Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grrrratulerer!!! Herremin, så fantastisk!Kveld 10 dpo! Jeg er graviiiid
Vis vedlegget 389752
Takk er i sjokkforventet minst et halvt år ellernoe, men utrolig glad da! Nå gjenstår det jo å se om jeg blir like dårlig er allerede uggenGrrrratulerer!!! Herremin, så fantastisk!
Huff, jeg krysser det som krysses kan for at dette svangerskapet blir lettere for deg, så du kan nyte mesteparten av tidenTakk er i sjokkforventet minst et halvt år ellernoe, men utrolig glad da! Nå gjenstår det jo å se om jeg blir like dårlig er allerede uggen
Wow, gratulerer! Jeg sitter her med en liten snupp på ca samme alder som din, og kjenner at jeg ikke er helt klar for en til, for å si det sånn Men så koselig med to tette!Tørst, andpusten og sykt trøtt er de tre tingene som oppsummerer formen i dag synker meg og mer inn, og merker jeg allerede ser for meg og begynner å planlegge hvordan ting skal bli. Håper virkelig denne holder
1. testen er den fra i går og nr to er 11 dpo ettermiddag
Vis vedlegget 389805
Gratulerer SÅ mye!! Tror ikke jeg har kommentert så mye i dagboken din tidligere, men synes det er så fint å lese oppdateringene dine om hvordan det er å ha blitt mamma. Har nok hørt mer om det slitsomme og frustrerende med en baby enn om det fine og koselige fra venninner, så er fint å høre en annen (og positiv) side ved det også. Gleder meg til å følge deg videre på reisen mot to tette (drømmer om det samme)Tørst, andpusten og sykt trøtt er de tre tingene som oppsummerer formen i dag synker meg og mer inn, og merker jeg allerede ser for meg og begynner å planlegge hvordan ting skal bli. Håper virkelig denne holder
1. testen er den fra i går og nr to er 11 dpo ettermiddag
Vis vedlegget 389805
Gratulerer!IKM og offisielt 4+0
Herligfred, for en helg. Mannen fikk influensa på fredag, så lørdag stelte jeg i stand til dåp for 40 pers alene med bittelitt hjelp fra pappa. Mange som tilbydde seg, men visste at jeg garantert var på nippet til å bli syk selv, så ville ikke smitte unødvendig.
Søndag kom og dåpen ble utrolig fin på tross av sykdomssymptomer og en ekstremt hormonell mamma som gråt av alt
I dag er det sykestue her, mannen er hjemme fra jobb og vi er begge på bedringenes vei. Lille snupp er fortsatt veldig snørrete og sover mye, men like fornøyd når hun er våken!
Ellers har sykdom og dåp overdøvet den nye graviditeten utenom at jeg fortsatt spiser som en flodhest. Det passet fint med masse rester etter koldtbord i kjøleskapet i dag! Men ble sååå glad når jeg tok siste testen og den er enda sterkere! Ikm Vi skal ha babyyyyjeg er nå 4+0 og har herved ikke lov å si «hvis»! Så vi SKAL ha nr 2
Vis vedlegget 390032