En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Hahah! Jeg også! Synes det var hysterisk, og han har jo ikke feil :laughing002 Spent på hva den blir neste uke. Kanskje dette må være med på den ukentlige oppdatering i dagboka :laughing002
Jaa, det er gøy!! Liker hans sammenligning bedre enn appene sine! :hilarious: Husker godt i forrige svangerskap at Preggers sa "babyen din er like stor som en præriehund", og jeg skjønte ingen ting fordi jeg trodde det var det samme som en dingo!:laughing002 Jeg bare hvor svær er den babyen da?!?! Visste ikke at det var en type gnager:bag:
 
Jaa, det er gøy!! Liker hans sammenligning bedre enn appene sine! :hilarious: Husker godt i forrige svangerskap at Preggers sa "babyen din er like stor som en præriehund", og jeg skjønte ingen ting fordi jeg trodde det var det samme som en dingo!:laughing002 Jeg bare hvor svær er den babyen da?!?! Visste ikke at det var en type gnager:bag:
Hahaha! Nå lo jeg godt! :laughing002 :laughing002 Altså! Det finnes jo såå mange fler «normale» sammenligninger enn en præriehund da :laughing002 Du tenke bare shit? Hvor gjemmer den svære babyen der seg a?
 
Første svar på blodprøve!

126000 i hcg 7+0, og ut i fra det ser det ut som om det er helt normalt.
Vis vedlegget 420914
Men da kan den jo ikke doble seg på to dager? For da ligger jeg jo over? :laughing002
Men nå klarer jeg hvertfall å slappe av til neste svar på blodprøvene. Jey! Happy day!
Hurra for superfint verdier! :love017

Hahah, så morro at lille nå er en dinosaurkjeks :laughing002 Syns absolutt du skal inkludere hva mannen kaller lille i ukesoppdateringer, veldig gøy :laughing002
 
Hurra for superfint verdier! :love017

Hahah, så morro at lille nå er en dinosaurkjeks :laughing002 Syns absolutt du skal inkludere hva mannen kaller lille i ukesoppdateringer, veldig gøy :laughing002
Ja. Var fornøyd med den. Trenger egentlig ikke ta en til for nå er det liksom litt vanskelig å se hva man skal lete etter :laughing002

Haha. Ja! Kom på at spira startet med å være cella. Vi sa det så mye at jeg foreslo å kalle dinosaurkjeksen det :laughing002
 
Ja. Var fornøyd med den. Trenger egentlig ikke ta en til for nå er det liksom litt vanskelig å se hva man skal lete etter :laughing002

Haha. Ja! Kom på at spira startet med å være cella. Vi sa det så mye at jeg foreslo å kalle dinosaurkjeksen det :laughing002
Hahaha x) Det hadde vært noe det :laughing002

Ja, blir vell heller å bare se at det fortsatt øker og ikke tenke så mye på hvor mye nå. Også nærmer jo ultralyden seg nå da :love017
 
7+3 :flower :Heartbigred

Har endelig fått tilbake de siste blodprøvene, de stiger som de skal! Første HCG - 126000 andre HCG 145000. ❤️ Lille dinosaurkjeksen min tror jeg har det bra. Og nå gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg til ultralyd på mandag ❤️

Jeg er så glad for at jeg har en fastlege som tar meg på alvor når bekymringene kommer, og gjør så godt han kan for å betrygge meg.

Selvom blodprøver er litt vanskelig å ta når man har kommet så langt, så er det hvertfall en indikasjon på at alt står bra til ❤️
Jeg ligger jo helt i toppen av skalaen på hvor HCG bør ligge. Og da på 7+2. Og tenk om det er to dinosaurkjeks inne i der?
Åh, gud bedre. :bag: Men de er hjertelig velkommen ❤️

Åh, nå gleder jeg med til mandag! Synes jeg er flink som klarte å vente!
 
Masse lykke til idag ❤️❤️ venter i spenning!
 
Lykke til idag
 
8+0 :flower :Heartbigred

I dag har jeg vært på første TUL. Og lille dinosaurkjeksen har det helt supert i mammas mage ❤️
Et lite hjerte som slår, og måler til akkurat til så stor den skal være!
IMG_3601.jpeg


Lille fisken min ❤️ Kom noen gledeståres av både mamma og pappa inne på den ultralyden. Her er det både små armer og bein!

Formen er fortsatt opp og ned. Prøvde oss på en liten handletur når vi først var ute å kjørte. Herregud nå er jeg sliten. Er så kvalm og sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg skal ha førte svangerskapskontroll hos legen på torsdag, så får høre da hva jeg bør gjøre fremover ❤️


Nå er jeg bare så lettet, glad og takknemlig ❤️

Skal bli litt flinkere å skrive litt bedre ukes oppdateringer når formen er litt bedre. For hjernen fungerer liksom ikke helt som den skal :laughing002
 
Åhhh, hurraa❤️❤️❤️ fineste lille spiren!
 
Fineste lille dinosaurkjeksen ❤️

Den kvalmen altså du har min medfølelse ❤️ Håper du får noen gode råd av legen på torsdag :smiley-angelic001
 
Back
Topp