1 DPO
Selv om jeg ikke fikk positiv EL test før i går morges, kjente jeg tydelig at EL var i går, og alle EL smerter har avtatt i dag. Så da velger jeg å si 1 dpo i dag. Er jo bare en dag til eller fra, ikke så farlig
(eller bare en unnskyldning til å teste tidligere)..
Pleier jo å si at jeg har en god følelse, men etter at vi hadde en "halvveis pause pp" sist, så er det ekstra digg å være skikkelig oppslukt av prøvingen igjen
Og denne gangen KRIBLER det i hele kroppen, for jeg har så lyst på positiv test som varer!
Mannen og jeg var i svømmehallen i går, og hele dagen sa vi bare til hverandre "denne gangen GÅR det!"
Vi prøver å holde oss positive, og håpe. Tror i hvert fall ikke det hjelper noe å være negativ, selv om det ikke har gått vår vei tidligere.
Har valgt å droppe Wild Yam da jeg har klart å bli gravid uten tidligere, så vi satser på at kroppen er i sitt ESS nå som jeg hadde så mye symptomer på EL og ikke minst at egget slapp 2 dager tidligere enn planlagt!
Ellers tar jeg selvsagt vitaminer og folat. Holder meg til en kopp kaffe og ingen eller ett glass pepsi om dagen. Prøver å spise litt sunnere også, mye grønnsaker og kutter litt på karbo. Har hørt at sistnevnte har funket for mange! Og jeg skal ikke skryte på meg at jeg er den slankeste kroppen i gata, men litt former skal man jo ha også da.. Så tenker å ned et par kg har aldri skadet noen, og kommer mest sannsynlig til å takke meg selv for det når jeg sitter siste ukene i svangerskapet og trykker ett og annet bakverk i kjeften
Krysser virkelig fingrene for denne pp'en