En fersken spire og? - Mangojenta

Det er vel vanlig at det går opp og ned gjennom hele syklusen. Så jeg tenker at peaken neppe har vært, men kan komme når som helst til tross for kanskje litt svakere test nå :) Spennende!

Daaa ser det ut som det FAKTISK nærmer seg :nailbiting: :happy093.:hilarious:

Pleier alltid å få positiv sent om kvelden og el påfølgende dag! Vet ikke om jeg vil kalle denne 100% men er nok ikke mange timene til den ville blitt det:angelic: kjenner jo el smerter godt så blir spennende. Allerede litt ømme pupper og ekstremt med luft i magen
F84E51F4-21B2-466D-827B-FA3823AE94D5.jpeg

CD 15:woot: og forhåpentligvis el!:smiley-bounce016

Testen er mer eller mindre lik i dag, kanskje bittelitt sterkere. Så blir spennende å se om el faktisk kommer i dag eller i morgen! Mulig det må bli et lite ekstra lørdags aksje:hilarious::angelic:

God lørdag og helg til dere!
A7675A1C-3015-4911-9943-92267570EF1D.jpeg

Da tenkte jeg å ta siste el test for denne gang og at den ville være veldig negativ igjen, men det var jammen meg en dye-stealer :wideyed: tror aldri jeg har fått det på el test før:woot: men greit å få en ordentlig topp!

Jaja, sa mannen måtte kjappe seg med flaskekoking for nå skal siste aksje legges :angelic:

Ble plutselig ekstreeeemt spent på denne pp’en :nailbiting::Heartpink
BCF19C24-AB27-40ED-A13E-D82036EAB6D4.jpeg

7B96983C-B05B-4D85-AAD7-83321BCE7CE6.jpeg

Cd 16 og muligens EL?:nailbiting:

Denne kroppen jobber hardt for å slippe egget denne pp’en merker jeg:hilarious: men nå murrer det i hele ryggen så noe er i hvert fall på vei! Testen er fortsatt veldig sterk, men lurer på om strekene er litt mer like i dag, altså at den synker.
21229513-CE73-4E5A-ADC2-9574BFFB778E.jpeg

Wow, kanskje det slapp flere egg?? :hilarious: Blir spennende dager fremover nå, heier på at spira sitter med en gang :D:Heartpink
å herreguud! Jeg og mannen har faktisk tullet mye om tvillinger denne ppen. Er mange tvillinger og til og med trillinger i termingruppa med lille snuppa. Kunne godt tenkt meg tvillinger! Men hadde vel blitt litt mye med tvillinger + en under 2. Blir jeg gravid denne ppen vil jeg faktisk ha to under 1 i et par uker også:bag::eek:

Da tenkte jeg å ta siste el test for denne gang og at den ville være veldig negativ igjen, men det var jammen meg en dye-stealer :wideyed: tror aldri jeg har fått det på el test før:woot: men greit å få en ordentlig topp!

Jaja, sa mannen måtte kjappe seg med flaskekoking for nå skal siste aksje legges :angelic:

Ble plutselig ekstreeeemt spent på denne pp’en :nailbiting::HeartpinkVis vedlegget 389161
Vis vedlegget 389162

Når mine el tester er sånn er el erfaringsmessig samme dag! Jeg får alltid så sterke el tester, men aldri vært noen tvillinger her :hilarious:
Spennende å se neste ukene!

EL kom rett etter jeg tok forrige test i dag, eller i hvert fall el smertene:dead: denne runden var de intense! Og vanligvis kan jeg skille hvilken eggstokk egget blir sluppet fra, men i dag var det helsikkes vondt på begge sider. Så kanskje jeg får to sjanser?:hilarious: Neida, men var i hvert fall veldig tydelig.

Nå tok jeg nettopp en test jeg ikke vet helt hva jeg skal tenke om. Den er jo svakere enn den forrige. Men har i hvert fall hatt så tydelige el smerter at det ikke er tvil! Tror jeg har en siste test igjen, så den ryker i morgen tidlig tenker jeg. Innen det burde i hvert fall LH ha sunket betraktelig! Kan hende det bare er rester i urinen, fordi jeg har faktisk ikke tisset siden sist test:bag:

God søndag videre! Nå er jeg nødt til å gjøre litt studie-lesing før en ny uke inntreffer i morgen og jeg stuper inn i dpo land:happy:
E71271E7-EA71-45B8-BBF5-703D84854073.jpeg

2 DPO :happy: Da var en ny uke godt i gang, og jeg koser meg i dpo-land!

Kjenner det er så mye følelser rundt å være i gang med prøving igjen. Vil det ta like lang tid? Går det relativt fort pga kort tid siden sist svangerskap? Blir jeg like dårlig? Kommer jeg til å trives med to små? Gruer meg allerede til å sove borte fra minsta under fødsel.., men hun burde vel i egen seng før neste mann kommer. Vil jeg føle meg mer ferdig for en stund etter nr 2? Ja mye tanker som dere ser:hilarious:

Ellers må jeg si at jeg er like kokko som sist runde i dpo dagene, for man tenker jo at ALT kan være noe! Og 2 dpo er jo for tidlig for noe som helst:p

Men skriver nå ned det jeg føler på, så har vi det her uansett! I går fikk lille snupp vaksinene på 3 mnd kontroll, og der var de veldig fornøyde! Hun ble bittelitt varm og var urolig som vanlig på kvelden, ikke noe utover det. Men vi sov begge fra 21.00 i går til 7.30 i dag som er rekord for denne hektiske mammaen i hvert fall! Veldig deilig, og passet godt da pappaen skal jobbe kveld i 3 uker nå! Så da er det greit å føle seg litt uthvilt:)

Ellers har jeg kjent på en del murringer i dag! Så det er jo spennende så klart:wtf: Som sakt, alt for tidlig for noe som helst. Men kan jo være kroppen kjenner på at noe er på vei hvis det er et befruktet egg på vandring inni her:hilarious:

Jada, bla bla bla.. snakkes når det skjer noe mer:bag::Heartpink:dummy1: :shy:

4 dpo! Da var vi over halvveis i første dpo-uke :hilarious: På en måte går dagene fort da det er mye som skjer fra morgen til kveld, men på samme tid syntes jeg det går fryktelig sakte når jeg sjekker ff:bag: Mannen spør hver dag etter jobb, om jeg har testet:wideyed: så er ikke bare meg som har gravidiitet i tankene.

Men i dag murrer det virkelig! Kjenner jeg er helt støl i magen, noe som kan stemme med at det tar ca 4 dager før egget kommer frem til livmorhulen. Men jeg er sikker på at vi prøvere kunne vel få vridd alt om til at det kunne stemt med at det klaffet:banghead: :angelic: Ellers har jeg vært super hormonella siste dagene. Håper virkelig ikke det blir et slikt svangerskap, for jeg var ikke hormonell over hodet med T, så det blir nok et sjokk for mannen hvis det...:hilarious:

Jeg har tidligere gått på blodfortynnende fra positiv test, da vi prøvde på T. Men denne gangen velger jeg i samråd med lege å starte fra 2 dpo da god blodgjennomstrømning i livmoren kan øke sjansene for implantasjon og videre graviditet. Dette er jo fordi vi brukte så lang tid på minsta. Jeg tok jo klexane siste 2 mnd av svangerskapet, men det var veldig rart å skulle ta det nå uten babymagen:p

7 dpo kveld :angelic:

Nå begynner det vel å nærme seg en liten runde med tester. Røyk på en test 5 dpo, med god viten om at den ville bli negativ, men var mest for å dempe testetrangen:hilarious:

Murrer litt i magen + eggstokkene, og en del etter sex i går. Ellers syntes jeg puppene har blitt litt varmere og hardere i dag. Jeg har apetitten til en flodhest og ble lykkelig da svigermor inviterte på middag i dag:shy: Er så koselig å ha nesten venninne forhold med svigermor, og det resulterer selvfølgelig i at hun får vært ekstra mye med snuppa og! Vi ler og skravler, facetime hver dag for å få se lillejenta, og lik humor har vi og. Vet ikke om sistnevnte sier mest om meg eller henne:bag::hilarious::hilarious: Hun er også den eneste som vet at vi prøver aktivt på nr 2. Vet ikke om jeg kommer til å si noe når det skjer, men er i hvert fall utrolig koselig at de er like positive til at vi skal ha 2 tette som oss. Føles jo ut som en stor bekreftelse på at andre og ser at vi trives med lille jenta vår:Heartpink

Men tilbake til maten! Jeg har jo spist med litt bedre samvittighet i det siste, da jeg vet at når som helst skal jeg kanskje spy meg igjennom 8 mnd, men i dag var det ekstremt! 2 porsjoner middag og 4 kanelboller:banghead:

Jaja, nå blir det litt oppgave skriving før natta. Blir det en test i morgen mon tro?:Heartpink

8 dpo - God morgen!:flower
Murrer godt i magen iløpet av natten og i dag også! Litt kremete utflod, tisser ofte, mer halsbrann/sure oppstøt enn vanlig, fortsatt sulten, men ellers er det lite som skjer. Alt før ikm kan jo også være oppladning til tanta så er vanskelig å si noe.

Men tok en test i morres, og vet ikke helt hva jeg skal si om den. Er jo veldig tidlig enda, men syntes liksom øynene dras mot noe uansett. Selv om jeg tviler på at det er noe babystrek helt enda. Blir nok en ny i kveld eller i morgen tidlig!

Legger ved bilde. Tror det er lettere å se på 1. bildet, men glemte den litt bort da lillesnupp måtte ha mat og bleieskift, så den var litt vel inntørket etterpå.. Når man "ser antydning til NOE" er det jo ikke lett å få det på bildet, men blir likevel spennende å se de neste dagene.
308664459_1165291984345479_1117798658903174458_n.jpg
309811326_3212811538979867_1329202764767671240_n.jpg

9 dpo ettermiddag/kveld :wideyed: :wideyed::nailbiting:
Jeg tror jeg dør:hilarious: det er fader meg strek på testen min! Og selv om ikke den dårlige telefonen min fanger det opp så er streken til og med rosa!

Må selvfølgelig se at den blir sterkere og etterhvert ta en eventuell blodprøve, men jeg tror jeg er gravid:bag: akkurat samme murringen som med lillesnuppa. Skal jeg virkelig få nr 2 på 1. forsøk?:Heartpink Kjenner jeg er litt i sjokk, veldig glad! Tror jeg må bruke kvelden på å fordøye det:shy:
D091EC2A-173D-48C9-A891-F98B71110BC7.jpeg
67C1A70F-FB94-4CFD-8FD4-827F723DF15D.jpeg

9 dpo ettermiddag/kveld :wideyed: :wideyed::nailbiting:
Jeg tror jeg dør:hilarious: det er fader meg strek på testen min! Og selv om ikke den dårlige telefonen min fanger det opp så er streken til og med rosa!

Må selvfølgelig se at den blir sterkere og etterhvert ta en eventuell blodprøve, men jeg tror jeg er gravid:bag: akkurat samme murringen som med lillesnuppa. Skal jeg virkelig få nr 2 på 1. forsøk?:Heartpink Kjenner jeg er litt i sjokk, veldig glad! Tror jeg må bruke kvelden på å fordøye det:shy:
Vis vedlegget 389687Vis vedlegget 389688
Ooooh! Spennende :D
Krysser fingrene

God morgen! 10 dpo i dag:angelic:
For en merkelig kveld det var i går:hilarious: ingen av oss trodde det ville bli positiv test i første pp, og jeg tror ikke vi klarer å tro helt på det enda. Jeg var usikker på om jeg ville teste morgen i dag, for å ikke stresse meg selv med streker osv.. men nå ble det en, og den er faktisk bittelitt sterkere og litt mer rosa:Heartpink Det murrer og murrer, og kjenner det går sakte men sikkert mer mot ilinger og svake mensensmerter, akkurat som sist!

Mannen virker veldig avslappet rundt det hele, og jeg er litt mer i sjokk:bag: Men krysser alle fingre og tær for terminspire! På søndag skal lille snuppa døpes, tenk å sitte blant alle man er glad i, døpe den 3 mnd gamle prinsessa mi og ha en liten hemmelighet i magen:shy: Jeg er så uendelig takknemlig for henne, og føler vi er så heldige hvis vi skal få oppleve det igjen!

Vi er enige om et par ting:
1. Etter ikm er det ikke lov å tenke eller si "hvis dette går". Det gjorde jeg helt til uke 30 sist, og det er noe av det jeg angrer mest på. Denne skal nytes så godt som mulig med alt som følger med!
2. Vi holder det hemmelig så langt det går. Er jo så klart litt vanskelig om jeg spyr 17. ganger om dagen, men vi prøver. Er jo så koselig å ha vår lille hemmelighet denne gangen når så få forventer det!
89A015FF-4E15-4017-96ED-16A24DB8C567.jpeg

Åååå, jeg har så lyst til å gratulere, dette ER jo babystrek! :Heartpink Også så fine "regler" dere har laget, tror nok det blir veldig bra. Heia heia videre :D

Åååå, jeg har så lyst til å gratulere, dette ER jo babystrek! :Heartpink Også så fine "regler" dere har laget, tror nok det blir veldig bra. Heia heia videre :D
Ja det er nok det skjønner du :Heartpink murrer godt i magen, og kjenner jeg begynner å bli litt uggen. Er langt ifra kvalm, men det pleier å komme 6+0 ca. Så er veldig sikker på at jeg er gravid, men håper jo bare at det er en liten ferskenspire som har kommet for å bli :shy:

Back
Topp