent. Og håper vi får bra bilder denne gangen. Gleder meg til å se prinsessa igjen <3
gleder meg til å se prinsessa! <3
 
Utrolig mye som faktisk skjer framover !

3D ul + kontroll i morgen.

30 uker på fredag ❤️

Morsdag på søndag

Hus skal stå ferdig 13/2

Fødselsforberedende kurs 14/2

Fastelaven 15/2

Flytter forhåpentligvis inni dette

Satt akkurat å kikket på babyklærne vi har liggende her ImageUploadedByBV Forum1423063790.356943.jpg
 
29 + 6

30 uker i morgen <3 helt utrolig. Skal gjøre meg klar for ul om litt, 3d er så spent å se om vi får bedre bilder av prinsessa i dag <3
 
Back
Topp