Fremdeles feil årHaha. Det er helt riktiggår litt fort tastene
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremdeles feil årHaha. Det er helt riktiggår litt fort tastene
![]()

Hahahahaha! Nei nå gir jeg oppFremdeles feil år![]()
![]()

Åh. Glemt å lage oppdatering jegHvordan gikk 3D UL da?![]()
Hjernen min er heeelt blank om dagen. Har 3000 nesting prosjekter jeg skal gjøre, men alt er bare et surr.

Ja. Han var veldig søtHerreGUD, så søt! Nå kommer han snart.![]()

Ja. Er ikke det bare helt vilt31 fullgåtte uker?!!?? Gjentar meg selv til det kjedsommelige, men så fort som tiden går! Nå er han snart her![]()
Det er så bra at du lyttet til kroppen og ikke jobber mer. Og nesting er mest gøy når alt blir klart og man får en ro over seg igjen syns jeg
Masse, masse lykke til i siste innspurt! Gleder meg over fin oppdatering og så søtt bilde fra 3D ul![]()
Ja. Nå er han her snart. Herregud som jeg gleder meg. Nå er jeg liksom akkurat litt for langt unna til å fikse finpussen hjemme, men likevel så nære 
og, jeg er 100% sikker på at han ikke kommer til å snu seg!

Ja. Merker jeg er veldig glad over p ha begynt tidlig med ting også. For gud ting er mye tyngre nå!Så deilig å ha ting i orden nåOg så godt du kjenner litt på overskudd om dagen
Bare tre uker til, og kommer de da så er de jo født til termin, så rart å tenke på
![]()
Synes ikke det er lenge siden jeg så vist turte å melde meg inn i juli gruppa Nei. Det nærmer seg nå!Godt å høre at formen er fin. Se den fine magen da!![]()
Nå er det ikke lenge til!
God sommer til dere!![]()
Ikke sant! Tiden har virkelig gått fortJa. Merker jeg er veldig glad over p ha begynt tidlig med ting også. For gud ting er mye tyngre nå!
Ja, herrrgud. Tenk detSynes ikke det er lenge siden jeg så vist turte å melde meg inn i juli gruppa
Alt bra med deg?
Haha, ja,blir ikke akkurat mer overskudd framover. Altså, jeg blir flaut andpusten av å gå i trappa på jobb nå 
Hahah! JaIkke sant! Tiden har virkelig gått fortHaha, ja,blir ikke akkurat mer overskudd framover. Altså, jeg blir flaut andpusten av å gå i trappa på jobb nå
Går bra her, begynner å føle meg ganske klar selv jeg altså. Gjenstår å få satt opp ting og tang, men det sparer jeg til permisjonen![]()
Jeg også. Har dager jeg bare ikke får gjort noe. Men noen dager så kjenner jeg at jeg har masse overskudd! Det er deilig. Men det er nok en liten blanding av å ikke føle seg vel i egen kropp også! Så prøver forsiktig å komme litt igang de dagene jeg orker å gjøre noe.Nei! Nå nærmer det segSå fin du erNå er det ikke mange ukene til han er her!
Deilig å ha det meste på plass! Da kan man nyte
![]()
JaAaaaw, magen! <3