[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Nervepirrende ja, huff!!! Blir jo smårar av mindre ;) godt vi er flere i samme situasjon og kjenner følelsen, hehe! Ja, det kan komme opp mange flere på en uke vil jeg tro :) hos meg kom det iallfall mange bare på noen dager. Håper virkelig det samme skjer nå!!!

Ja føler meg ganske småtussete og får liksom ikke helt til å tenke på noe annet er helt i min egen verden ja det er bra det er flere av oss;) håper bare vi får ut noen bra egg slik at vi får noen bra på frys også selv om jeg føler at denne gangen må det gå bra!!
 
Tusen hjertelig takk! [emoji173][emoji173] Det er stor glede, men også massevis av spenning! :excited001 2,5 måneder etter uttaket følerjeg meg mer en klar til innsett! :gen014:gen053

Takk for det :love7 Håper de eskimoene mine overlever opptining og lar seg plassere riktig for de nærmeste 9 månedene... :Heartblue:Heartpink

Vet dere forresten når de setter opp testdato ved FER i naturlig syklus? :confused004

Har aldri hatt i naturlig syklus, men da jeg ble gravid med blasto, fikk jeg positiv test fire dager etter innsett men jeg har alltid fått testdato 14 dager etter innsett har bare latt mysjerrigheten gå over stokk og stein
 
Har aldri hatt i naturlig syklus, men da jeg ble gravid med blasto, fikk jeg positiv test fire dager etter innsett men jeg har alltid fått testdato 14 dager etter innsett har bare latt mysjerrigheten gå over stokk og stein
Oi, såpass fort? :woot: Blir skikkelig dårlig i logikk nå i denne prosessen, kjenner jeg... :oops: I vanlig situasjon, der jeg ble gravid på gammeldags måte, fikk jeg positiv test 10 dager etter EL. Her aner jeg ikke hvordan jeg skal regne... o_O:bag: Men skal ikke ha EL-sprøyte, så da blir resultatet av graviditetstest troverdig. Men lurer på hvor fort jeg kunne teste... MEN! Først innsett! :nailbiting::D
 
Oi, såpass fort? :woot: Blir skikkelig dårlig i logikk nå i denne prosessen, kjenner jeg... :oops: I vanlig situasjon, der jeg ble gravid på gammeldags måte, fikk jeg positiv test 10 dager etter EL. Her aner jeg ikke hvordan jeg skal regne... o_O:bag: Men skal ikke ha EL-sprøyte, så da blir resultatet av graviditetstest troverdig. Men lurer på hvor fort jeg kunne teste... MEN! Først innsett! :nailbiting::D

Hehe jeg tenker som så at hvis egget er 5dager når det settes inn, er det 5dpo. Vet ikke om det er riktig det blir spennende å se hvordan det går
 
Hehe jeg tenker som så at hvis egget er 5dager når det settes inn, er det 5dpo. Vet ikke om det er riktig det blir spennende å se hvordan det går
Det er selvfølgelig riktig! :happy119 Men kjenner at jeg blir så forvirra av alt det! :schocked028 :hilarious: Skal så klart prøve å vente til testdato som sikkert blir 14 dager etter innsettet, men... :smiley-ashamed005
 
Ja føler meg ganske småtussete og får liksom ikke helt til å tenke på noe annet er helt i min egen verden ja det er bra det er flere av oss;) håper bare vi får ut noen bra egg slik at vi får noen bra på frys også selv om jeg føler at denne gangen må det gå bra!!

Haha, samme her! Å er ekstremt surrete...er vel fordi hjernen konstant tenker på forsøk :p Jeg har også hatt en god følelse ang dette forsøket, men etter dagens UL vet jeg jammen ikke...men får vente til fredag å se da :) jeg ønsker meg også veldig et par på frys, det gir liksom litt ekstra trygghet.
 
Ja føler meg ganske småtussete og får liksom ikke helt til å tenke på noe annet er helt i min egen verden ja det er bra det er flere av oss;) håper bare vi får ut noen bra egg slik at vi får noen bra på frys også selv om jeg føler at denne gangen må det gå bra!!

Haha, samme her! Å er ekstremt surrete...er vel fordi hjernen konstant tenker på forsøk :p Jeg har også hatt en god følelse ang dette forsøket, men etter dagens UL vet jeg jammen ikke...men får vente til fredag å se da :) jeg ønsker meg også veldig et par på frys, det gir liksom litt ekstra trygghet.
 
Ja føler meg ganske småtussete og får liksom ikke helt til å tenke på noe annet er helt i min egen verden ja det er bra det er flere av oss;) håper bare vi får ut noen bra egg slik at vi får noen bra på frys også selv om jeg føler at denne gangen må det gå bra!!

Haha, samme her! Å er ekstremt surrete...er vel fordi hjernen konstant tenker på forsøk :p Jeg har også hatt en god følelse ang dette forsøket, men etter dagens UL vet jeg jammen ikke...men får vente til fredag å se da :) jeg ønsker meg også veldig et par på frys, det gir liksom litt ekstra trygghet.
 
Haha, samme her! Å er ekstremt surrete...er vel fordi hjernen konstant tenker på forsøk :p Jeg har også hatt en god følelse ang dette forsøket, men etter dagens UL vet jeg jammen ikke...men får vente til fredag å se da :) jeg ønsker meg også veldig et par på frys, det gir liksom litt ekstra trygghet.

Jaja det er heldivis lov å være i sin egen boble nå
Ja det hadde vært helt supert og fått noen blastoer på frys igjen!
 
Starter opp med Gonal-F så snart mensen kommer nå. Ventes i går/i dag, men har hatt brunlig blødninger som har komt og gått litt siden lørdag. 5.dagen nå, så nå forventer jeg at den kommer for fullt snart! Et mareritt å vente på dette! Kort protokoll, så slutten av 1.uka/starten av 2.uka i mai satser jeg på å ha uttak og innsett :happy::smiley-angelic001
 
Hjertelig velkommen hit! Klart det er assistert befruktning ( haha måtte le her , kom til å skrive befuktning....:joyful:) det også!

Trist at du mistet, det er veldig vondt, men det er bare å gå på. Kun nye forsøk vil gi oss den skatten vi så sårt venter på!

Takk! :)
Befuktning trenger jeg ikke, bor trossalt på Sunnmøre :hilarious:
Sist gang ble jeg gravid på den naturlige måten, så dette er nytt for meg. Men jeg prøver å ha troen!
 
Startet endelig med Gonal-F i går. Dette er andre forsøk! Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen :) Måtte vente over påske før vi fikk sette igang da forrige syklus ville krasje med påskeuken. Kontroll på onsdag som kommer og satser på uttak til neste helg eller rett over :)
 
Alle disse bekymringene vi skal ha. Går å venter på Tr. Hvis den ikke kommer før moraen 30 april så må jeg kontakte klinikken. Håper ikke det betyr avbrutt forsøk. Sprøyte start er 1 mai.
 
Alle disse bekymringene vi skal ha. Går å venter på Tr. Hvis den ikke kommer før moraen 30 april så må jeg kontakte klinikken. Håper ikke det betyr avbrutt forsøk. Sprøyte start er 1 mai.
Den blødingen er det mensen som skal komme i typ 5 dager eller er set snakk om en liten blødning en dag eller to .
Krysser fingra for at den kommer
 
Den blødingen er det mensen som skal komme i typ 5 dager eller er set snakk om en liten blødning en dag eller to .
Krysser fingra for at den kommer

Det er som en vanelig mens. Pleier iallfall det hos meg. Den skal tømme slimhinnene før sprøyte start. Sprøytene er med på å bygge den opp igjen. Sånn som jeg har forstått det.
 
Back
Topp