Heier og på gullegget krysser fingrene hardt Også for en søt liten voffis på bildet da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Harde pupper var et symptom som stemte begge ganger for meg. Krysser fingrene for at det er noe på gang9 DPO
Da begynner det å nærme seg spennende dager! Har hatt en sykt bra uke, en heidundrandes bursdagsfest og kost meg glugg i hjel.
Men så begynner jeg å tenke meg om, over hvor kort lunte jeg har hatt de siste 3 dagene Tok en test i går, og følte jeg så noe der men litt usikker enda. Er jo litt tidlig for vanlig test.. Men syntes jeg kjenner igjen den følelsen jeg har i kroppen. + puppene varierer veldig. Plutselig er de harde og fulle av blodårer og så vanlige igjen. Hadde litt murring og kramper sist helg, og vært små støl i magen siden, så det kan jo faktisk stemme med at egget festet seg forrige helg (har alltid gått få dager mellom EL og at egget fester seg hos meg).
Jeg gråt som en foss da jeg kjørte venninnen min til bussen i dag, selv om jeg har gledet meg til å endelig være bare meg og mannen igjen, for jeg har vært så ekstremt sliten. Små kvalm her og der uten grunn. Når jeg plusser sammen alle disse tingene så har jeg på følelsen at noe er på gang med andre ord
Så krysser fingrene for at det er vår tur nå
En ting jeg bare må nevne, som plager meg litt om dagen. Vet at det er heeeelt frivillig å titte innom på forumet og i det hele tatt være en del av det. Men er det bare meg som merker at det er litt halvdårlig stemning her for tiden? Da vi begynte å prøve var det litt mer sånn at "alle heier på alle". Føler det er så mange som blir stilt til veggs for tiden, og må svare for hvorfor de gjør ditt og datt. Vil man teste 2 dpo så gjør man det, vil man redigere på bilder av testen for å få et håp så må man få gjøre det. Hele poenget med denne siden er vel at vi skal heie på hverandre, dele tips og dele prosessen med hverandre Mener ikke dette klagete i det hele tatt, bare savner å komme inn på IKM gruppe og få skikkelig positiv boost, og at ingen kom med pirkete kommentarer
Ja har vært første tegnet hos meg alle gangene også!Harde pupper var et symptom som stemte begge ganger for meg. Krysser fingrene for at det er noe på gang
Takk har skikkelig ligament smerter som sist jeg var gravid så venter egentlig bare på lysende rosa strek men har ingen tidligtester håper virkelig det holder denne gangen, og at du følger etter om ikke lengeHåper håper håper på at det er graviditets symptomer du har og at det blir en klar positiv test på deg snart
Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkereSiden det bare er vanlig test og ikke tidlig så er det så utrolig svak rosa strek, så dette er det beste jeg får til enn så lenge.. (man kan egentlig ikke se så mye på bildene) men strek er det i hvert fall i virkeligheten
har kun 2 tester igjen, men kjenner det er mulig jeg går på en smell allerede i kveld igjen
Vis vedlegget 330388 Vis vedlegget 330389
Ja super spennende! Hadde mistet håpet helt i går kveld når det ikke murret mer, men må minne meg selv på at jeg bare er 11 dpo.. føler jeg bare hopper rett tilbake til 8 uker og sammenlikner formen med da noe som funker utrolig dårlig, haha.Krysser fingrene for deg, blir spennende når testene kommer!
Du har kjempelov til å klage når du får falskt håp sånn hver gang. Det er kjempe tungt.Der gikk håpet rett i kjelleren.... Klarte ikke å vente mere, så dro på apoteket og kjøpte tidligtester. Kan så vidt skimte noe etter 3 min Jeg vet det er tidlig med 11 dpo og 2. gangs urin, men kjente jeg mistet motet litt nå altså. Skal se om jeg får tatt et bilde når den har tørket litt.
Puppene er fortsatt harde, murringen kommer og går. Siden jeg skimter noe, så gir jeg ikke opp helt enda, tester i morgen og ser hva resultatet blir. Krysser så klart fingrene for en litt sterkere strek. Ligger bare og håper på kvalme, sure oppstøt og "vondt" i magen. Tar gjerne alt det jeg må, i bytte mot at spiren setter seg godt fast
Beklager for sutrete innlegg. Er bare så lei av å bli gravid og så ender det dårlig hver gang, selv når vi begge er så klare for en spire som sitter Vet det er mange som prøve i årevis, og det knuser hjertet mitt virkelig, så jeg mener ikke å klage over 4 pp'er, men mine følelser er uansett reelle i vår situasjon. Håper ingen tar dette på feil måte