8 DPO
GOD morgen! Tok en test i går kveld, men sovna før jeg rakk å se resultatet. Så våknet til en hyggelig overraskelse i dag, for den var sterkere!
Litt tidig å si, men begynner å få håpet litt opp
MEN, i det jeg kjappet meg ut av sengen og rev med meg testen for å ta bilde, så mister jeg den. Og den lille frekke valpen vår spiser jo absolutt alt han får tak i, så han fikk en god omgang med tygging på testen før jeg fikk tak i den igjen.. Så det var umulig å få et bilde av streken...
Men jeg har også sjekket posten, og ingen tester har ankommet + ingen tester igjen i skuffen = måtte nedom apoteket en tur og handle litt. Kjøpte bare én CB tidligtest og 2 billige tidligtester. Så får jeg heller kjøpe flere etterhvert hvis ikke testene kommer i posten. Alltid når man trenger de mest, at det tar lang tid å få de
Neida, men kjenner jeg har nok ikke vondt av å ta det med ro med testene. Jeg vet jo at jeg er gravid og kjenner det jo tydelig hver dag på kroppen. Men er noe med å følge økningen på testene
Nå skal jeg lage en deilig frokost til mannen og meg før det blir litt bake og slappe av dag