CD 18
Hei og god mandag! Nå var det fryktelig lenge siden sist. Kjente jeg virkelig trengte en pause fra forumet og fra prøvingen generelt. Nå har jeg vært i konstant prøvemodus siden slutten av februar, så trengte å legge det bort for et par dager og bare kose meg
Og det har jeg gjort! Vært på kjærestetur til Stavanger og greier
Var utrolig deilig med en tur bort, avslapping, god mat og litt kjæreste tid med mannen!
Har blødd litt hele veien siden sist, så ingen EL har vært enda
(tror jeg). Var helt sikker på at jeg hadde EL på fredag, og hadde sluttet å blø da, så da la vi inn et aksje, men begynte å blø samme kvelden igjen, så det var kipt. Vil jo ikke risikere å få infeksjon, men heller ikke å bare la EL passere.
Men siden jeg fortsatte å blø i helgen, tenker jeg at det bare var falsk alarm. Men i dag! I dag har jeg tatt både G test og EL test
Og G testen er så svak at det er kun skygge, og EL testen er veldig sterk, men heldigvis ikke positiv enda. Det ser ut som at blødningene skal slutte i løpet av dagen også! Så kanskje jeg har flaks og får EL i løpet av denne uken!?
Håper håper håper
Og mannen er mer gira på baby og prøvingen enn noen gang! Spurte om han ville vente til over sommeren, men det skulle vi tvert imot
Han har bursdag i dag, så da jeg sendte melding og sa at jeg muligens har EL denne uken, så sto jubelen i taket! hehe...
Så da er det bare å stålsette seg, drikke grapefrukt juice som en helt, og finne frem wild yam'en så den er klar til DPO! For nå er jeg skikkelig spent på om EL kommer i nærmeste fremtid