En fersken spire og? - Mangojenta

Kvaliteten blir jo ødelagt så fort man legger inn bilder her:banghead: Og det hjelper lite når du skal se etter en svak svak strek:p

Men her er i hvert fall et bilde:Heartpink Så klart ser man det bedre i virkeligheten, men jeg ser noe på bildet også:rolleyes:

Vis vedlegget 331830

Jeg ser!! Spennende :happy: Godt tegn at egget har festa seg såpass tidlig :rolleyes: Heier fra sidelinja :Heartred
 
Jeg ser og en liten strek der :) :) åååå så gøy :) :) :)

Dette bli baby :) :) :) :)
Gleder meg stort til morgendagen eller kveldens test :) :)
 
Ser noe der ja. :D Leste at egget fester seg på 6dpo eller tidligere hos 0.5% (ta tallet med en klype salt da jeg ikke sjekket kilden selv), så da er du nok en av få der egget fester seg veldig tidlig!!

Håper dette blir egget som sitter i 9 mnd!
 
Jeg ser og en liten strek der :) :) åååå så gøy :) :) :)

Dette bli baby :) :) :) :)
Gleder meg stort til morgendagen eller kveldens test :) :)
har bare 3 tester i gjen:banghead: Venter på nye i posten... Så tror jeg skal vente til i morgen, hvis ikke blir det en dyr affære om et par dager på apoteket!:hilarious:
 
Ser noe der ja. :D Leste at egget fester seg på 6dpo eller tidligere hos 0.5% (ta tallet med en klype salt da jeg ikke sjekket kilden selv), så da er du nok en av få der egget fester seg veldig tidlig!!

Håper dette blir egget som sitter i 9 mnd!
Jaa tror det må være noe sånt! Har alltid fått positiv test ganske tidlig, men dette er rekord!:p Så satser på at det er et godt tegn. Pleier ikke å være så mye murring osv så tidlig heller, bare mild støl følelse. Så tenker at murring er bra! :D

Det håper jeg og! :Heartpink Har faktisk en god følelse denne gangen!
 
har bare 3 tester i gjen:banghead: Venter på nye i posten... Så tror jeg skal vente til i morgen, hvis ikke blir det en dyr affære om et par dager på apoteket!:hilarious:
Får håpe dem kommer snart i posten :) :) :)
Ja vanlig apotek er jo crazy dyrt.

For eksempel for clearblue digital, får to på nettet billigere enn for 1 på apotek :(
 
Så spennende dager det blir fremover!! Hva blir termin hvis det har gått? :Heartpink
Alle :hilarious: appene mine sier 12. april :Heartpink Syntes rundt midten av april høres helt supert ut! Deilig at vinteren er ferdig og hele våren/sommeren forran oss med bebbis. Så den planen tenker jeg kroppen min bare skal holde seg til :p
 
Alle :hilarious: appene mine sier 12. april :Heartpink Syntes rundt midten av april høres helt supert ut! Deilig at vinteren er ferdig og hele våren/sommeren forran oss med bebbis. Så den planen tenker jeg kroppen min bare skal holde seg til :p

Ja, det høres fornuftig ut:D
Jeg har en jente som er født i april og det var helt super tid å ha nyfødt baby :Heartpink

Håper jeg kommer etter med ny apriltermin:D:D
 
Jeg håper denne spiren sitter hele veien ❤️ Gangen etter jeg hadde kjemisk, kjente jeg selv når det jeg tror var egget som festet seg. Fikk plutselig veldig strekninger i magen og mye luft. Dagen etter ble puppene harde på siden, og dagen etter det igjen fikk jeg positiv test. Hadde kanskje klart å se noe dagen etter jeg kjente festingen også, men tok ikke test den dagen siden jeg fikk senere positiv måneden før. Den spiren sitter fremdeles hos meg (uke 35), håper din også sitter hele veien ☺️
 
Ja, det høres fornuftig ut:D
Jeg har en jente som er født i april og det var helt super tid å ha nyfødt baby :Heartpink

Håper jeg kommer etter med ny apriltermin:D:D
Ja du må jo komme i april gruppa du og! Tør ikke å melde meg inn helt enda, men snart:Heartpink
 
Jeg håper denne spiren sitter hele veien ❤️ Gangen etter jeg hadde kjemisk, kjente jeg selv når det jeg tror var egget som festet seg. Fikk plutselig veldig strekninger i magen og mye luft. Dagen etter ble puppene harde på siden, og dagen etter det igjen fikk jeg positiv test. Hadde kanskje klart å se noe dagen etter jeg kjente festingen også, men tok ikke test den dagen siden jeg fikk senere positiv måneden før. Den spiren sitter fremdeles hos meg (uke 35), håper din også sitter hele veien ☺️
Håper og at dette er mirakel spiren:Heartpink har en god følelse enn så lenge, mye murring og strekking + tidlig test, så krysser fingrene!:) Misunner deg og unner deg virkelig det å bære frem en liten skatt. Gleder meg til det er min tur, og forhåpentligvis er det nå:p
 
7 DPO

Ny test i dag, men ikke mye nytt... den er ikke sterkere med andre ord:banghead: Hadde et skikkelig håp om en tydelig lysende strek mot meg, men det er vel litt tidlig enda:p nå har jeg bare en test igjen enn så lenge... puppene er super harde og ømme, murring og stikninger i livmor + sure oppstøt her og der. Så gir ikke opp enda:rolleyes: Men kjente det var en liten endtur at det ikke er noe sterkere strek. Tror jeg er rundt ikm allerede i hodet mitt siden jeg gleder meg så veldig til å komme over den dagen, så det er jo ikke rart at den ikke er sterkere enn i går.

Dagen i dag er fylt med koselige ting, så blir både svømmehall og spillkveld med familien til mannen! Vi tar med begge hundene så jeg har en unnskyldning til å ikke drikke. Litt stress å ta buss med en hund og en valp:p


Måtte faktisk ta en titt på babytøyet vi kjøpte før MA'en.. da gråt jeg en skvett, med tårer fylt med håp:Heartpink Det må da bli vår tur snart. Jeg sitter jo bare og venter på å ta vare på gravid kroppen og deretter en bebbis :shy:
 
Edit på siste post: tror jammen meg testen lurte meg, for nå kom det nettopp frem en liten strek mens jeg satt og så på den:wideyed: Altså en tydeligere enn i går. Begynner jeg å bli gal?:hilarious: Neida, men lar den tørke litt til, så den blir klarere så tar jeg bilde :p
 
7 DPO

Ny test i dag, men ikke mye nytt... den er ikke sterkere med andre ord:banghead: Hadde et skikkelig håp om en tydelig lysende strek mot meg, men det er vel litt tidlig enda:p nå har jeg bare en test igjen enn så lenge... puppene er super harde og ømme, murring og stikninger i livmor + sure oppstøt her og der. Så gir ikke opp enda:rolleyes: Men kjente det var en liten endtur at det ikke er noe sterkere strek. Tror jeg er rundt ikm allerede i hodet mitt siden jeg gleder meg så veldig til å komme over den dagen, så det er jo ikke rart at den ikke er sterkere enn i går.

Dagen i dag er fylt med koselige ting, så blir både svømmehall og spillkveld med familien til mannen! Vi tar med begge hundene så jeg har en unnskyldning til å ikke drikke. Litt stress å ta buss med en hund og en valp:p


Måtte faktisk ta en titt på babytøyet vi kjøpte før MA'en.. da gråt jeg en skvett, med tårer fylt med håp:Heartpink Det må da bli vår tur snart. Jeg sitter jo bare og venter på å ta vare på gravid kroppen og deretter en bebbis :shy:
Huff så synd at den ikke var sterkere. Men 7dpo er tidlig. Så den blir sikkert sterkere om en dag eller to. :)
Har du prøvd et annet merke med tester? First response er veldig bra. De plukker opp minst hcg og har aldri sett en skygge på de, så føler de er til å stole på.

Krysser fingrene for at streken lyser opp snart! :)
 
Huff så synd at den ikke var sterkere. Men 7dpo er tidlig. Så den blir sikkert sterkere om en dag eller to. :)
Har du prøvd et annet merke med tester? First response er veldig bra. De plukker opp minst hcg og har aldri sett en skygge på de, så føler de er til å stole på.

Krysser fingrene for at streken lyser opp snart! :)
Se innlegget over :Heartpink Mens jeg satt og så på testen, kom det plutselig frem en tydeligere strek:wideyed: Ikke sånn lysende rosa, men så jeg ser den lettere uten å lete, som i går.

Hvor får jeg kjøpt de da? Kunne gjerne tenke meg å prøve de! Kjenner uansett det bli en tur på apoteket i morgen, for jeg har kun en test igjen og den ryker i kveld! :p
 
Håper testene dine dropper ned i postkassa snart :p :p :p

Men dette er jo måneden det går :) :) :)
Babytøy er koselig da :) Håper du snart kan bruke dem :)
 
Se innlegget over :Heartpink Mens jeg satt og så på testen, kom det plutselig frem en tydeligere strek:wideyed: Hvor får jeg kjøpt de da? Kunne gjerne tenke meg å prøve de! Kjenner uansett det bli en tur på apoteket i morgen, for jeg har kun en test igjen og den ryker i kveld! :p
Ja så etter at jeg kommenterte at du hadde oppdatert! Så bra!
Jeg vet ikke hvor du får kjøpt i Norge.. kanskje på nett? Kanskje på apotek? Sensitiviteten går ned til 6.7ml eller noe sånt.
 
Back
Topp