Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig oppdatering (hvertfall slutten, og det er jo slutten på historiene som er det viktigste, ikke sant?) På samme måte tenker jeg med glede på at slutten av graviditeten også vil være lykkelig, selv om veien dit er litt humpete med både mye tanker, kvalme etc Så nyt som best du kan tiden videre, Mangojenta17+1 What, hva skjedde? jeg føler jeg nettopp telte ned dager til uke 12 Tenkte å komme med en liten oppdatering denne uken også, etter en lang og tung uke fra denne kanten. Viktig å vise at graviditet ikke bare er fryd og gammen etter de første 12 helv**** ukene
Etter jeg daglig kjente super svakt liv en stund, kjente jeg plutselig ingenting i flere dager i strekk. Og da begynner så klart en nervøs kommende mamma å stresse og ikke nok med det, men formen ble bare dårligere og dårligere. Selv om jeg ikke har lyst å innrømme det, så må jeg nok leve med en viss kvalme frem til lille tuppa kommer kroppen tar med glede til seg mat på formiddagene, men så fort kl bikker 6 så er det ikke like lett å holde på maten. Og når jeg da først begynner å spy, så kommer jeg inn i en ond sirkel med kvalme.. men jeg prøver så godt jeg kan å regulere og bli kjent med kvalmen for å finne en mellomting der jeg kan ha flest mulig gode dager og ikke minst få i meg noe næring.
Men da ble det rett og slett litt mye for meg, så jeg var nødt til å bare sjekke at lille hadde det fint i magen, på tross av at OUL er fredag om 2 uker. Og der var alt fint heldigvis ble veldig dårlige bilder, men viktigste var å bare se henne. Så de siste dagene har jeg brukt på å finne litt gleden med graviditeten igjen, rett og slett fordi det er tungt når formen ikke spiller på lag. I går var vi på en liten runde på senteret, og fikk endelig bestemt oss for vogn! Så den blir nok bestilt når jeg kommer litt lengre og føler meg klar. Det ble plutselig så ekte når vi sto der og fikk masse info om alt og ingenting. Veldig koselig Sliter skikkelig med å faktisk ha troa på at det skal gå fint med tanke på alle tidligere svangerskap, men i går og i dag har det vært masse liv i magen så det hjelper mye på!
Vis vedlegget 376957
Ja det er akkurat det! Er viktig å ikke glemme hvilken glede som faktisk skal komme ut av dette sirkuset selv om det kan føles langt unna på dårlige dager. Derfor det er ekstra godt de dagene med masse liv og litt planlegging av utstyr osvSå herlig oppdatering (hvertfall slutten, og det er jo slutten på historiene som er det viktigste, ikke sant?) På samme måte tenker jeg med glede på at slutten av graviditeten også vil være lykkelig, selv om veien dit er litt humpete med både mye tanker, kvalme etc Så nyt som best du kan tiden videre, Mangojenta
Ja! Det aller viktigste er jo at alt er fint med henne, så skal jeg klare resten Og er så utrolig takknemlig for at det er nettopp den tiden som kommer fremover! For da blir man minnet på det lille mirakelet i magen som er hele grunnen Håper alt er bra med deg og lille i magen! Merker du stor forskjell fra å gå gravid før og etter nr 1?Åh så godt å høre at alt er bra med vesla ❤ skjønner godt at det er fort gjort å bli bekymra spesielt med tanke på historikken din men det er bra at du nå kommer til å komme inn i en tid hvor du kommer til å føle liv hver dag, og hvor du kan drikke appelsinjuice eller lignende når du vil vekke opp litja så hun gir deg noen spark igjen ❤
Ja❤Ja! Det aller viktigste er jo at alt er fint med henne, så skal jeg klare resten Og er så utrolig takknemlig for at det er nettopp den tiden som kommer fremover! For da blir man minnet på det lille mirakelet i magen som er hele grunnen Håper alt er bra med deg og lille i magen! Merker du stor forskjell fra å gå gravid før og etter nr 1?