En fersken spire og? - Mangojenta

Wow! Det må ha vært et super-egg så kjapt som det har festa seg! Så gøy!! Håper det er et som fester seg for godt og at det blir en terminspire utav det! :)
Støl/strekking i livmor og harde pupper var typiske tegn for meg. Tipper du er gravid på ny. Håper det er en terminspire ❤️
Oi så spennende, syns også det høres ut dom typiske tidlig svangerskaps symptomer :Heartpink
Takk for optimistiske kommentarer :Heartpink Vi fikk opp håpet litt etter å ha lest dette. Har merket i løpet av dagen at jeg er sulten hele tiden også:wideyed:

Hvis dette skal være mulig, så tror jeg at jeg har hatt EL mens vi var på tur til Stavanger. For det var en liten halvtime den dagen at jeg hadde EL smerter, men trodde det bare var tilfeldig. Likevel la vi inn aksjer i håp, da jeg hadde sluttet å blø den dagen. Men som sakt begynte jeg å blø igjen senere på kvelden.. Så har vel bare avfeid at det var EL.

Men det gir jo mening, og da at stikkingene jeg hadde på nå på lørdag var feste smerter. Når jeg tenker meg om så hadde jeg en liten mini blødning den kvelden med litt rosa på papiret, og ingenting siden:rolleyes: Er dette virkelig mulig? Men det må jo si at jeg har hatt EL selv med en liten mengde hcg rester fra sist gang? Har hørt om at det har skjedd, men trodde ikke det var mulig? Håper så klart:shy::Heartpink

Men hvorfor hadde jeg da så sterke EL tester før helga? Er det kanskje bare hcg rester fra sist som slår ut?
 
Tok denne nå på ekstremt utvannet ettermiddags urin:p Plis kjære frø, ikke lur meg nå:hilarious::wideyed:


***EDIT** dette er tydeligvis før hcg fra forrige svangerskap gikk helt ned
2RYWUU.jpg
 
Last edited:
Tok denne nå på ekstremt utvannet ettermiddags urin:p Plis kjære frø, ikke lur meg nå:hilarious::wideyed:
2RYWUU.jpg
Åååh så glad på dine vegne! Denne gangen sitter den!! Gratulerer :Heartred
Jeg blir ikke med deg i februar gruppa, men skal snike innom likevel, forhåpentligvis fra mars gruppa. :)
 
Åååh så glad på dine vegne! Denne gangen sitter den!! Gratulerer :Heartred
Jeg blir ikke med deg i februar gruppa, men skal snike innom likevel, forhåpentligvis fra mars gruppa. :)

Herligfred:Heartpink vet ikke om jeg tørr å si takk en gang:shy: Er så utrolig redd for at det bare er rester fra forrige svangerskap, men samtidig så håper jeg av hele mitt hjerte at det har gått enda en gang:Heartpink
 
Herligfred:Heartpink vet ikke om jeg tørr å si takk en gang:shy: Er så utrolig redd for at det bare er rester fra forrige svangerskap, men samtidig så håper jeg av hele mitt hjerte at det har gått enda en gang:Heartpink

Har du fått negativ test etter det da?❤
Håper det er en liten terminspire!!
 
Har du fått negativ test etter det da?❤
Håper det er en liten terminspire!!
Nei er akkurat det som er.. tok en test for litt over en uke siden og da var den veeeeldig svak. Og har for første gang ikke funnet EL denne gangen, så ga litt opp med all testing. Så er veldig redd for at det er det gamle svangerskapet. Men G testen har jo sunket jevnt hele veien. Så hadde vært rart om den stabiliserte seg på så svak strek og ble sånn i over en uke? Håper:Heartpink men har det så klart i bakhodet. Og hvis ikke så er det ikke lenge før vi kan prøve igjen :)
 
Nei er akkurat det som er.. tok en test for litt over en uke siden og da var den veeeeldig svak. Og har for første gang ikke funnet EL denne gangen, så ga litt opp med all testing. Så er veldig redd for at det er det gamle svangerskapet. Men G testen har jo sunket jevnt hele veien. Så hadde vært rart om den stabiliserte seg på så svak strek og ble sånn i over en uke? Håper:Heartpink men har det så klart i bakhodet. Og hvis ikke så er det ikke lenge før vi kan prøve igjen :)

Du ser det jo om streken blir sterkere, håper hvert fall på det❤
 
3 DPO

Sorry for sen oppdatering:rolleyes: har testet både med EL test og G test. Begge er svakere enn i går.

Så jeg har en siste teori før jeg kaster inn håndkle for denne pp’en og begynner å stålsette meg for neste :hilarious::p

Jeg hadde jo sinnsyke stikkinger på lørdag ettermiddag. Det er under 48 timer fra jeg fikk positiv test. Så da holder jeg meg til at EL var på lørdag, og at jeg akkurat hadde lite nok HCG igjen til å la egget slippe. Så tror jeg at HCG fortsetter å synke til egget fester seg.

håper ikke dette ble for rotete:p men da er både jeg og FF enig om at jeg er 3 DPO og det er enda et bittelite håp for denne pp’en. Og hvis ikke noe skjer, så er ikke neste pp langt unna:)
 
3 DPO

Sorry for sen oppdatering:rolleyes: har testet både med EL test og G test. Begge er svakere enn i går.

Så jeg har en siste teori før jeg kaster inn håndkle for denne pp’en og begynner å stålsette meg for neste :hilarious::p

Jeg hadde jo sinnsyke stikkinger på lørdag ettermiddag. Det er under 48 timer fra jeg fikk positiv test. Så da holder jeg meg til at EL var på lørdag, og at jeg akkurat hadde lite nok HCG igjen til å la egget slippe. Så tror jeg at HCG fortsetter å synke til egget fester seg.

håper ikke dette ble for rotete:p men da er både jeg og FF enig om at jeg er 3 DPO og det er enda et bittelite håp for denne pp’en. Og hvis ikke noe skjer, så er ikke neste pp langt unna:)
Så merkelig... ja kanskje det hang igjen litt.
Men det betyr ikke at du ikke kommer til å få en ordentlig positiv test I løpet av denne pp. Spesielt om du kun er 3dpo akkurat nå. Du finner vel ut om en ukes tid regner jeg med. :)
 
Så merkelig... ja kanskje det hang igjen litt.
Men det betyr ikke at du ikke kommer til å få en ordentlig positiv test I løpet av denne pp. Spesielt om du kun er 3dpo akkurat nå. Du finner vel ut om en ukes tid regner jeg med. :)
Ja, veldig merkelig. Vet jo at kroppen ikke skal reagere på et befruktet egg før det har festet seg i livmoren, men er akkurat som den vet det er noe på gang med tanke på symptomene som begynner å øke igjen. Får bare vente å se:) Fortsetter å oppdatere her i hvert fall, og fortsetter med Wild Yam :p
 
5 DPO (?) :p

Herregud, tatt en ny test i dag og den er ikke blank som den forrige?! Begynner å bli ganske surrete oppi hodet nå altså:hilarious:

Tenkte jeg skulle vente med å teste minst en uke. Men har vært så mye stikking og strekking og rare følelser i magen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Hvis jeg ikke er gravid, og dette bare er rester, så må jeg ta meg en tur til legen tror jeg:p for slike stikkinger og sånn er ikke normalt..:rolleyes:

puppene er ikke super harde, men litt. Og mye blodårer:)

får vel bare teste i morgen og se..:)
 
5 DPO (?) :p

Herregud, tatt en ny test i dag og den er ikke blank som den forrige?! Begynner å bli ganske surrete oppi hodet nå altså:hilarious:

Tenkte jeg skulle vente med å teste minst en uke. Men har vært så mye stikking og strekking og rare følelser i magen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Hvis jeg ikke er gravid, og dette bare er rester, så må jeg ta meg en tur til legen tror jeg:p for slike stikkinger og sånn er ikke normalt..:rolleyes:

puppene er ikke super harde, men litt. Og mye blodårer:)

får vel bare teste i morgen og se..:)
Hvordan ser testene ut?
Om du er gravid igjen så skal du jo kunne se stigning framover iallefall.
Krysser fingrene for at du er det!! :Heartred
 
6 DPO

Ny test i dag, bittelitt sterkere enn i går:wideyed::Heartpink Så det er et bittelite håp.

Og i går var det så sterke murringer at jeg tenkte, enten må jeg på legevakta eller så må jeg være gravid. Så tok det ca en time så ble jeg så kvalm at jeg måtte spy:p

Blir veldig spennende å se de neste dagene :)
 
6 DPO

Ny test i dag, bittelitt sterkere enn i går:wideyed::Heartpink Så det er et bittelite håp.

Og i går var det så sterke murringer at jeg tenkte, enten må jeg på legevakta eller så må jeg være gravid. Så tok det ca en time så ble jeg så kvalm at jeg måtte spy:p

Blir veldig spennende å se de neste dagene :)

Blir spennende å følge med her de neste dagene ser jeg :) Høres ut som det er noe på gang hvertfall, så krysser fingrene for at det er en liten spire :Heartpink
 
Blir spennende å følge med her de neste dagene ser jeg :) Høres ut som det er noe på gang hvertfall, så krysser fingrene for at det er en liten spire :Heartpink
Super spennende:rolleyes: Tørr ikke å håpe for mye, men er jo 5 uker siden MA'en så hadde vært rart hvis jeg begynte å kjenne så mye greier nå hvis det var etter den? Får bare vente i spenning og se :p
 
Back
Topp