En fersken spire og? - Mangojenta

CD 3:p

GOD fredag damer:rolleyes: så deilig med helg! Mannen kom hjem tidlig fra jobb, så vi tok en rolig frokost i 12 tiden på verandaen. Og sitter nå og koser oss, jeg med kaffe og han med en øl:Heartpink noen ganger er bare livet helt tipp topp og jeg bare nyyyter sånne dager som denne!

Mensen smertene i går var helt grusomme:banghead: men sovnet på sofaen på armen til mannen og våknet en time senere med at paracetten hadde virket og humøret steg med 100%:p er det flere som føler livet løfter seg et par hakk hver gang mensensmerter går bort? Hehe. Jeg er dessverre en av de som har helt syke smerter:shifty: men men, noen må ta det:hilarious:

i dag våknet jeg til ingen vondt og nesten ikke blod:wideyed: forstår meg virkelig ikke på kroppen om dagen. Kun rosa spotting på papiret. Så Bye Bye OB for denne gang håper jeg:p

ha en nydelig helg damer:Heartpink

GOD fredag damer:rolleyes: så deilig med helg! Mannen kom hjem tidlig fra jobb, så vi tok en rolig frokost i 12 tiden på verandaen. Og sitter nå og koser oss, jeg med kaffe og han med en øl:Heartpink noen ganger er bare livet helt tipp topp og jeg bare nyyyter sånne dager som denne!

Mensen smertene i går var helt grusomme:banghead: men sovnet på sofaen på armen til mannen og våknet en time senere med at paracetten hadde virket og humøret steg med 100%:p er det flere som føler livet løfter seg et par hakk hver gang mensensmerter går bort? Hehe. Jeg er dessverre en av de som har helt syke smerter:shifty: men men, noen må ta det:hilarious:

i dag våknet jeg til ingen vondt og nesten ikke blod:wideyed: forstår meg virkelig ikke på kroppen om dagen. Kun rosa spotting på papiret. Så Bye Bye OB for denne gang håper jeg:p

Åh så godt å høre at du koser deg. :) det skal du! :)
Jeg har det også sånn, med en gang smertestillende funker så setter jeg nesten mer på livet generelt fordi det er en så enorm lettelse.
Vanlig paracet og ibux funker ikke på menssmertene mine fordi de er så ille så må ta en type smertestillende som er laga for menssmerter.

Så kort runde med blødninger du hadde denne gangen da. Kanskje du skal starte å teste etter el litt tidligere også sånn i tilfelle? :)

Åh så godt å høre at du koser deg. :) det skal du! :)
Jeg har det også sånn, med en gang smertestillende funker så setter jeg nesten mer på livet generelt fordi det er en så enorm lettelse.
Vanlig paracet og ibux funker ikke på menssmertene mine fordi de er så ille så må ta en type smertestillende som er laga for menssmerter.

Så kort runde med blødninger du hadde denne gangen da. Kanskje du skal starte å teste etter el litt tidligere også sånn i tilfelle? :)
Ja jeg pleier også å ta noen andre tabeletter, men hadde jo ikke hentet på apoteket for håpet jo ikke på mensen:p

Har aldri vært så kort før:wideyed: Ikke sikkert det er heeelt ferdig enda da, spent. Tidlig eggløsning hadde vært lykke :Heartpink Har en god følelse denne runden!

Fint at dere har en god helg :) :) Ja den kroppen oppfører seg inimellom merkelig :(
Livet blir myyye bedre etter at tantesmertene gir seg ja :P

CD 8
WHO! Plutselig var det gått en god stund igjen, som det fort gjør om man klarer å tenke på andre ting mellom TR og EL:p

Har ikke kommet så fryktelig langt ennå da, men begynner i hvert fall å nærme seg noe! Jeg og mannen skulle reise 2-3 timer unna for å tatovere oss på søndag, men lørdag kveld fant vi ut at vi ville være litt spontane mens vi ennå kan. Så vi kastet oss i bilen, ordnet hundepass og kjørte avgårde til en deilig natt på hotell.

Fikk tatovert oss, og spiste lunsj på en nydelig restaurant ved sjøen. Midt i et svakt øyeblikk i solen, med bølgesus i bakgrunnen, bestemte vi oss for å bli enda en natt. Noe vi kjenner på lommeboken nå etter en deilig, men uplanlagt tur:dead::banghead: Neida, viktig å kose seg. Men kjenner at vi kanskje er i overkant flinke på kos, og underkant flinke på hverdag...:p Da kan jeg si det smalt godt i lommeboken når hunden knakk en klo i dag og måtte direkte til veterinæren... :wtf:

Huff, dette ble trist:hilarious: Neida, har hatt en ekstremt fin uke til nå. Var på stranden i 9 timer i går :wideyed: Bare litt solbrent:shy:

Gleder meg til EL nå! Tenk om bursdagsmåneden min er måneden! :D Har nemlig bursdag siste dagen i juni:Heartpink Litt i tenkeboksen på grapefrukt juicen, men begynner å tempe i morgen, og planlegger å ta wild jam fra EL:flower

Nå skal jeg kose meg videre i trope varmen:Heartpink Ha en fin uke videre alle sammen!

CD 8
WHO! Plutselig var det gått en god stund igjen, som det fort gjør om man klarer å tenke på andre ting mellom TR og EL:p

Har ikke kommet så fryktelig langt ennå da, men begynner i hvert fall å nærme seg noe! Jeg og mannen skulle reise 2-3 timer unna for å tatovere oss på søndag, men lørdag kveld fant vi ut at vi ville være litt spontane mens vi ennå kan. Så vi kastet oss i bilen, ordnet hundepass og kjørte avgårde til en deilig natt på hotell.

Fikk tatovert oss, og spiste lunsj på en nydelig restaurant ved sjøen. Midt i et svakt øyeblikk i solen, med bølgesus i bakgrunnen, bestemte vi oss for å bli enda en natt. Noe vi kjenner på lommeboken nå etter en deilig, men uplanlagt tur:dead::banghead: Neida, viktig å kose seg. Men kjenner at vi kanskje er i overkant flinke på kos, og underkant flinke på hverdag...:p Da kan jeg si det smalt godt i lommeboken når hunden knakk en klo i dag og måtte direkte til veterinæren... :wtf:

Huff, dette ble trist:hilarious: Neida, har hatt en ekstremt fin uke til nå. Var på stranden i 9 timer i går :wideyed: Bare litt solbrent:shy:

Gleder meg til EL nå! Tenk om bursdagsmåneden min er måneden! :D Har nemlig bursdag siste dagen i juni:Heartpink Litt i tenkeboksen på grapefrukt juicen, men begynner å tempe i morgen, og planlegger å ta wild jam fra EL:flower

Nå skal jeg kose meg videre i trope varmen:Heartpink Ha en fin uke videre alle sammen!
Oy gratulerer med tatovering! Hva ble det av?
Lov å kose seg litt ekstra en gang i blant, og spesielt med hva dere har gått gjennom så fortjener dere en ekstra natt på hotell. :)
Stakkars hunden da. Håper det går bra med ham/henne.

Cd8. Plutselig er det el igjen, og så plutselig dpo land. :) krysser fingrene for denne pp. :)

CD 8

Godt å høre at dere koser dere masse :) :) :)

Oy gratulerer med tatovering! Hva ble det av?
Lov å kose seg litt ekstra en gang i blant, og spesielt med hva dere har gått gjennom så fortjener dere en ekstra natt på hotell. :)
Stakkars hunden da. Håper det går bra med ham/henne.

Cd8. Plutselig er det el igjen, og så plutselig dpo land. :) krysser fingrene for denne pp. :)
Kan legge ut bilde senere i dag av den:Heartpink Største jeg har tatt til nå, men veldig fornøyd!

JA enig i at man må kose seg litt her og der! Det er i hvert fall sånn vi holder på gnisten i forholdet med å kose oss og oppleve ting sammen :p Hunden er i form han, men ser at det ikke er så godt for han... håper bare det ikke blir infeksjon! Når det kostet 1500 med en bandasje og rens, så vil jeg ikke vite hvor mye det koster med en eventuell infeksjon!:wideyed:

Kan legge ut bilde senere i dag av den:Heartpink Største jeg har tatt til nå, men veldig fornøyd!

JA enig i at man må kose seg litt her og der! Det er i hvert fall sånn vi holder på gnisten i forholdet med å kose oss og oppleve ting sammen :p Hunden er i form han, men ser at det ikke er så godt for han... håper bare det ikke blir infeksjon! Når det kostet 1500 med en bandasje og rens, så vil jeg ikke vite hvor mye det koster med en eventuell infeksjon!:wideyed:
Å shit! Det var dyrt for en så liten jobb da! Huff. Ja nei viktig å ikke få infeksjon uansett.
Så gøy da. :) har ønska meg ny tatovering lenge men har ikke prioritert det penge-vis. Og dessuten har jeg lyst på en sleeve om jeg skal ha en. Lol. Har så mange idéer om forskjellige tatoveringer så blir dyrt i lengden.
Gleder meg til å se bilde da. :)

Å shit! Det var dyrt for en så liten jobb da! Huff. Ja nei viktig å ikke få infeksjon uansett.
Så gøy da. :) har ønska meg ny tatovering lenge men har ikke prioritert det penge-vis. Og dessuten har jeg lyst på en sleeve om jeg skal ha en. Lol. Har så mange idéer om forskjellige tatoveringer så blir dyrt i lengden.
Ja gleder meg og til å se bilder :) :) Har selv en god del tatoveringer :) :) Har fått nekt på å ta flere nå da :P

Ja er veldig dyrt:wideyed: men vi parra jo hunden vår her forrige uke, så får en grei sum for det når valpene kommer:p ja tenker sleeve selv etterhvert:Heartpink
9ED0DC35-BC51-44E6-82BA-36448CB11D43.jpeg

Wooooow!! Den var rå stilig! Var sikkert ikke billig heller.
Jeg og vil haaa. Hehehe.
6000:banghead::wideyed: huff.. men ja som sakt brukte jeg og mannen penger som vi får igjen etter parringen. Så er jo mer eller mindre «gratis» så fort vi får igjen pengene:p men kjenner det godt rett før vi skal betale for valpen også:hilarious:

6000:banghead::wideyed: huff.. men ja som sakt brukte jeg og mannen penger som vi får igjen etter parringen. Så er jo mer eller mindre «gratis» så fort vi får igjen pengene:p men kjenner det godt rett før vi skal betale for valpen også:hilarious:
6000 er ikke så ille for en så stor tatovering da :) mer enn verdt pengene synes jeg. :) og valpene spanderer :P

CD 14:rolleyes:

Føler dagene bare flyr avgårde:wideyed: 2 dager til EL, merker dette blir en veldig annerledes pp enn de som har vært. Mannen har 2 mnd ferie, det er super varmt og sol omtrent hver dag, og jeg har bursdag om nøyaktig en uke i dag:p så skal innrømme at vi koser oss med litt alkohol her og der..:shy:

Sliter ekstremt mye med sure oppstøt om dagen:wtf: kommer nok av mye god mat og litt alkohol som jeg ikke har drukket på flere mnd nå.. håper virkelig ikke det blir 10 ganger værre om jeg skulle være så heldig å bli gravid denne måneden.

I dag henter vi endelig lille valpen:Heartblue og vi er helt forelsket:Heartpink:Heartpink:Heartpink ble aksjer i natt og forhåpentligvis minst en gang til før EL på torsdag:rolleyes:

Er helt overrasket over hvor bestemt mannen er på at vi skal få det til denne mnd på tross av at vi fikk en 8 uker gammel valp i huso_O men han har vel virkelig funnet ut av at det er dette han vil?:Heartpink Skal se om han tviler litt mer etter en uke med våken netter med valpen:laughing002 har sakt at dette er testen for å se om han er klar for baby:p

Nå venter en roooolig st. Hans aften med enkel pasta middag, valpekos og muligens et par cidere på verandaen med noen venner i solsteika:Heartpink
1A2A163A-90B9-4DFD-87C7-80A595DB1DA4.jpeg

Last edited:
CD 16 og EL :wav

Fy fader så godt det føles å ta EN eggløsningstest og treffe med positiv på første i går. Det er noe annet enn å vente på EL i 2 uker etter MA sist pp:p NYDELIG med andre ord. Kjenner det tar litt på å legge inn aksjer samtidig som vi har første dagene (og nettene) med valpen. Men siste aksje ble lagt inn i natt, og da sier vi oss fornøyde :rolleyes:

Denne gangen har jeg såå mye planer i DPO land at dagene kommer til å fyke avgårde. Har blant annet bursdag på tirsdag! Og har utrolig nok sakt ja til å HENTE en venninne i Stavanger. Altså kjøre KR.SAND - STAVANGER + retur PÅ bursdagen min:banghead: Jaja, hva gjør man ikke for å få en avstands venninne på besøk en ukes tid:Heartpink:Heartpink Håper bare ikke jeg blir super dårlig mens hun er her om jeg skulle blitt gravid nå (hun vet at vi prøver).

Så vi er vel i Kristiansand igjen i 12 - 01 tiden 30. juni, og 1. juli er det fullt kjør med forhåpentligvis siste festen / bursdagsfesten uten barn! Jeg kommer sikkert til å bli slakta for å si at jeg skal drikke en dag mellom EL og IKM... men nå har jeg ikke tatt noe å drikke (utenom etter MA i mai) siden FEBRUAR, og kjenner at jeg fortjener en skikkelig fest. Trenger jo nødvendigvis ikke drikke så store mengder, men fest med ALLE mine nærmeste venninner skal jeg ha!

Og det vil jo bli på 5 DPO så forhåpentligvis har ikke egget festet seg enda da:Heartpink håper virkelig ingen tar det på en veldig gal måte... men nå har jeg jo tross alt LEVD for å bli gravid siden februar, og blitt det 3 ganger, men så mistet alle gangene. Kunne sikkert ventet en syklus, men ønsket er så stort at meg og mannen har tatt dette valget sammen om at vi likevel har lagt inn aksje rundt EL.

Oioi dette ble langt! Men nå gleder jeg meg til å nyte dagene i DPO land med mye koselig på planene! Og forhåpentligvis en positiv test om 2 uker :Heartpink Ønsker alle en god helg i morgen!

Heier på gullegget nå!!:D
Siste festen min var buradagsfesten samme helgs som el:hilarious: så satser på bursdag og fest gjør susen for deg og:D nyt og kos deg! Gjør ingen skade!
Og god tur! Blir nok hyggelig å være med venninnen din igjen :D

Back
Topp