[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Kjempe god uttelling da! Jeg har hatt 2 korte runder før :) første runde fikk jeg 14 ut, 1 inn og 3 på frys (2-dagers). Andre runde 11 ut, 1 blasto inn og 1 på frys. Gleder meg til første UL :)

Ja håper det blir lika mange neste gang og at enda flere overlever du har også hatt god uttelling da jeg er også veldig spent... grugleder meg er jo litt redd for at noe skal gå galt.
 
Her er min "testeutovitrelle-rekke" for de som er testegale.
Vi var flere som gjorde dette. Best ( og rimeligst) bruke billigstrimler som man har god erfaring med.

8 dpo er nesten blenda ( 10 dager siden ovitrelle) og 9 dpo ble den sterkere igjen.


2s9esk6.png
 
Ja håper det blir lika mange neste gang og at enda flere overlever du har også hatt god uttelling da jeg er også veldig spent... grugleder meg er jo litt redd for at noe skal gå galt.

Ja, jeg håper såklart på det samme! Jeg prøver å ikke tenke på det, men det er ikke lett...er mange faser man skal igjennom før man endelig er ruger igjen. Men vi må bare ha troa :) gleder meg virkelig til første UL, og da kanskje man vet mere om når uttak evnt blir. Jeg pleier alltid å måtte inn på 2-3 UL før uttak men :)
 
Så gøy! Jeg ender sikkert opp med å teste hver dag ;)

Ja, når man har uuuutroooolig lyst å vite med en gang, så er jo denne metoden kjekk. For da vet man at det ikke er ovitrellen.

På den andre siden er det jo helt klart testomani :joyful:!

Det gjør i hvert fall " the two week wait" litt mer spennende om ikke annet.
 
Ja, når man har uuuutroooolig lyst å vite med en gang, så er jo denne metoden kjekk. For da vet man at det ikke er ovitrellen.

På den andre siden er det jo helt klart testomani :joyful:!

Det gjør i hvert fall " the two week wait" litt mer spennende om ikke annet.

Haha, uten tvil! Jeg har startet tidlig å teste ved hvert forsøk, men ikke før 8 dpo ca. Får bestille meg noen strimler :)
 
Nå er det nesespray i 2 uker, så UL tidlig mai, evt. uttak og innsett etter 17.mai!
Du da?
Jeg skal ha kort protokoll, men har gått på progynova tbl i snart en mnd, for å bli styrt i ledig ukr på klinikken.. så i uken begynner jeg med sprøytene. Blir mitt 2 ferskforsøk. Grugleder meg til å komme skikkelig i gang. :p
 
Hei! Må snike meg inn her jeg! Skulle egentlig ha tilbakeføring nå på torsdag, men etter å ha hentet ut 19 egg i dag, er jeg så overstimulert at de blir lagt på frys til neste syklus
 
Hei! Må snike meg inn her jeg! Skulle egentlig ha tilbakeføring nå på torsdag, men etter å ha hentet ut 19 egg i dag, er jeg så overstimulert at de blir lagt på frys til neste syklus

Gratulerer med god fangst i alle fall :happy:!

Mange får ikke innsett før i andre påfølgende syklus etter en stimuleringssyklus, i hvert fall har ikke jeg fått det. Tenkte bare å nevne det, i aller tilfelle.
Hvis de har sagt at du skal ringe inn neste mens å planlegge innsett i den syklusen, så er det jo det du skal selvfølgelig :happy:

Bare så kjipt å bli skuffet hvis det var en misforståelse der.

Håper egentlig de dyrker eggene dine til 5 dagers blastoer, særlig når du har så mange egg. Da får de tid til å luke ut de " dårlige" og blastocyster har jo så god implantasjonsstatistikk.

Håper du ikke har alt for vondt. Ta gjerne de paracetene..... Hos meg har det gått over etter et par dager.
 
Gratulerer med god fangst i alle fall :happy:!

Mange får ikke innsett før i andre påfølgende syklus etter en stimuleringssyklus, i hvert fall har ikke jeg fått det. Tenkte bare å nevne det, i aller tilfelle.
Hvis de har sagt at du skal ringe inn neste mens å planlegge innsett i den syklusen, så er det jo det du skal selvfølgelig :happy:

Bare så kjipt å bli skuffet hvis det var en misforståelse der.

Håper egentlig de dyrker eggene dine til 5 dagers blastoer, særlig når du har så mange egg. Da får de tid til å luke ut de " dårlige" og blastocyster har jo så god implantasjonsstatistikk.

Håper du ikke har alt for vondt. Ta gjerne de paracetene..... Hos meg har det gått over etter et par dager.

Ja de dyrker til blasto og sa det blir innsett i mai[emoji4]
 
Så kjekt :happy:. Da må du ikke vente så veldig lenge på å bli ruger. Gode sjanser for G blir det også

:dummy::dummy1:

Nei heldigvis! Kjenner jeg ble litt deppa, Da vi hadde fått tidspunkt for innsett på torsdag... men det er jo bare en syklus tross alt[emoji846]
 
Last edited:
Da hopper jeg inn hit fra april. Skal ha fryseforsøk i styrt syklus. På ultralydkontrollen i dag viste det seg at slimhinnen kun var 4,5mm. Så nå blir det å øke dosen med Progynova og ny kontroll på fredag.
 
Da er det ny runde hormonstimulering i mai. Er fri for egg på frys. Håper jeg er like heldig med antall egg og kvalitet som sist gang....
 
Første UL i dag, sprøytedag 5. Det var dårlige greier...fikk inntrykk av at han ikke så noe som helst. Fortsetter samme dose Menopur og ny kontroll på fredag. Får håpe det løsner innen det :)

Har ellers fått sterk hodepine, og hatt to migreneanfall. Reagerte ikke sånn på medisinen sist, men alt varierer vel. Fortsetter det slik er jeg redd det må bli sykemld her også...
 
Første UL i dag, sprøytedag 5. Det var dårlige greier...fikk inntrykk av at han ikke så noe som helst. Fortsetter samme dose Menopur og ny kontroll på fredag. Får håpe det løsner innen det :)

Har ellers fått sterk hodepine, og hatt to migreneanfall. Reagerte ikke sånn på medisinen sist, men alt varierer vel. Fortsetter det slik er jeg redd det må bli sykemld her også...

Sprøyte dag fem er jo ikke så mye. Du skal se det har endret seg til fredag ;)

Dette er 4 runden min, og jeg har reagert forskjellig hver gang. Nå er jeg 50% sykemeldt. Sist jobbet jeg 100%.
 
Sprøyte dag fem er jo ikke så mye. Du skal se det har endret seg til fredag ;)

Dette er 4 runden min, og jeg har reagert forskjellig hver gang. Nå er jeg 50% sykemeldt. Sist jobbet jeg 100%.

Takk, jeg håper du har rett :) på fredag håper jeg vi ser MYE ;) iallfall noe, hehe

Ikke sant! Er tydeligvis veldig forskjell...jeg har ikke hatt noen bivirkninger på Menopur tidligere...nå har hodepinen vært på plass siden første sprøyta ble satt. Vi må bare holde ut :)
 
Back
Topp