[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Jeg er så nervøs.. skal starte på Supricur onsdag 19.april, og har ikke handlet inn nesesprayen! Jeg bestilte den nettopp på nettapotek, men vet ikke om det er tidsnok!
Skal man starte med nesesprayen den morgenen man skal starte, eller er det ok å starte ved lunsjtider??

Har ikke vært borti den, men du har kanskje fått noen instruksjoner av legen?
 
Ser ut til at vi er mange som skal ha lang protokoll nå i mai? Spennende tider fremover [emoji4]
 
Så gøy med dere som alt er i gang med spraying :) mai kan ikke komme fort nok syns jeg. Jeg skal inn på scratching om 6 dager, så sprøytestart ca uka etter...så ila to uker bør jeg være i gang med sprøytene :)
Jeg må bare høre med deg, siden du nevnte scratching. Hvilken klinikk får du gjort det på?
 
Ja, nesten bare meg på kort? Jeg har aldri hatt lang... Veldig spennende tider, gleder meg til å følge dere alle :) mai blir en bra måned!!!

Jeg er også på kort, men bruker progynova først for å komme inn i riktig uke tror jeg. Blir vertfall 1 mnd på progynova og så kort protokoll med oppstart i slutten av april. Når starter du?
 
Jeg er på kort, søskenforsøk. Har vært på kort to gg før, aldri prøvd lang. Kort har fungert bra for meg. Gravid 3/5 innsett så langt, 1 barn og to som jeg mistet.
Man kan gi utrolig mye, gå gjennom mye smerte for å få et gull. Og for meg er alle sorger glemt når jeg knuger min lille skatt!

Til dere som strever mot nr 1 , som mister og gråter. Ikke gi opp :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg går på trisekvens for å få blødning. Tror den kommer ca 24/25.april, så oppstart på dag 2 da :)

Da ligger vi nokså likt i løpet vi to :happy:. Oppstart dag 2 her også. Forventet mens: cd20-22.

Det blir så spennende! Gleder meg faktisk denne runden jeg :happy:.
Hvordan har du det? Hva føler du? Vil du fortelle litt om tidligere forsøk? ( kan hende du har skrevet om d tidligere i tråden, bare jeg som ikke har tid til både lese gjennom alt å skrive selv :p)
Jeg har hatt 150 gonal-f med uttak på cd 12 og 13 tidligere.
Denne gangen skal jeg ha 150 iE elonva ( depotsprøyte som varer i ca 1 uke) og påfyll med puregon. Bruker orgalutran i tillegg som sist.
Jeg fikk ut 14 egg første gang og 5 egg sist. Rart hvor ulikt antallet ble. Er utrolig spent på hvordan det blir nå.

Vi har mannlig infertilitet som hoveårsak for barnløshet, men min alder tikker nå inn som medvirkende årsak dessverre......
Vi har holdt på med babylaging i uttallige år. Begynte 32 , jeg er nå 39. Har fått en skatt , håper på et søsken.
Hvordan er din historie?
Du får unnskylde min nysgjerrighet dersom den er plagsom :joyful:, jeg syns bare det er så kjekt ha litt kontakt med andre prøvere i samme løype :happy:.
 
Da ligger vi nokså likt i løpet vi to :happy:. Oppstart dag 2 her også. Forventet mens: cd20-22.

Det blir så spennende! Gleder meg faktisk denne runden jeg :happy:.
Hvordan har du det? Hva føler du? Vil du fortelle litt om tidligere forsøk? ( kan hende du har skrevet om d tidligere i tråden, bare jeg som ikke har tid til både lese gjennom alt å skrive selv :p)
Jeg har hatt 150 gonal-f med uttak på cd 12 og 13 tidligere.
Denne gangen skal jeg ha 150 iE elonva ( depotsprøyte som varer i ca 1 uke) og påfyll med puregon. Bruker orgalutran i tillegg som sist.
Jeg fikk ut 14 egg første gang og 5 egg sist. Rart hvor ulikt antallet ble. Er utrolig spent på hvordan det blir nå.

Vi har mannlig infertilitet som hoveårsak for barnløshet, men min alder tikker nå inn som medvirkende årsak dessverre......
Vi har holdt på med babylaging i uttallige år. Begynte 32 , jeg er nå 39. Har fått en skatt , håper på et søsken.
Hvordan er din historie?
Du får unnskylde min nysgjerrighet dersom den er plagsom :joyful:, jeg syns bare det er så kjekt ha litt kontakt med andre prøvere i samme løype :happy:.
Vi skal på vårt første forsøk på ivf nå, har en datter på snart 2 år som vi fikk naturlig etter 3 år forsøk, Har nå brukt 1 år på og få et søsken .. er 35 , Godt å se at jeg ikke er aleine om forsøk i alderen.. [emoji23][emoji23]
Startet nå på lang protokoll den 25 .. ikke noe galt med noen av oss... Vi er bare tydeligvis ingen god match for hverandre [emoji85]
 
Vi skal på vårt første forsøk på ivf nå, har en datter på snart 2 år som vi fikk naturlig etter 3 år forsøk, Har nå brukt 1 år på og få et søsken .. er 35 , Godt å se at jeg ikke er aleine om forsøk i alderen.. [emoji23][emoji23]
Startet nå på lang protokoll den 25 .. ikke noe galt med noen av oss... Vi er bare tydeligvis ingen god match for hverandre [emoji85]

Man kan være en god match på livets landeveg selv om naturen er gjenstridig, og det er jo det viktigste for småtrollene som skal komme tross alt :happy:.
Når tror du det blir uttak? Håper for dere at dere er av de heldige hvor alt klaffer på første forsøk.
Hvilke sprøyter og doser skal du ta i stimuleringsfasen?
 
Man kan være en god match på livets landeveg selv om naturen er gjenstridig, og det er jo det viktigste for småtrollene som skal komme tross alt :happy:.
Når tror du det blir uttak? Håper for dere at dere er av de heldige hvor alt klaffer på første forsøk.
Hvilke sprøyter og doser skal du ta i stimuleringsfasen?
Synarela deretter menopur 112.5 som skal sprøytes inn. Uttak og inntak rundt 17 mai avhending av hva UL viser
 
Nå nermer det seg oppstart for flere av oss ser jeg. Jeg skal begynne med spray på mandag (17 april ). Skal bruke Suprecur denne gangen. Spent på hvordan kroppen liker denne. Jeg pleier bli veldig slapp og har mye hodepine.
 
Synarela deretter menopur 112.5 som skal sprøytes inn. Uttak og inntak rundt 17 mai avhending av hva UL viser

Oiiii, rundt nasjonaldagen. Jeg får testedato rundt samme tid. Spennende tider.

Håper du slipper kjipe bivirkninger. Ikke alle merker så mye til dem. Jeg er av de heldige og får ikke fæle bivirkninger av kort regime. Jeg blir tvert i mot happy av stimuleringen :joyful:
 
Nå nermer det seg oppstart for flere av oss ser jeg. Jeg skal begynne med spray på mandag (17 april ). Skal bruke Suprecur denne gangen. Spent på hvordan kroppen liker denne. Jeg pleier bli veldig slapp og har mye hodepine.

Uff, er ikke greit med sånne bivirkninger, særlig mtp jobb....håper Suprecur blir Supercur for deg denne gangen ;):happy:!
 
Venter mens ca 25./26.april. Kort protokoll med Gonal-F og Orgalutran. Uttak da første uka i mai. 1. IVF forsøk, så vi gleder oss veldig! :D
 
Last edited:
Jippi[emoji1319][emoji1319] Maksimal på monitoren idag, så da blir det oppstart med hormoner før fryseforsøk om to uker[emoji3][emoji3] innsett i 17.mai uka vil jeg tro[emoji177][emoji177]
 
Back
Topp