Wow! Det må ha vært et super-egg så kjapt som det har festa seg! Så gøy!! Håper det er et som fester seg for godt og at det blir en terminspire utav det!
Støl/strekking i livmor og harde pupper var typiske tegn for meg. Tipper du er gravid på ny. Håper det er en terminspire
Takk for optimistiske kommentarer Vi fikk opp håpet litt etter å ha lest dette. Har merket i løpet av dagen at jeg er sulten hele tiden ogsåOi så spennende, syns også det høres ut dom typiske tidlig svangerskaps symptomer
Hvis dette skal være mulig, så tror jeg at jeg har hatt EL mens vi var på tur til Stavanger. For det var en liten halvtime den dagen at jeg hadde EL smerter, men trodde det bare var tilfeldig. Likevel la vi inn aksjer i håp, da jeg hadde sluttet å blø den dagen. Men som sakt begynte jeg å blø igjen senere på kvelden.. Så har vel bare avfeid at det var EL.
Men det gir jo mening, og da at stikkingene jeg hadde på nå på lørdag var feste smerter. Når jeg tenker meg om så hadde jeg en liten mini blødning den kvelden med litt rosa på papiret, og ingenting siden Er dette virkelig mulig? Men det må jo si at jeg har hatt EL selv med en liten mengde hcg rester fra sist gang? Har hørt om at det har skjedd, men trodde ikke det var mulig? Håper så klart
Men hvorfor hadde jeg da så sterke EL tester før helga? Er det kanskje bare hcg rester fra sist som slår ut?