Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grrrratulerer!!!
TakkGrrrratulerer!!!Herremin, så fantastisk!
Huff, jeg krysser det som krysses kan for at dette svangerskapet blir lettere for deg, så du kan nyte mesteparten av tidenTakker i sjokk
forventet minst et halvt år ellernoe, men utrolig glad da! Nå gjenstår det jo å se om jeg blir like dårlig
er allerede uggen
![]()
Wow, gratulerer!Tørst, andpusten og sykt trøtt er de tre tingene som oppsummerer formen i dagsynker meg og mer inn, og merker jeg allerede ser for meg og begynner å planlegge hvordan ting skal bli. Håper virkelig denne holder
1. testen er den fra i går og nr to er 11 dpo ettermiddag
Vis vedlegget 389805
Gratulerer SÅ mye!!Tørst, andpusten og sykt trøtt er de tre tingene som oppsummerer formen i dagsynker meg og mer inn, og merker jeg allerede ser for meg og begynner å planlegge hvordan ting skal bli. Håper virkelig denne holder
1. testen er den fra i går og nr to er 11 dpo ettermiddag
Vis vedlegget 389805
Gratulerer!IKM og offisielt 4+0
Herligfred, for en helg. Mannen fikk influensa på fredag, så lørdag stelte jeg i stand til dåp for 40 pers alene med bittelitt hjelp fra pappa. Mange som tilbydde seg, men visste at jeg garantert var på nippet til å bli syk selv, så ville ikke smitte unødvendig.
Søndag kom og dåpen ble utrolig fin på tross av sykdomssymptomer og en ekstremt hormonell mamma som gråt av alt
I dag er det sykestue her, mannen er hjemme fra jobb og vi er begge på bedringenes vei. Lille snupp er fortsatt veldig snørrete og sover mye, men like fornøyd når hun er våken!
Ellers har sykdom og dåp overdøvet den nye graviditeten utenom at jeg fortsatt spiser som en flodhest. Det passet fint med masse rester etter koldtbord i kjøleskapet i dag! Men ble sååå glad når jeg tok siste testen og den er enda sterkere! IkmVi skal ha babyyyy
jeg er nå 4+0 og har herved ikke lov å si «hvis»! Så vi SKAL ha nr 2
Vis vedlegget 390032