En fersken spire og? - Mangojenta

Herremin så spennende!! Og at vi vet, og ingen andre!! Men at vi ikke aner hvem du er ❤️
Gratulerer så mye ❤️ Dette er jo helt fantastisk :love7

Kveld 10 dpo! Jeg er graviiiid :nailbiting: :Heartpink :Heartblue
8814F753-2EFE-4698-8D79-70A7FDE51292.jpeg

Tørst, andpusten og sykt trøtt er de tre tingene som oppsummerer formen i dag :hilarious: synker meg og mer inn, og merker jeg allerede ser for meg og begynner å planlegge hvordan ting skal bli. Håper virkelig denne holder:Heartpink

1. testen er den fra i går og nr to er 11 dpo ettermiddag:woot:
273E2E86-2A26-44A1-85CF-BF17BDC3D3D0.jpeg

Tørst, andpusten og sykt trøtt er de tre tingene som oppsummerer formen i dag :hilarious: synker meg og mer inn, og merker jeg allerede ser for meg og begynner å planlegge hvordan ting skal bli. Håper virkelig denne holder:Heartpink

Vis vedlegget 389805
Wow, gratulerer! :Heartred Jeg sitter her med en liten snupp på ca samme alder som din, og kjenner at jeg ikke er helt klar for en til, for å si det sånn:hilarious: Men så koselig med to tette!:Heartred

Last edited:

Vis vedlegget 389805
Gratulerer SÅ mye!! :Heartpink:D Tror ikke jeg har kommentert så mye i dagboken din tidligere, men synes det er så fint å lese oppdateringene dine om hvordan det er å ha blitt mamma. Har nok hørt mer om det slitsomme og frustrerende med en baby enn om det fine og koselige fra venninner, så er fint å høre en annen (og positiv) side ved det også. Gleder meg til å følge deg videre på reisen mot to tette (drømmer om det samme) :love017

12 dpo kveld :Heartpink jeg vet ikke hva jeg skal si, føler meg så heldig! Bekymrer meg litt over hvor fort de testene øker:bag: men tar rask økning med glede i stedet for det motsatte!

Kjenner hormonene kommer, for nå blir jeg rørt av alt mulig:hilarious: lurer på hvordan dette skal gå i dåpen på søndag:wideyed: tenk så spesielt å sitte blant alle man er glad i, med en hemmelighet i magen:Heartpink tenk at jeg er gravid!!!! IGJEN!:nailbiting::shy:

Første fra i går, og andre tok jeg nå nettopp.
AF0D3FFF-8050-4E9F-A569-DCB488BAFA79.jpeg

IKM og offisielt 4+0:excited001:Heartpink

Herligfred, for en helg. Mannen fikk influensa på fredag, så lørdag stelte jeg i stand til dåp for 40 pers alene med bittelitt hjelp fra pappa. Mange som tilbydde seg, men visste at jeg garantert var på nippet til å bli syk selv, så ville ikke smitte unødvendig.

Søndag kom og dåpen ble utrolig fin på tross av sykdomssymptomer og en ekstremt hormonell mamma som gråt av alt:hilarious:

I dag er det sykestue her, mannen er hjemme fra jobb og vi er begge på bedringenes vei. Lille snupp er fortsatt veldig snørrete og sover mye, men like fornøyd når hun er våken!:wideyed:

Ellers har sykdom og dåp overdøvet den nye graviditeten utenom at jeg fortsatt spiser som en flodhest. Det passet fint med masse rester etter koldtbord i kjøleskapet i dag! Men ble sååå glad når jeg tok siste testen og den er enda sterkere! Ikm:nailbiting: Vi skal ha babyyyy:happy093.jeg er nå 4+0 og har herved ikke lov å si «hvis»! Så vi SKAL ha nr 2:woot::angelic::Heartpink
DE03BA61-E1D2-4C24-8E8E-B0690F184A4C.jpeg

Last edited:
IKM og offisielt 4+0:excited001:Heartpink

Herligfred, for en helg. Mannen fikk influensa på fredag, så lørdag stelte jeg i stand til dåp for 40 pers alene med bittelitt hjelp fra pappa. Mange som tilbydde seg, men visste at jeg garantert var på nippet til å bli syk selv, så ville ikke smitte unødvendig.

Søndag kom og dåpen ble utrolig fin på tross av sykdomssymptomer og en ekstremt hormonell mamma som gråt av alt:hilarious:

I dag er det sykestue her, mannen er hjemme fra jobb og vi er begge på bedringenes vei. Lille snupp er fortsatt veldig snørrete og sover mye, men like fornøyd når hun er våken!:wideyed:

Ellers har sykdom og dåp overdøvet den nye graviditeten utenom at jeg fortsatt spiser som en flodhest. Det passet fint med masse rester etter koldtbord i kjøleskapet i dag! Men ble sååå glad når jeg tok siste testen og den er enda sterkere! Ikm:nailbiting: Vi skal ha babyyyy:happy093.jeg er nå 4+0 og har herved ikke lov å si «hvis»! Så vi SKAL ha nr 2:woot::angelic::Heartpink
Vis vedlegget 390032
Gratulerer!❤️
Så spennende tider i møte!:love7

4+2!:happy: Er jo gøy å få det svart på hvitt. Vurderer å bestille tul privat som farsdagsgave til mannen:shy::Heartbluebare for å se at det er liv og sånn etterhvert!

Edit: da har jeg bestilt tul privat hos ei som fulgte oss opp gjennom hele reisen med lille snupp! Blir dagen etter farsdag, altså 14. november! Er da ca 9 uker! Har aldri ventet så lenge med første tul, men tenker det er helt greit! Og koselig å overraske mannen :Heartpink
64383739-ED8F-46BA-BEEC-5607B9C3BA20.jpeg

Last edited:
4+4 :flower God fredag! SNART helg! Merker det blir litt hyppige oppdateringer nå i starten, men er vel gjerne nå man går og kjenner etter på alt mulig også. Murring er i hvert fall på plass, av og på igjennom dagen. Mannen sa i går at det går sååå mye fortere denne gangen, men vet ikke hvor "fort" en uke kan gå jeg da:hilarious: Føler jeg kommer til å følge godt med til jeg bikker 12 uker og sikkert til jeg kjenner liv, og så vil nok ukene etter det suse fortere enn jeg er klar for!

Vi legger oss vanligvis i 11-12 tiden, men siste 4 dagene har jeg sovnet med lille snuppa i 9-10 tiden:wideyed: Og jeg kan med skrekk og gru meddele at det jæ**``* bekkenet mitt tuller allerede:banghead: det ble jo aldri helt bra etter fødsel, men nå merker jeg stor forandring når jeg er sliten i kroppen. Ellers holdt jeg på å brekke meg da jeg luktet agurken på skiva i dag. Merkelig hvor god den luktesansen plutselig blir!

Vi spiste også ute i går, så en runde på senteret for å finne sko og vinterjakke, og i bilen på vei hjem planla jeg allerede hva jeg skulle spise når jeg kom hjem. SULTEN! HELE TIDEN! Vi har også planlagt MYE god mat for den neste uken. Har alltid blitt ekstremt dårlig over natta 6+1, så må nyte alt frem til det! Så de neste dagene blir det taco, pasta carbonara, hjemmebakt pizza, indisk, spagetti bolognese, + + + :bag::hilarious:

Ha en nydelig helg! Nå må jeg lese en god del kapitler før fredagskvelden, taco, tv og sofa skal inntas! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

4+6:happy: skal ikke skravle så fryktelig i dag, men bare innom for å juble litt over at i morgen er jeg forbi kjemisk grensa!!:shy: Tester fortsatt en sjelden gang for å beholde roen, og i dag ble det en dye stealer:smiley-bounce015

Ønsker alle en nydelig start på uken i morgen! Her blir det muligens siste uken før kvalmen slår inn. Har litt raskere økning på testene denne gangen, så mistenker kvalmen kommer bittelitt før. Så er bare å nyte enn så lenge:nailbiting: Spiser med sykt god samvittighet i hvert fall!:hilarious:
0CEE9A95-B868-4F03-9E65-EFD4A04FF434.jpeg

5+0 :wideyed: ble plutselig veldig hyppige oppdateringer her! Men har hatt ubehag/vondt i magen helt siden i går kveld:arghh: akkurat som en kraftig eggløsning som ikke går over.. husker at det murret en del sist og, men var det så galt? Har vært og sjekket etter blod hele natta og blitt like overrasket hver gang! 05.30 ga jeg opp å sove mer, så da tok jeg test som er enda sterkere og bestemte meg for å ta den siste digitale! 3+:Heartpink det må vel være et godt tegn at testene øker såpass fra dag til dag enda! Skal prøve å slappe litt av med det, og starte dagen. Tenne litt lys og kaffe hjelper på det meste!:happy:
B00440F7-C550-4EAB-947A-84F6F80D07AD.jpeg

Back
Topp