[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Jeg fikk ringt inn[emoji173] Fikk svar, ogher er foreløpige datoer:
19.4. Start Supricur nesespray
4.5. UL
Uke 20 sannsynlig egguttak og innsett

Skal ta blodprøve i morgen.... Gruer meg[emoji33]
Men jeg er også glad for å være i gang[emoji173]

Du da?

Blodprøve går fort [emoji5] det er ofte ventetida og uvissheten som er tøffest, når man får en plan, ser man mållinja i enden [emoji5]
jeg starter på synarela 11.4, også blir det sprøyter i begynnelsen av mai [emoji5]
 
Blodprøve går fort [emoji5] det er ofte ventetida og uvissheten som er tøffest, når man får en plan, ser man mållinja i enden [emoji5]
jeg starter på synarela 11.4, også blir det sprøyter i begynnelsen av mai [emoji5]

Ja jeg har skjønt at dere jenter her inne er noen tøffinger[emoji7] Har du vært gjennom dette før altså?
Så spennende at du skal starte så snart, du også... jeg er så glad for dette forumet[emoji173]
 
Ja jeg har skjønt at dere jenter her inne er noen tøffinger[emoji7] Har du vært gjennom dette før altså?
Så spennende at du skal starte så snart, du også... jeg er så glad for dette forumet[emoji173]

Det er godt å ha ett sted å lufte seg [emoji5]
Dette blir mitt 3. Forsøk, fersk som de andre gangene og [emoji5]
 
Jeg er kommet i gang med progynova stimulering. Skal etter planen havne i 17.mai uka jeg også. Føles fortsatt ganske lenge til. Måtte disse ukene med progynova gå fort :)
Hva gjør dere for å få tiden til å gå? :)

Jeg har akkurat hatt fryseforsøk med positiv test og SA så her går tiden fort føler jeg :p venter på blødning nå (forhåpentligvis kommer alt ut av seg selv), så er det jo påsken - så plutselig mai ;) her blir det visst oppstart sprøyter siste uken i april (om blødning kommer snart). Jeg tror det er viktig å prøve tenke på andre ting mens man venter...leve livet, være sosial osv :)
 
Nå kom aprilmens i går så er mai neste! Hvis alt går etter planen (les: kroppen ikke tuller) så blir uttak/innsett i uke 20! Det er 17. mai-uken så håper vi ikke må feire nasjonaldagen i Porsgrunn[emoji85]
 
Nå kom aprilmens i går så er mai neste! Hvis alt går etter planen (les: kroppen ikke tuller) så blir uttak/innsett i uke 20! Det er 17. mai-uken så håper vi ikke må feire nasjonaldagen i Porsgrunn[emoji85]
Hehe.. Da vil du nok isåfall være der alene[emoji23][emoji85]
 
Nå kom aprilmens i går så er mai neste! Hvis alt går etter planen (les: kroppen ikke tuller) så blir uttak/innsett i uke 20! Det er 17. mai-uken så håper vi ikke må feire nasjonaldagen i Porsgrunn[emoji85]

De holder åpent på helligdagene i mai? Og pinsen?
 
Så bra at de har oppe på helligdagene :) vi har blitt henvist til Porsgrunn nå, men tar et forsøk til privat i mellomtiden. Regner med det går litt tid før vi får samtale...

Jeg skal inn på scratching om 2 uker, så er forventet mens og oppstart sprøyter siste uken i april. Så antar at uttak blir uka før 17.-mai :) meeeen man vet aldri hvor lang tid ting tar med denne kroppen :p
 
Så bra at de har oppe på helligdagene :) vi har blitt henvist til Porsgrunn nå, men tar et forsøk til privat i mellomtiden. Regner med det går litt tid før vi får samtale...

Jeg skal inn på scratching om 2 uker, så er forventet mens og oppstart sprøyter siste uken i april. Så antar at uttak blir uka før 17.-mai :) meeeen man vet aldri hvor lang tid ting tar med denne kroppen :p
Mistet du igjen?[emoji17]
 
Har fått time til uttak/ innsett i uke 22, så fremt mensen kommer innen langfredag!! :eek:
 
Snart påskeferie, og oppstart på spray 11. Endelig så er man smått i gang [emoji5] men har synarelaprisen gått opp? Syns ikke de har vært så dyre tidligere? (Betalte i underkant av 1900 for to sprayer[emoji33]) har kanskje bare glemt det [emoji23]
 
Fikk plan i posten fra Porsgrunn i går! Da føles det mer virkelig. Blir 300iu Menopur igjen, siste hadde jeg 150 Menopur og 150 Gonal F så det blir vel ca samme greie.

Håper mensen kommer mellom 2-4. mai som forventet. Er jo ingen krise, men liker å holde meg til "planen":)

Ble jo totalfrys sist og ble jo gravid så veldig spent på om vi får ferskinnsett denne runden. Er jo denne slimhinnen som alltid er så tynn:( Skrekken er at vi ikke da klarer å få innsett før til høsten... mange hinder vi skal over før jeg er ruger igjen!
 
Fikk plan i posten fra Porsgrunn i går! Da føles det mer virkelig. Blir 300iu Menopur igjen, siste hadde jeg 150 Menopur og 150 Gonal F så det blir vel ca samme greie.

Håper mensen kommer mellom 2-4. mai som forventet. Er jo ingen krise, men liker å holde meg til "planen":)

Ble jo totalfrys sist og ble jo gravid så veldig spent på om vi får ferskinnsett denne runden. Er jo denne slimhinnen som alltid er så tynn:( Skrekken er at vi ikke da klarer å få innsett før til høsten... mange hinder vi skal over før jeg er ruger igjen!
Jeg mailet inn min mens i går , må du vente på neste mens for å starte ? Venter på mitt skjema
 
Back
Topp