[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Jeg synes jo det var så rart med feil på 2;) har utrolig dårlig nett her hjemme så klarer ikke se strekene men skimter så vidt den digitale 1-2. Gratulere så mye:)
 
Ja tenkt det [emoji7] Var ikke dette første forsøk også? [emoji33] [emoji7]
Jeg fikk time til tul den 30. Juni så nå gleder jeg med stort til det! Hvilke klinikk hører du til? Og hvordan gjør di det der med oppfølging nå fremover ?
Joooo! :D første forsøk ❤❤
Hører til Haugesund sykehus. Aner ikke hvordan oppfølging blir. De skulle ringe meg imorgen :D
 
Jeg synes jo det var så rart med feil på 2;) har utrolig dårlig nett her hjemme så klarer ikke se strekene men skimter så vidt den digitale 1-2. Gratulere så mye:)

Haha ja, du syntes det! Og du syntes rett ;) jeg hadde jo helt slått ifra meg at jeg skulle få positive. Begynner å lure på om spotting på torsdag var endelig sen festeblødning? Hmm
 
Haha ja, du syntes det! Og du syntes rett ;) jeg hadde jo helt slått ifra meg at jeg skulle få positive. Begynner å lure på om spotting på torsdag var endelig sen festeblødning? Hmm

Det kan veldig godt være en sen festeblødning, eller evt. skjøre slimhinner.
 
Kan tyde på at det var sen festeblødning:) du blør ingenting nå? Og første forsøk?[emoji7]
 
Kan tyde på at det var sen festeblødning:) du blør ingenting nå? Og første forsøk?[emoji7]

Fikk kun rosa utflod den e e gangen, og litt smerter i magen, som om mensen var på vei! Har gått på do å sjekka hele helgen, overbevist om at mensen skulle komme :p ja. Dette er første forsøk ❤ ❤
 
Fått svakere tester og blødning (mensen?).. Kjipt altså. Men ingenting annet å gjøre enn å vente.. Men løpet er nok kjørt. Tester imorgen også for sikkerhetsskyld :)
 
Tok en test i dag morges da jeg ikke klarte å vente lengre! :p
12 dpo og jeg ser to streker!!! :wideyed: Blir noen spennende dager fremover nå. Offisiell testedato er fredag.
4fc6e601a6dab60036ae67a6ee7e7f66.jpg
 
Fått svakere tester og blødning (mensen?).. Kjipt altså. Men ingenting annet å gjøre enn å vente.. Men løpet er nok kjørt. Tester imorgen også for sikkerhetsskyld :)

Så utrolig kjipt :( Håpte så inderlig at det skulle gå veien for deg.
Er det i morgen som er testdatoen din?
 
Nei så kjedelig da! [emoji22]
 
Så utrolig kjipt :( Håpte så inderlig at det skulle gå veien for deg.
Er det i morgen som er testdatoen din?
I dag.
Klinikken sa det jeg visste fra før - at det enten er en uskyldig blødning, eller ett egg som festet seg men slapp. Skal teste igjen og ringe dem på fredag. Det mørke på brystene har forsvunnet. Hovedverket er borte. Altså symptomene mine. Bedre lykke neste gang :) Skal ikke la dette knekke meg :angry7
 
Tok en test i dag morges da jeg ikke klarte å vente lengre! :p
12 dpo og jeg ser to streker!!! :wideyed: Blir noen spennende dager fremover nå. Offisiell testedato er fredag.
4fc6e601a6dab60036ae67a6ee7e7f66.jpg

Herlig❤️❤️ Ser også strekene spennende
 
Hvordan går det ano-nymos?
 
Back
Topp