Det er vel vanlig at det går opp og ned gjennom hele syklusen. Så jeg tenker at peaken neppe har vært, men kan komme når som helst til tross for kanskje litt svakere test nå Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å herreguud! Jeg og mannen har faktisk tullet mye om tvillinger denne ppen. Er mange tvillinger og til og med trillinger i termingruppa med lille snuppa. Kunne godt tenkt meg tvillinger! Men hadde vel blitt litt mye med tvillinger + en under 2. Blir jeg gravid denne ppen vil jeg faktisk ha to under 1 i et par uker ogsåWow, kanskje det slapp flere egg?? Blir spennende dager fremover nå, heier på at spira sitter med en gang
Da tenkte jeg å ta siste el test for denne gang og at den ville være veldig negativ igjen, men det var jammen meg en dye-stealer tror aldri jeg har fått det på el test før men greit å få en ordentlig topp!
Jaja, sa mannen måtte kjappe seg med flaskekoking for nå skal siste aksje legges
Ble plutselig ekstreeeemt spent på denne pp’en Vis vedlegget 389161
Vis vedlegget 389162
Ooooh! Spennende9 dpo ettermiddag/kveld
Jeg tror jeg dør det er fader meg strek på testen min! Og selv om ikke den dårlige telefonen min fanger det opp så er streken til og med rosa!
Må selvfølgelig se at den blir sterkere og etterhvert ta en eventuell blodprøve, men jeg tror jeg er gravid akkurat samme murringen som med lillesnuppa. Skal jeg virkelig få nr 2 på 1. forsøk? Kjenner jeg er litt i sjokk, veldig glad! Tror jeg må bruke kvelden på å fordøye det
Vis vedlegget 389687Vis vedlegget 389688
Ja det er nok det skjønner du murrer godt i magen, og kjenner jeg begynner å bli litt uggen. Er langt ifra kvalm, men det pleier å komme 6+0 ca. Så er veldig sikker på at jeg er gravid, men håper jo bare at det er en liten ferskenspire som har kommet for å bliÅååå, jeg har så lyst til å gratulere, dette ER jo babystrek! Også så fine "regler" dere har laget, tror nok det blir veldig bra. Heia heia videre