En fersken spire og? - Mangojenta

6 DPO

Ny test i dag, bittelitt sterkere enn i går:wideyed::Heartpink Så det er et bittelite håp.

Og i går var det så sterke murringer at jeg tenkte, enten må jeg på legevakta eller så må jeg være gravid. Så tok det ca en time så ble jeg så kvalm at jeg måtte spy:p

Blir veldig spennende å se de neste dagene :)
Omg! Så spennende! Jeg ville ringt lege og tatt hcg prøve med noen dagers mellomrom. :)
Spent på å høre mer framover!
 
Omg! Så spennende! Jeg ville ringt lege og tatt hcg prøve med noen dagers mellomrom. :)
Spent på å høre mer framover!
Ja tenker å gjøre det hvis testene stiger de neste dagene eller symptomene fortsetter:) orker ikke å få det svart på hvitt heeelt enda:p kjenner det er godt å bare sjekke hjemme og la det synke inn at enten er det noe eller ikke, hvis du skjønner:) men kommer garantert til å gå til legen og sjekke hvis det fortsetter som det har gjort! Og hvis det er et lite frø så vil jeg ta TUL denne gangen også, for jeg var så glad for at jeg gjorde det sist. Kunne jo gått mange uker til uten å vite hvis ikke.
 
Ja tenker å gjøre det hvis testene stiger de neste dagene eller symptomene fortsetter:) orker ikke å få det svart på hvitt heeelt enda:p kjenner det er godt å bare sjekke hjemme og la det synke inn at enten er det noe eller ikke, hvis du skjønner:) men kommer garantert til å gå til legen og sjekke hvis det fortsetter som det har gjort! Og hvis det er et lite frø så vil jeg ta TUL denne gangen også, for jeg var så glad for at jeg gjorde det sist. Kunne jo gått mange uker til uten å vite hvis ikke.
Huff ja. Jeg ville også tatt tul. Jeg kommer til å ta tul når jeg blir gravid neste gang forhåpentligvis i rundt uke 8 om jeg kommer meg dit.

Blir spennende å følge med videre! Spent på om testene blir sterkere. Håper du legger ut bilder om de blir det. :) og i mellomtiden hvisker jeg et forsiktig Gratulerer. :)
 
Huff ja. Jeg ville også tatt tul. Jeg kommer til å ta tul når jeg blir gravid neste gang forhåpentligvis i rundt uke 8 om jeg kommer meg dit.

Blir spennende å følge med videre! Spent på om testene blir sterkere. Håper du legger ut bilder om de blir det. :) og i mellomtiden hvisker jeg et forsiktig Gratulerer. :)
Hvis testen er sterkere i morgen (eller i kveld hvis jeg ikke klarer å vente), så lover jeg å legge ut:Heartpink må innrømme at jeg føler meg gravid, så er litt flaut nå hvis jeg ikke er det:p og har sakt det til mannen i en uke at jeg har en sterk følelse på det!

vet ikke om jeg tørr å vente med tul til uke 8 en gang. Sist hadde den sluttet å utvikle seg i uke 4-5 og jeg va på tul i slutten av uke 7... kanskje det blir en super tidlig bare for å dobbel sjekke, og så en mellom 8 og 12:Heartpink men først og fremst må testene stige og så ber jeg til øvre makter om at wild yam’en funker:D
 
Hvis testen er sterkere i morgen (eller i kveld hvis jeg ikke klarer å vente), så lover jeg å legge ut:Heartpink må innrømme at jeg føler meg gravid, så er litt flaut nå hvis jeg ikke er det:p og har sakt det til mannen i en uke at jeg har en sterk følelse på det!

vet ikke om jeg tørr å vente med tul til uke 8 en gang. Sist hadde den sluttet å utvikle seg i uke 4-5 og jeg va på tul i slutten av uke 7... kanskje det blir en super tidlig bare for å dobbel sjekke, og så en mellom 8 og 12:Heartpink men først og fremst må testene stige og så ber jeg til øvre makter om at wild yam’en funker:D
Jeg tror du er det! Hvis ikke hadde ikke testene blitt sterkere! :)
Krysser fingrene for at det blir terminspire denne gangen. :)
 
Ligger i senga og tenker tilbake på dagen:)

For jeg har fått en test som enda litt sterkere enn i dag morres:rolleyes: (sorry ConCon glemte å ta bilde, lover å huske i morgen tidlig hvis den også viser babystrek:hilarious:)

Jeg har fått kviseutbrudd, hatt mental break down, både kjeftet og grått til mannen i løpet av 2 minutter. Og vært super sulten hele dagen. Og nå kommer jeg ikke på flere unnskyldninger for at jeg ikke er gravid:p


Så utrolig glad men også så utrolig redd på samme tid. Jeg har mistet i begge mine forrige svangerskap, og ingenting tilsier at jeg skal få beholde dette frøet eller miste det. Men jeg klamrer meg fast til wild yam’en og håper på det beste:Heartpink:Heartpink:Heartpink kan ikke gå og være livredd disse første ukene, det er jo nå vi skal glede oss i all hemmelighet:Heartpink
 
Ligger i senga og tenker tilbake på dagen:)

For jeg har fått en test som enda litt sterkere enn i dag morres:rolleyes: (sorry ConCon glemte å ta bilde, lover å huske i morgen tidlig hvis den også viser babystrek:hilarious:)

Jeg har fått kviseutbrudd, hatt mental break down, både kjeftet og grått til mannen i løpet av 2 minutter. Og vært super sulten hele dagen. Og nå kommer jeg ikke på flere unnskyldninger for at jeg ikke er gravid:p


Så utrolig glad men også så utrolig redd på samme tid. Jeg har mistet i begge mine forrige svangerskap, og ingenting tilsier at jeg skal få beholde dette frøet eller miste det. Men jeg klamrer meg fast til wild yam’en og håper på det beste:Heartpink:Heartpink:Heartpink kan ikke gå og være livredd disse første ukene, det er jo nå vi skal glede oss i all hemmelighet:Heartpink
Krysser fingrene for deg!

Gjør det du kan for å føle deg trygg! Om det er flere tul, oppsøke lege og/eller jordmor tidlig og hyppig, se på abortstatistikker (denne er fort enten/eller, og ingen slager for meg)... Det spiller egentlig ingen rolle så lenge du føler at du kan puste med magen og la naturen gå sin gang.

For du ha tydeligvis blitt gravid en gang til, og det kan gå denne gangen.

(Jeg fant en slags trøst i at «om jeg mister igjen har vi rett til utredning for habituell abort». Ingen ønskesituasjon, men det var vel for å overbevise meg om at det aldri er så vondt at det ikke er godt for noe.)
 
Krysser fingrene for deg!

Gjør det du kan for å føle deg trygg! Om det er flere tul, oppsøke lege og/eller jordmor tidlig og hyppig, se på abortstatistikker (denne er fort enten/eller, og ingen slager for meg)... Det spiller egentlig ingen rolle så lenge du føler at du kan puste med magen og la naturen gå sin gang.

For du ha tydeligvis blitt gravid en gang til, og det kan gå denne gangen.

(Jeg fant en slags trøst i at «om jeg mister igjen har vi rett til utredning for habituell abort». Ingen ønskesituasjon, men det var vel for å overbevise meg om at det aldri er så vondt at det ikke er godt for noe.)
Tusen takk for fin melding:Heartpink prøver å tenke at alle gode ting er 3:rolleyes:
 
8 DPO :)

Ny test i dag, og syntes den er sterkere enn den forrige, men den er fortsatt sinnsykt svak. Drømmer om at den skal bli like sterk som den siste jeg la ut her. Det var jo rett før hcg gikk helt ned igjen. Men hvis det er et frø som er kommet for å bli, så har jeg troa på at det ikke tar mange dagene :Heartpink

For det er ingen tvil om at jeg er gravid. Livmoren bytter på å murre, strekke og bare være øm. Puppene er harde og stikker i ny og ne. Jeg er sulten til alle døgnets tider og må proppe i meg sure oppstøt tabeletter for å overleve :p

Dere vet hvordan det er, for det hadde vært så deilig å få bekreftelsen med to sterke streker.

Men 8 dpo er jo ikke veldig mye, så regner med jeg kan se tydeligere strek i løpet av uken. Er i det minste glad for at den øker hver dag!

(*streken er forresten bittelitt sterkere i virkeligheten, men dårlig kvalitet på bildet*)

101117296_670727773858293_4695335286815588352_n.jpg

5yIZ5
 
Last edited:
8 DPO :)

Ny test i dag, og syntes den er sterkere enn den forrige, men den er fortsatt sinnsykt svak. Drømmer om at den skal bli like sterk som den siste jeg la ut her. Det var jo rett før hcg gikk helt ned igjen. Men hvis det er et frø som er kommet for å bli, så har jeg troa på at det ikke tar mange dagene :Heartpink

For det er ingen tvil om at jeg er gravid. Livmoren bytter på å murre, strekke og bare være øm. Puppene er harde og stikker i ny og ne. Jeg er sulten til alle døgnets tider og må proppe i meg sure oppstøt tabeletter for å overleve :p

Dere vet hvordan det er, for det hadde vært så deilig å få bekreftelsen med to sterke streker.

Men 8 dpo er jo ikke veldig mye, så regner med jeg kan se tydeligere strek i løpet av uken. Er i det minste glad for at den øker hver dag!

(*streken er forresten bittelitt sterkere i virkeligheten, men dårlig kvalitet på bildet*)

101117296_670727773858293_4695335286815588352_n.jpg

5yIZ5
Er tydelig en rosa strek der da. :) kommer aldri like godt fram på kamera som i virkeligheten.
Og alle symptomene du har så er det jo ingen tvil! :)
 
8 DPO :)

Ny test i dag, og syntes den er sterkere enn den forrige, men den er fortsatt sinnsykt svak. Drømmer om at den skal bli like sterk som den siste jeg la ut her. Det var jo rett før hcg gikk helt ned igjen. Men hvis det er et frø som er kommet for å bli, så har jeg troa på at det ikke tar mange dagene :Heartpink

For det er ingen tvil om at jeg er gravid. Livmoren bytter på å murre, strekke og bare være øm. Puppene er harde og stikker i ny og ne. Jeg er sulten til alle døgnets tider og må proppe i meg sure oppstøt tabeletter for å overleve :p

Dere vet hvordan det er, for det hadde vært så deilig å få bekreftelsen med to sterke streker.

Men 8 dpo er jo ikke veldig mye, så regner med jeg kan se tydeligere strek i løpet av uken. Er i det minste glad for at den øker hver dag!

(*streken er forresten bittelitt sterkere i virkeligheten, men dårlig kvalitet på bildet*)

101117296_670727773858293_4695335286815588352_n.jpg

5yIZ5


Dette virker jo veldig lovende! Krysser fingrene for en terminspire og februarskatt denne gangen :)
 
9 DPO

**edit: må bare inn igjen og si at jeg blir litt flau når jeg ser på 8-12 DPO fra forrige gang, for jeg ser at jeg har virkelig ingenting å bekymre meg for enda:hilarious:**



Huff nå føler jeg ting stopper opp her, og jeg blir litt stressa.. vet at symptomer kan komme og gå, men de er egentlig mer eller mindre likt som de forrige dagene.

men syntes testene har sluttet å øke?! De 3 siste dagene har alle testene vært helt like, altså like svake. Sist svangerskap husker jeg de var veldig svake og så pluttselig ble sterkere. Men er det vanlig at de er så svake 9 DPO når jeg allerede har sett strek tidligere enn dette?:wideyed: håper ikke det er en kjemisk:(

krysser fingrene litt til, men orker ikke skuffelsen. Mannen har ikke klart å glede seg ordentlig over det en gang for han er så stressa for å miste etter sist gang.

Huff, dette ble dystert:p går veldig fint ellers! Er trøtt og sliten og sulten døgnet rundt, så symptomene motsier testene. Og det stikker i puppene :rolleyes:

Er det noen som har vært borti at babyplan sine tester ikke blir sterkere før en kommer opp i en viss mengde hcg:anyone:Heartpink
 
10 DPO

GURI så mye jeg sover for tiden. Klarte faktisk ikke å komme meg opp før 12 i dag, helt krise:hilarious:

Etter siste testen i går ble jeg faktisk tom, så kjenner det var godt for sjel og sinn med en teste pause:p

Puppene er fortsatt harde og i natt hadde jeg super mørke brystvorter og partiet rundt:eek: fikk helt sjokk da jeg så meg i speilet. Kjenner mest på kvalme på kvelden, men ellers er jeg i utrolig mye bedre form nå enn forrige uke. Litt stressa over det, men også veldig deilig!

Prøver å tenke at enten varer dette svangerskapet eller ikke, uansett er det super koselig å være gravid igjen og håper jo så klart på at det varer. Men klarer å ikke stresse med det i dag og det er digg:)


Nå skal jeg bake pizza, så ut i sola med mannen og hundene! Mopse gutten min har jentebesøk denne uken for parring:p koselig å teste hvordan det er å ha 2 hunder før lille valpen kommer om 3 uker!

ønsker alle fine damer her inne en nydelig uke videre:Heartpink
 
10 DPO

GURI så mye jeg sover for tiden. Klarte faktisk ikke å komme meg opp før 12 i dag, helt krise:hilarious:

Etter siste testen i går ble jeg faktisk tom, så kjenner det var godt for sjel og sinn med en teste pause:p

Puppene er fortsatt harde og i natt hadde jeg super mørke brystvorter og partiet rundt:eek: fikk helt sjokk da jeg så meg i speilet. Kjenner mest på kvalme på kvelden, men ellers er jeg i utrolig mye bedre form nå enn forrige uke. Litt stressa over det, men også veldig deilig!

Prøver å tenke at enten varer dette svangerskapet eller ikke, uansett er det super koselig å være gravid igjen og håper jo så klart på at det varer. Men klarer å ikke stresse med det i dag og det er digg:)


Nå skal jeg bake pizza, så ut i sola med mannen og hundene! Mopse gutten min har jentebesøk denne uken for parring:p koselig å teste hvordan det er å ha 2 hunder før lille valpen kommer om 3 uker!

ønsker alle fine damer her inne en nydelig uke videre:Heartpink
Så bra at du klarer å slappe av i dag. :)
Kos deg med graviditeten. :) og gled deg til valp om 3 uker! :)
Tror du at du kommer til å teste igjen, eller la være? :)
 
10 DPO

GURI så mye jeg sover for tiden. Klarte faktisk ikke å komme meg opp før 12 i dag, helt krise:hilarious:

Etter siste testen i går ble jeg faktisk tom, så kjenner det var godt for sjel og sinn med en teste pause:p

Puppene er fortsatt harde og i natt hadde jeg super mørke brystvorter og partiet rundt:eek: fikk helt sjokk da jeg så meg i speilet. Kjenner mest på kvalme på kvelden, men ellers er jeg i utrolig mye bedre form nå enn forrige uke. Litt stressa over det, men også veldig deilig!

Prøver å tenke at enten varer dette svangerskapet eller ikke, uansett er det super koselig å være gravid igjen og håper jo så klart på at det varer. Men klarer å ikke stresse med det i dag og det er digg:)


Nå skal jeg bake pizza, så ut i sola med mannen og hundene! Mopse gutten min har jentebesøk denne uken for parring:p koselig å teste hvordan det er å ha 2 hunder før lille valpen kommer om 3 uker!

ønsker alle fine damer her inne en nydelig uke videre:Heartpink
åå hadde vært veldig koselig å få deg i februargruppa❤️
 
Så bra at du klarer å slappe av i dag. :)
Kos deg med graviditeten. :) og gled deg til valp om 3 uker! :)
Tror du at du kommer til å teste igjen, eller la være? :)
Kommer garantert til å teste igjen! Må jo se om dette faktisk blir noe:p:Heartpink har en pakke med tester på vei, så håper den kommer i slutten av uka. Da får jeg slappet helt av noen dager før jeg tester igjen
 
Hvordan går det? Har du testet noe mer? :Heartpink
Nei ikke enda, testene er på vei i posten:p sjekker postkassa 3 ganger om dagen:hilarious:

Formen har vært veldig opp og ned. I går kjente jeg ingenting, men i dag er jeg helt utmattet og brakk meg av alle luktene i butikken:rolleyes:

klarer fortsatt ikke glede meg like mye helt ennå. Gruer meg ekstremt til søndag og IKM :( men når jeg får sterkere tester og kommer over IKM lover jeg å ikke bekymre meg like mye. Sist hadde jeg jo en blødning med smerter rundt IKM som endte i missed abortion og medisinsk i uke 7... så blir gøy å se om jeg kommer lenger enn det!:)

Edit: ser at ff har byttet IKM til i morgen:wideyed::wideyed::woot: ingen tegn til mensen, så nå ble jeg mer optimistisk kjente jeg:p åhh tenk om da:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink


Håper:Heartpink:Heartpink ble pluttselig full oppdatering i dette svaret:hilarious:
 
Last edited:
IKM :wideyed:

Ekstremt spent jente på andre siden av skjermen her i dag! Som jeg svarte i kommentaren over her, så har Fertility Friend flyttet ikm fra søndag 7. til i dag. Aner ikke hvorfor, men siden jeg plotter inn alt av detalj info, så regner jeg med den har rett? eller? :p

INGEN mensen til nå i hvert fall! Så feirer for hver time som går:rolleyes: Men tørr fortsatt ikke håpe for mye før jeg er over i neste uke. Har kjøpt en redbull jeg skal kose meg med hvis jeg får mensen. Savner koffein så sinnsykt. Blir bare en kopp kaffe om dagen akkurat nå:wtf:


Over til kroppen holdt jeg på å si:p Puppene er harde, litt uggen i formen (har sovet lite), skal innrømme at det murrer som bare det, men går liksom ikke helt over til mensen smerter og jeg pleier alltid å ha det ca et halvt døgn før mensen kommer... EKSTREMT mye luft. Kunne ikke følge med på serien i går for det boblet og styrte på i magen med luft - og resultatet kommer i dag.. MYE luft:shy::D

Så jeg går litt fra å tenke at NÅ kommer mensen, til nei jeg skal ha BEBBIS!!:hilarious: Og venter fortsatt på testene:mad: KAN DE IKKE BARE KOMME SÅ JEG FÅR TESTA?!

Jaja, nå skal jeg nyte kaffen og sette nybakte horn i ovnen, for pappa er på vei på kaffebesøk:Heartpink Ha en nydelig fredag! Oppdaterer så fort det skjer noe mer:)
 
Back
Topp