[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

image.jpg
Tok disse nå. En sensitiv og en vanlig. Den øverste er den minst sensitive, og jeg har ikke fått strek på den før
 
Ååh! Blir helt rørt av hele situasjonen, og av at du ble så glad nå!! [emoji173]️ Takk!!

[emoji7] Selvfølgelig blir jeg det vettu [emoji173]️ Er bare noen dager siden jeg sto der sist, og vi har fulgt hverandre i noen nervepirrende dager [emoji173]️[emoji173]️ [emoji1433][emoji1433][emoji1433][emoji1433] Hipp hurra! [emoji7][emoji7][emoji1380][emoji322]
 
Ååh
[emoji7] Selvfølgelig blir jeg det vettu [emoji173]️ Er bare noen dager siden jeg sto der sist, og vi har fulgt hverandre i noen nervepirrende dager [emoji173]️[emoji173]️ [emoji1433][emoji1433][emoji1433][emoji1433] Hipp hurra! [emoji7][emoji7][emoji1380][emoji322]
fy søren. Hvis dette er sant...tenk!! Da skal jeg være så utrolig takknemlig :smiley-angelic001:Heartbigred:love7
 
Ååh

fy søren. Hvis dette er sant...tenk!! Da skal jeg være så utrolig takknemlig :smiley-angelic001:Heartbigred:love7

Å det tror jeg nok det er [emoji7][emoji7][emoji7] Du får prøve å få deg noen timers søvn, så kan du sikkert prøve deg på en ny test i morgen kanskje til og med en digital [emoji4] Min var ganske svak da jeg tok digital som slo ut [emoji7] Sov godt! Gleder meg til å høre om hvordan mannen din reagerer [emoji7][emoji7]
 
Å det tror jeg nok det er [emoji7][emoji7][emoji7] Du får prøve å få deg noen timers søvn, så kan du sikkert prøve deg på en ny test i morgen kanskje til og med en digital [emoji4] Min var ganske svak da jeg tok digital som slo ut [emoji7] Sov godt! Gleder meg til å høre om hvordan mannen din reagerer [emoji7][emoji7]

Fyrer nok av den digitale imorgen etter en strimmel ;)
Det jeg gleder meg mest til er å fortelle det til samboeren! :D han er bortreist, så vi må ta det på facetime ellernoe ;)

I will keeper you posten!
God natt søte du ❤
 
Tusen takk alle! :D føler meg utrolig heldig!! Tenk at det gikk!! [emoji173][emoji173][emoji173]

Ja tenkt det [emoji7] Var ikke dette første forsøk også? [emoji33] [emoji7]
Jeg fikk time til tul den 30. Juni så nå gleder jeg med stort til det! Hvilke klinikk hører du til? Og hvordan gjør di det der med oppfølging nå fremover ?
 
Back
Topp