God morgen fra ei som begynner å bli rimelig lei!
Streken er faktisk bittelitt sterkere i dag, men må nok innse at det er svært lite sannsynlig at den er såå svak 3 dager etter ikm og at det skal gå bra. Er nok en kjemisk. Av og til må man skille mellom hva man håper på og hva som faktisk er mulig å oppnå. Høres kanskje litt dystert ut, men jeg håper på at TR kommer i dag eller i morgen, i det seneste slutten av uken. Så jeg kan starte ny PP.
Det kommer til å bli så fantastisk godt å starte på nytt med litt kontroll over hvor EL er og ikke tvile et sekund på hvilken cd det er
Vet ikke om jeg tester i morgen eller venter til fredag
Håper at mensen kommer før det, men hvis ikke tester jeg for sikkerhets skyld. Og oppdaterer selvfølgelig så fort noe skjer!
Utrolig kipt å se at testene stiger så svakt, og vite at det mest sannsynlig ikke går. Men bare å se frem mot ny pp
Ved neste EL
(hvis jeg forhåpentligvis får mensen denne uken), har mannen sommerferie i 2 mnd og vi har fått valpen
Så da har vi to lange fine måneder på å få det til å klaffe. Men satser selvfølgelig på klaff så fort EL kommer, for da er det mulig at jeg får positiv test på bursdagen min