[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Havner vel her jeg også etter avbrutt forsøk i mars.
Skal ha kort regime med menopur.
Håper på uttak/innsett i uke 21[emoji173]️
Skal prøve letrozol denne mnd så håper selvfølgelig det er klaff med det i stede [emoji85][emoji1]
 
Jeg blir med her etter at jeg mistet i uke 12 i januar. Håper jeg slipper å oppleve det igjen.....

Jeg føler meg klar til å starte opp igjen. Skal ha kort protokoll med nye medisiner.
Uttak i begynnelsen av mai.
 
Jeg blir med her :) Begynner på sprøyter i slutten av april. Skal gå på progynova tabletter først denne gang, fra cd 22, frem til sprøytestart. Noen som har prøvd den måten før og har noen erfaringer å komme med? :)
Jeg har brukt progynova! fikk ut 7 egg, kun 1 som vi kunne sette inn.. skal ha lang protokoll nå. Ultralyd 5 mai!:)
 
Spent på bivirkninger... teller ned til start med synarela

Første runden hadde jeg en del bivirkninger, på den andre ingen, så kan variere fra gang til gang [emoji5] får håpe det ikke blir store greiene for deg [emoji5]
Når starter du?
 
Jeg er så nervøs.. skal starte på Supricur onsdag 19.april, og har ikke handlet inn nesesprayen! Jeg bestilte den nettopp på nettapotek, men vet ikke om det er tidsnok!
Skal man starte med nesesprayen den morgenen man skal starte, eller er det ok å starte ved lunsjtider??
 
Back
Topp