[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Har tatt 3 spray Suprecur nå i dag, og har ikke merket noe særlig, før nå. Fikk litt hjertebank og klaustrofobisk følelse inni bilen.. er litt redd for å kjøre. Tenker at jeg trenger å høre Dette går bra! Ingen fare[emoji56]
 
Har tatt 3 spray Suprecur nå i dag, og har ikke merket noe særlig, før nå. Fikk litt hjertebank og klaustrofobisk følelse inni bilen.. er litt redd for å kjøre. Tenker at jeg trenger å høre Dette går bra! Ingen fare[emoji56]

Det gikk bra å kjøre. Men jeg kjørte sakte;)
 
Har tatt 3 spray Suprecur nå i dag, og har ikke merket noe særlig, før nå. Fikk litt hjertebank og klaustrofobisk følelse inni bilen.. er litt redd for å kjøre. Tenker at jeg trenger å høre Dette går bra! Ingen fare[emoji56]
Uffda.. hvordan går det i dag?
Håper du har det bedre! :)
 
Synarela dag 1 her! Så deilig smak... [emoji43] skal i morgen til scratching jeg også! Håper scratching og antibiotika kur jeg fikk fra serum ivf gjør sussen denne gang!
Kan jeg få spørre om de tilbyr scratching offentlig eller må man gå privat?
Hvordan gikk det?
Håper det er dette som skal til og at du lykkes denne gang! :)
 
Ettersom jeg har skjønt gjøres det kun privat? Jeg og Arys gjorde det iallfall på samme private klinikk :)
Så spennende :) Har du hatt flere forsøk eller er dette første? Og er dette første gang du prøver scratching?
 
Så spennende :) Har du hatt flere forsøk eller er dette første? Og er dette første gang du prøver scratching?

Dette er 2.ferskforsøket, men hatt 4 frys også så blir det 6.innsettet :) Fått 1 barn da (på første IVF), men søsken lar visst vente på seg. Blitt gravid 2 ganger, men mistet tidlig dessverre. Dette er første gang med scratching så nå håper jeg at det hjelper, sånn at spiren fester seg OG blir der :)

Blødning i anmarsj...så jeg antar det blir oppstart sprøyter i morgen :) plutselig gikk tiden veldig fort!!
 
Takk! Jeg har det mye bedre:) Kjenner at noe skjer med hodet og svelget og beina for hver sprut, men det er liksom "vanlig" nå... bare to uker igjen;)
Så bra du er bedre :) Hehe, ja det er rart med hva man kan bli vant med.. :p
Hvordan er prosessen/planen for deg videre?
 
Dette er 2.ferskforsøket, men hatt 4 frys også så blir det 6.innsettet :) Fått 1 barn da (på første IVF), men søsken lar visst vente på seg. Blitt gravid 2 ganger, men mistet tidlig dessverre. Dette er første gang med scratching så nå håper jeg at det hjelper, sånn at spiren fester seg OG blir der :)

Blødning i anmarsj...så jeg antar det blir oppstart sprøyter i morgen :) plutselig gikk tiden veldig fort!!

Så kjekt at du har fått ett barn før da :) Leit å lese at veien til ett lillesøsken har vært lang. Håper dere lykkes denne gang!
 
Er det noen av dere som tar forholdsregler til koffeininntak? Og som reduserer mengden kaffe i forhold til vanlig? Hvor tidlig i prosessen kutter dere ned? Under stimuleringen eller ved innsett? :)
 
Er det noen av dere som tar forholdsregler til koffeininntak? Og som reduserer mengden kaffe i forhold til vanlig? Hvor tidlig i prosessen kutter dere ned? Under stimuleringen eller ved innsett? :)
Jeg gjorde ingen særlige endringer under stimuleringen ved første forsøk. Drakk 4-5 kopper daglig. Kuttet ned til 1-2 etter innsett og da jeg ble gravid.
Denne gangen kommer jeg til å redusere kraftig også under stimuleringen. Maks 1 kopp daglig, skal forsøke å redusere til null! Gjenstår å se om jeg klarer det [emoji12]
 
Er det noen av dere som tar forholdsregler til koffeininntak? Og som reduserer mengden kaffe i forhold til vanlig? Hvor tidlig i prosessen kutter dere ned? Under stimuleringen eller ved innsett? :)

Jeg reduserte fom sprøytestart til 2 kopper per dag. Sluttet helt ved positiv test
 
Back
Topp