En fersken spire og? - Mangojenta

3 DPO :)

Disse dagene går så saaakte..:p Jeg har jo bestemt meg for å få positiv test denne gangen også, så da er det ekstremt kjedelig å gå og vente på å teste. Vet allerede jeg ikke kommer til å klare å holde meg lenger enn til 5 dpo før første test ryker:p

Må bare si at jeg tydeligvis har kort reisevei fra eggledere til livmor, for jeg pleier alltid å kjenne tidlige symptomer rundt 4 - 5 dpo og har pleid å få positiv test mellom 5 og 8 dpo. Det høres helt sinnsykt ut, og jeg blir alltid like overrasket hver gang. Har aldri kommet langt nok til å ta en ordentlig UL, men kan jo godt hende at jeg har lett for å få tvillinger?:rolleyes: :smiley-angelic001 Ellers har jeg bare veldig raske egg:hilarious:


Uansett, skjer ikke mye helt enda. Har fått litt hormonelle kviser i ansiktet, og følsomme/fullere pupper. Aner ikke om det bare kommer av at EL har vært, men fullere og hardere pupper pleier å være første graviditets tegnet hos meg, så håper jeg våkner med super harde pupper i morgen:p

Oppdaterer så fort noe endrer seg:)
Yay dpo land! :)
Det er sykt tidlig å få positiv ja, hadde jo vært fryktelig gøy om det faktisk blir tvillinger du får når du får positiv
Blir spennende å følge med her nå :)
 
Yay dpo land! :)
Det er sykt tidlig å få positiv ja, hadde jo vært fryktelig gøy om det faktisk blir tvillinger du får når du får positiv
Blir spennende å følge med her nå :)
Jaaa! Takker absolutt ikke nei til tvillinger:p har et hemmelig ønske om det, men blir overlykkelig bare av en:Heartpink venter spent på at det skal komme tydelige symptomer:)
 
Jaaa! Takker absolutt ikke nei til tvillinger:p har et hemmelig ønske om det, men blir overlykkelig bare av en:Heartpink venter spent på at det skal komme tydelige symptomer:)
Men dette er jo måneden vi blir gravide da :) :) Så kanskje det blir flere også :p :p

Hehe, er så sikker på positiv test at jeg nesten ikke klarer å vente :)
 
Rett etter midnatt på 5 DPO:p hatt ekstreme murringer nå i et par timer av og på:wideyed: litt fullere/harde pupper, ekstremt tørst og litt tett i nesa.

krysser alt jeg har for at det er en spire som gror seg dønn fast:Heartpink
 
Rett etter midnatt på 5 DPO:p hatt ekstreme murringer nå i et par timer av og på:wideyed: litt fullere/harde pupper, ekstremt tørst og litt tett i nesa.

krysser alt jeg har for at det er en spire som gror seg dønn fast:Heartpink
Klart det er en spire der :) :) Dette er jo måneden det går :) :)
 
Haha, håper det er riktig det du ser!! :dummy::dummy1:

Vi ligger helt likt i løpet, 5 dpo her også. Jeg har tenkt til å vente til IKM eller forsinket mens med å teste. Så blir spennende å følge med her i mellomtiden :woot: :hilarious:
 
Haha, håper det er riktig det du ser!! :dummy::dummy1:

Vi ligger helt likt i løpet, 5 dpo her også. Jeg har tenkt til å vente til IKM eller forsinket mens med å teste. Så blir spennende å følge med her i mellomtiden :woot: :hilarious:
Haha håper jeg og! Mannen skal se når han kommer ut av dusjen så får vi se hva han sier:hilarious: så gøy at vi ligger likt! Flink du er som klarer å vente:) denne gangen er jeg så bestemt på baby at det tror jeg ikke jeg hadde klart:p

blir spennende å se om et par dager, om det bare er skygge eller om det faktisk er babystrek:Heartpink
 
Oii oiii :) :)

Men siden du skal bli gravid denne PP så er det jo såklart noe der :) :)

Hvor er bildet jeg vil se???? :p :p
Ååå du er så god som heier:Heartpink håååer det er baby strek. Er i bryllup akkurat nå, men skal se om jeg kan få bilde når jeg kommer hjem, hvis ikke tenker jeg å ta en ny test i morgen:p
 
6 DPO:wideyed:

God morgen! Fra ei som har sovet ekstremt mange timer og våknet med vondt i puppene, og sure oppstøt fra en annen verden:p

Midt i bryllupet vi var i kjente jeg det murret noe sinnsykt, og det ble bare værre utover kvelden. Måtte holde meg fast i mannen for det var så ubehagelig. Og akkurat da når vi lå og så på en serie, kjente jeg at jeg er gravid:wideyed::eek::rolleyes: Høres sikkert tullete ut, for man skal ikke kunne kjenne det før ikm og bla bla, men jeg har jo vært gravid ca 5 ganger nå:p og kjenner virkelig igjen den murringen!

Så jeg tok en test i dag og den er positiv!!!! Ekstremt svak så klart, men det er en rosa strek der:shy:

Venter til den har tørka litt før jeg får bilde, blir så uklart når den fortsatt er litt våt:rolleyes:

HÅPER at den spira har satt seg ordentlig hardt fast!:Heartpink
 
6 DPO:wideyed:

God morgen! Fra ei som har sovet ekstremt mange timer og våknet med vondt i puppene, og sure oppstøt fra en annen verden:p

Midt i bryllupet vi var i kjente jeg det murret noe sinnsykt, og det ble bare værre utover kvelden. Måtte holde meg fast i mannen for det var så ubehagelig. Og akkurat da når vi lå og så på en serie, kjente jeg at jeg er gravid:wideyed::eek::rolleyes: Høres sikkert tullete ut, for man skal ikke kunne kjenne det før ikm og bla bla, men jeg har jo vært gravid ca 5 ganger nå:p og kjenner virkelig igjen den murringen!

Så jeg tok en test i dag og den er positiv!!!! Ekstremt svak så klart, men det er en rosa strek der:shy:

Venter til den har tørka litt før jeg får bilde, blir så uklart når den fortsatt er litt våt:rolleyes:

HÅPER at den spira har satt seg ordentlig hardt fast!:Heartpink
Å jaaaa!!! Woohoo! Grattis ❤ ja du må vise bilde!
Håper du kommer trippende inn i april gruppa snart da. :) jeg meldte meg inn med én gang jeg fikk positiv denne gangen siden jeg hadde bestemt meg
 
6 DPO:wideyed:

God morgen! Fra ei som har sovet ekstremt mange timer og våknet med vondt i puppene, og sure oppstøt fra en annen verden:p

Midt i bryllupet vi var i kjente jeg det murret noe sinnsykt, og det ble bare værre utover kvelden. Måtte holde meg fast i mannen for det var så ubehagelig. Og akkurat da når vi lå og så på en serie, kjente jeg at jeg er gravid:wideyed::eek::rolleyes: Høres sikkert tullete ut, for man skal ikke kunne kjenne det før ikm og bla bla, men jeg har jo vært gravid ca 5 ganger nå:p og kjenner virkelig igjen den murringen!

Så jeg tok en test i dag og den er positiv!!!! Ekstremt svak så klart, men det er en rosa strek der:shy:

Venter til den har tørka litt før jeg får bilde, blir så uklart når den fortsatt er litt våt:rolleyes:

HÅPER at den spira har satt seg ordentlig hardt fast!:Heartpink

Ååå spennende!!:Heartred Utrolig fascinerende at du bare kjente det plutselig!:woot: Gleder meg til å se test, og håper jeg får samme følelse som deg snart!!:love017
 
Å jaaaa!!! Woohoo! Grattis ❤ ja du må vise bilde!
Håper du kommer trippende inn i april gruppa snart da. :) jeg meldte meg inn med én gang jeg fikk positiv denne gangen siden jeg hadde bestemt meg
JEG kommer garantert så fort jeg får en tydelig strek! Muligens i løpet av uka :Heartpink:rolleyes:
 
Ååå spennende!!:Heartred Utrolig fascinerende at du bare kjente det plutselig!:woot: Gleder meg til å se test, og håper jeg får samme følelse som deg snart!!:love017
Ja veldig spesielt! Men veldig greit også i begynnelsen av testingen. Så vet jeg jo at det kommer en strek :Heartred Håper den varer til termin denne gangen!:p
 
Kvaliteten blir jo ødelagt så fort man legger inn bilder her:banghead: Og det hjelper lite når du skal se etter en svak svak strek:p

Men her er i hvert fall et bilde:Heartpink Så klart ser man det bedre i virkeligheten, men jeg ser noe på bildet også:rolleyes:

115851065_1048692008911881_259664211163022852_n.jpg
 
Ja, jeg ser også noe! Og det er jo tidlig enda:D
Ja veeeldig tidlig! Mange syntes nok det er tull å teste så tidlig, men når jeg har mistet så mange ganger er det koselig å få se streken bli litt sterkere i hvert fall, da får jeg håpet opp for at den skal bli der en stund :Heartpink
 
Back
Topp