Yay dpo land!3 DPO
Disse dagene går så saaakte.. Jeg har jo bestemt meg for å få positiv test denne gangen også, så da er det ekstremt kjedelig å gå og vente på å teste. Vet allerede jeg ikke kommer til å klare å holde meg lenger enn til 5 dpo før første test ryker
Må bare si at jeg tydeligvis har kort reisevei fra eggledere til livmor, for jeg pleier alltid å kjenne tidlige symptomer rundt 4 - 5 dpo og har pleid å få positiv test mellom 5 og 8 dpo. Det høres helt sinnsykt ut, og jeg blir alltid like overrasket hver gang. Har aldri kommet langt nok til å ta en ordentlig UL, men kan jo godt hende at jeg har lett for å få tvillinger? Ellers har jeg bare veldig raske egg
Uansett, skjer ikke mye helt enda. Har fått litt hormonelle kviser i ansiktet, og følsomme/fullere pupper. Aner ikke om det bare kommer av at EL har vært, men fullere og hardere pupper pleier å være første graviditets tegnet hos meg, så håper jeg våkner med super harde pupper i morgen
Oppdaterer så fort noe endrer seg
Det er sykt tidlig å få positiv ja, hadde jo vært fryktelig gøy om det faktisk blir tvillinger du får når du får positiv
Blir spennende å følge med her nå