En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Hahah! Ja :laughing002 Jeg også. Har dager jeg bare ikke får gjort noe. Men noen dager så kjenner jeg at jeg har masse overskudd! Det er deilig. Men det er nok en liten blanding av å ikke føle seg vel i egen kropp også! Så prøver forsiktig å komme litt igang de dagene jeg orker å gjøre noe.

Ja. Ikke sant! Deilig å føle seg ferdig! ❤️
Veldig lurt å prøve å ta det litt rolig selv når man føler man har overskudd, litt for lett å gå seg tom og nå ❤️
 
Veldig lurt å prøve å ta det litt rolig selv når man føler man har overskudd, litt for lett å gå seg tom og nå ❤️
Ja. Det er akkurat det. Vanskelig når man føler man har mye energi. Men jeg er flink og slappe av og da! Det skal sies ❤️
 
Uke 36 (35+2)

3. trimester
Ivf termin: 17.juli ❤️
Men termin i papirene: 19.juli

Baby
Lille L er nå ca rundt 2,6 kg etter tur på sykehus i dag :Heartblue

Formen
formen er litt opp og ned. Noen dager føler jeg meg så seig og tung at alt går i slowmotion. Alt er et tiltak, og alt er tungt. Og noen dager vurderer jeg å vaske kjøkkenskapene… Men det begynner å bli tungt.
Sover veldig dårlig også, spesielt den første halvdelen av natten. Da er alt så vondt. Våknet gler ganger av kynnere som vrir nærmest hele magen..
har heldigvis fått noen medisiner av legen for sure oppstøt, så våkner ikke lenger at jeg gulper :laughing002

Kontroller

Var i dag hos jordmor, hadde veldig høyt blodtrykk så ble sent til sykehuset for sjekk. Sjekket ctg og tok ultralyd. Heldigvis gikk blodtrykket ned, og alt så veldig bra ut ❤
Lillegutt trives godt inni magen, og mye trivsel bevegelser sa fødselslegen!

Innkjøp
Nå er mesteparten på plass. Fødebagen til L er ferdig (tror jeg). Min er halvveis, men listen ligger klar på kjøkkenbenken. Bærenestet står ferdig pakket. Så nå venter vi bare på han ❤️

Mage
magen vokser og vokser den. Har mye kynnere, de kommer både i bevegelse og når jeg slapper av. De blir ganske så intense noen ganger. Så kroppen jobber godt for å modnes nå.

Leie
Fortsatt seteleie.. Lillegutt har lagt seg godt til rette der. Skal på kontroll 20/6 for å se om han ligger i sete enda. Hvis han gjør det, så skal vi snakke om veien videre.
Jeg vil gjerne prøve det som prøves kan før keisersnitt. Så da blir det først vending, så evt setefødsel. Hvis ikke blir det keisersnitt ❤️

Kjønn
Gutt:Heartblue

Vekt og kurve

har vel gått opp 15kg, så det er bra nå :laughing002

Milepæler❤️
10/1-24 - otul
24/1-24 - jordmor time
2. trimester
Kjenne liv
21/2-24 - OUL
21/3-24 - jordmor time.
7/4-24 - 3. trimester?
2/5-24 - 3D ultralyd
15/5-24 - Jordmor time
13/06-24 - jordmor time

20/6-25 - Leie kontroll på sykehuset
25/6-24 -fødselsforberedende kurs
19/07-24 - termin
 
Back
Topp