En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Men er rart med det. Likevel er det eneste tryggheten man har for at alt er bra ❤️
Ja, veldig fint om man finner trøst i det ❤️ Det er kanskje ulempen min ved å ikke bekymre meg så lett, fant ikke helt trøsten i den kvalmen da.. :smiley-ashamed004 Veldig fint når man klarer å føle at det er positivt at den er til stede når den uansett vil være det :Heartred
 
8+0 :flower :Heartbigred

I dag har jeg vært på første TUL. Og lille dinosaurkjeksen har det helt supert i mammas mage ❤️
Et lite hjerte som slår, og måler til akkurat til så stor den skal være!
Vis vedlegget 421413

Lille fisken min ❤️ Kom noen gledeståres av både mamma og pappa inne på den ultralyden. Her er det både små armer og bein!

Formen er fortsatt opp og ned. Prøvde oss på en liten handletur når vi først var ute å kjørte. Herregud nå er jeg sliten. Er så kvalm og sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg skal ha førte svangerskapskontroll hos legen på torsdag, så får høre da hva jeg bør gjøre fremover ❤️


Nå er jeg bare så lettet, glad og takknemlig ❤️

Skal bli litt flinkere å skrive litt bedre ukes oppdateringer når formen er litt bedre. For hjernen fungerer liksom ikke helt som den skal :laughing002
Så fin liten dinosaurkjeks :D
 
8+0 :flower :Heartbigred

I dag har jeg vært på første TUL. Og lille dinosaurkjeksen har det helt supert i mammas mage ❤️
Et lite hjerte som slår, og måler til akkurat til så stor den skal være!
Vis vedlegget 421413

Lille fisken min ❤️ Kom noen gledeståres av både mamma og pappa inne på den ultralyden. Her er det både små armer og bein!

Formen er fortsatt opp og ned. Prøvde oss på en liten handletur når vi først var ute å kjørte. Herregud nå er jeg sliten. Er så kvalm og sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg skal ha førte svangerskapskontroll hos legen på torsdag, så får høre da hva jeg bør gjøre fremover ❤️


Nå er jeg bare så lettet, glad og takknemlig ❤️

Skal bli litt flinkere å skrive litt bedre ukes oppdateringer når formen er litt bedre. For hjernen fungerer liksom ikke helt som den skal :laughing002
Åh så koselig! :Heartred
 
Ja, veldig fint om man finner trøst i det ❤️ Det er kanskje ulempen min ved å ikke bekymre meg så lett, fant ikke helt trøsten i den kvalmen da.. :smiley-ashamed004 Veldig fint når man klarer å føle at det er positivt at den er til stede når den uansett vil være det :Heartred
Hehe. Ja! Ikke sant. Finner trøsten i den når jeg blir litt bekymret ❤️ men det hadde holdt med vonde pupper eller noe liksom. Men sann er det nå :laughing002
 
8+0 :flower :Heartbigred

I dag har jeg vært på første TUL. Og lille dinosaurkjeksen har det helt supert i mammas mage ❤️
Et lite hjerte som slår, og måler til akkurat til så stor den skal være!
Vis vedlegget 421413

Lille fisken min ❤️ Kom noen gledeståres av både mamma og pappa inne på den ultralyden. Her er det både små armer og bein!

Formen er fortsatt opp og ned. Prøvde oss på en liten handletur når vi først var ute å kjørte. Herregud nå er jeg sliten. Er så kvalm og sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg skal ha førte svangerskapskontroll hos legen på torsdag, så får høre da hva jeg bør gjøre fremover ❤️


Nå er jeg bare så lettet, glad og takknemlig ❤️

Skal bli litt flinkere å skrive litt bedre ukes oppdateringer når formen er litt bedre. For hjernen fungerer liksom ikke helt som den skal :laughing002
Ååh, fantastiske lille fisk! :Heartred
 
8+0 :flower :Heartbigred

I dag har jeg vært på første TUL. Og lille dinosaurkjeksen har det helt supert i mammas mage ❤️
Et lite hjerte som slår, og måler til akkurat til så stor den skal være!
Vis vedlegget 421413

Lille fisken min ❤️ Kom noen gledeståres av både mamma og pappa inne på den ultralyden. Her er det både små armer og bein!

Formen er fortsatt opp og ned. Prøvde oss på en liten handletur når vi først var ute å kjørte. Herregud nå er jeg sliten. Er så kvalm og sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.
Jeg skal ha førte svangerskapskontroll hos legen på torsdag, så får høre da hva jeg bør gjøre fremover ❤️


Nå er jeg bare så lettet, glad og takknemlig ❤️

Skal bli litt flinkere å skrive litt bedre ukes oppdateringer når formen er litt bedre. For hjernen fungerer liksom ikke helt som den skal :laughing002
Hurra for fin TUL!! ❤️
 
Hurra for vellykket tul!! :angel8 :Heartred Var skikkelig spent på dine vegne i dag!
 
Så fin dinordauskjeks!
 
8+5 eller (9+0) :Heartbigred :flower

Når vi var på ultralyd hadde Porsgrunn skrevet at jeg skulle være 8+2 ved ultralyd, men etter mine beregninger skulle jeg vært 8+0.
Hvordan er det mulig å regne feil når det er ivf?
Haha! Jeg skjønner ikke.

Jeg tar postafen i anbefaling fra legen. Det tar vekk de værste kvalme toppene, men gir meg 4 timer søvn Ila dagen. Så alt i alt er det mye bedre. Men føler meg ikke klar for å gå tilbake på jobb enda.

I dag våknet jeg med litt smerter, men det er borte nå da.
Skulle virkelig ønske man kunne hatt en sann innebygd ultralyd :laughing002

I dag føler jeg meg skikkelig hormonell. Kjenner at tårene sitter løst.
Hadde så lyst å bare sove i dag tidlig, men hunden vekket meg 100 ganger før jeg innså at det bare var å stå opp!

i dag er egentlig en ganske dårlig dag, men å høre musikken til isbilen samtidig som det raser ned snøs på utsiden av vinduet mitt fikk meg til å smile:laughing002 det ble bare veldig rart.
 
Last edited:
Så godt postafen tar toppene ❤️ Ikke så lett å komme tilbake i jobb mens kvalmen enda herjer, men det er vell ikke snakk om det helt enda?
 
❤Så godt postafen tar toppene ❤️ Ikke så lett å komme tilbake i jobb mens kvalmen enda herjer, men det er vell ikke snakk om det helt enda?
Nei. Eller legen ville se om postafen hjalp før han skrev ny sykemelding. Men hvis jeg ikke var helt bra skulle jeg selvfølgelig bli sykemeldt litt til. Så tenker jeg tar en uke til ❤️
 
Nei. Eller legen ville se om postafen hjalp før han skrev ny sykemelding. Men hvis jeg ikke var helt bra skulle jeg selvfølgelig bli sykemeldt litt til. Så tenker jeg tar en uke til ❤️
Jeg og fikk kvalmestillende først. Men jeg føler påenmåte det kan være like ille å være trøtt av kvalmestillende når det kommer til å få gjort jobben min. Så vanskelig balansegang. Men håper du blir bedre av det :smiley-angelic001 :Heartred
 
Jeg og fikk kvalmestillende først. Men jeg føler påenmåte det kan være like ille å være trøtt av kvalmestillende når det kommer til å få gjort jobben min. Så vanskelig balansegang. Men håper du blir bedre av det :smiley-angelic001 :Heartred
Ja. Sendte legen min en melding i går og skrev at jeg fungerer ikke i jobb når jeg blir så trøtt, eller når jeg er så kvalm. Og tror eneste grunnen til at jeg klarer å holde kvalmen i sann noenlunde sjakk, er nettopp fordi jeg tilbringer dagene mine på sofaen. Bare det å rydde ut av oppvaskmaskinen gjør at kvalmen blir med fremtredende ❤️
 
Back
Topp