Skjønner veldig godt at du gleder deg til EL, men også at du gruer deg til jobb. Syntes det var såå digg å være i "karantene boble" med mannen under prøvingen sist pp. Da har man liksom tid til å bare være, og følge det kroppen sier
Ser ut til at testene er mer enige i kveld. Skjønner ikke så mye av dette lenger...
Men men. Nå er jeg tom for One step tester, så tenker å prøve EL test i morgen. Hvis den er svak, så er det jo ikke vanskelig å følge progresjon mot EL
Håper hcg'en går ned snart... lei av å være gravid, og ikke være det. Men gleder meg allerede vilt til det skal skje igjen! Og ingenting føles mer magisk enn akkurat de dagene rundt EL.
Skrev jo tidligere at jeg skal på kjærestetur med mannen til Stavanger i 17. mai helga, så har tenkt at i stedet for å være i DPO land da, så hadde det jo passet perfekt om EL ble forskjøvet 3 dager så vi kunne "unnfanget" babyen på wjærestetur
Men blir egentlig bare glad så lenge EL kommer før 20 mai. Hvis det blir lengre, så blir jeg nok bekymret
Ikke super sterkt urin, men 4 timer siden sist med lite drikke..
Håper at de ikke lurer meg, og at begge to er litt svakere enn i går!