[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Er på rd6 nå. Har så lyst å teste men skal vente en uke:) lutinus er et helvete for meg!!!
 
Har forresten ikke så mange symptomer som kan relateres til en graviditet. Har mye bivirkninger av lutinus da.
 
Jeg må ha svar: jeg får ekle blikk og hevede øyenbryn hjemme, fordi jeg tar et glass rødvin. Jeg har det jeg vil kalle mensen, og tester negativt 18 dpo. Jeg har tatt blodprøve i går, og lurer fælt på når resultatet kommer?! For han her tror jo ikke på tissepinner[emoji33]
Jeg vil ikke gå med både tampong og ha inne to piller altså[emoji107] Men bør jeg??
Jada kan bruke bind... men kan jeg fortsatt være gravid?!?!?!
 
Jeg må ha svar: jeg får ekle blikk og hevede øyenbryn hjemme, fordi jeg tar et glass rødvin. Jeg har det jeg vil kalle mensen, og tester negativt 18 dpo. Jeg har tatt blodprøve i går, og lurer fælt på når resultatet kommer?! For han her tror jo ikke på tissepinner[emoji33]
Jeg vil ikke gå med både tampong og ha inne to piller altså[emoji107] Men bør jeg??
Jada kan bruke bind... men kan jeg fortsatt være gravid?!?!?!

Lite sannsynlig at du er det når du blør og er på 18 dpo[emoji848][emoji848]
 
Negative tester 18 DPO er nok dessverre helt sikre. Nyt vinen din med god samvittighet du og lykke til ved neste forsøk! ❤️
 
Jeg må ha svar: jeg får ekle blikk og hevede øyenbryn hjemme, fordi jeg tar et glass rødvin. Jeg har det jeg vil kalle mensen, og tester negativt 18 dpo. Jeg har tatt blodprøve i går, og lurer fælt på når resultatet kommer?! For han her tror jo ikke på tissepinner[emoji33]
Jeg vil ikke gå med både tampong og ha inne to piller altså[emoji107] Men bør jeg??
Jada kan bruke bind... men kan jeg fortsatt være gravid?!?!?!

Kos deg med vinen din! Meget lite sannsynlig at du er gravid ja, negative graviditetstester OG mensen synes jeg taler for seg. Trist at det ikke gikk denne gangen :(
 
Gjett hvem som testa i dag da [emoji23] haha! Tulling vettu, og den var selvfølgelig super negativ! 6dp3dt så jeg har fortsatt håp [emoji4]:)
 
Gjett hvem som testa i dag da [emoji23] haha! Tulling vettu, og den var selvfølgelig super negativ! 6dp3dt så jeg har fortsatt håp [emoji4]:)
Hadde du også uttak på mandag?? Isåfall ligger vi helt likt :D jeg tester, men fikk negativ (svak strek etter 5 min), og glad for det, for da er hcg ute av kroppen ;) så de neste dagene blir spennende
 
Hadde du også uttak på mandag?? Isåfall ligger vi helt likt :D jeg tester, men fikk negativ (svak strek etter 5 min), og glad for det, for da er hcg ute av kroppen ;) så de neste dagene blir spennende

Jeg hadde uttak i februar og har hatt avbrutte sykluser siden da. Men mandag 29. Fikk vi satt inn et 8-delt(et 3dagers) embryo så det vil tilsvare 9dpo i dag [emoji4] Jeg har ikke satt noe ovitrelle denne mnd siden vi satt inn i naturlig syklus, så jeg har ikke hatt behov for å teste ut HCG [emoji4]:)

Blir kjempe spennende dager fremover ja! Jeg har bestillt noen sensitive tester fra babyplan som jeg tror kommer på tirsdag, så da tenker jeg å prøve igjen da [emoji51] :D Tenk å være så utålmodig a' [emoji23] haha!
 
Jeg hadde uttak i februar og har hatt avbrutte sykluser siden da. Men mandag 29. Fikk vi satt inn et 8-delt(et 3dagers) embryo så det vil tilsvare 9dpo i dag
emoji4.png
Jeg har ikke satt noe ovitrelle denne mnd siden vi satt inn i naturlig syklus, så jeg har ikke hatt behov for å teste ut HCG
emoji4.png
:)
Ja dagene snegler seg avgårde

Blir kjempe spennende dager fremover ja! Jeg har bestillt noen sensitive tester fra babyplan som jeg tror kommer på tirsdag, så da tenker jeg å prøve igjen da
emoji51.png
:D Tenk å være så utålmodig a'
emoji23.png
haha!

Ja! Dagene snegler seg avgårde :p helt utrolig hvor utålmodig man kan bli! Du ligger iallefall 3 dager før meg, din heldiggris, hehe :D
Håper virkelig det klaffer for deg nå! Lenge å vente siden februar :O
Jeg skal nå ikke klage :p
 
Ja! Dagene snegler seg avgårde :p helt utrolig hvor utålmodig man kan bli! Du ligger iallefall 3 dager før meg, din heldiggris, hehe :D
Håper virkelig det klaffer for deg nå! Lenge å vente siden februar :O
Jeg skal nå ikke klage :p

Off ja, vi har vært hos fertilitetsklinikken i et år denne mnd, så nå håper jeg det er vår tur!

Uansett hvor lenge man har prøvd så er denne ivf karusellen ganske så nervepirrende! Forstår så godt at dagene går tregt for deg også [emoji23]

Mannne hadde trodd jeg var gal om han viste at jeg testet i dag [emoji23] haha
 
Off ja, vi har vært hos fertilitetsklinikken i et år denne mnd, så nå håper jeg det er vår tur!

Uansett hvor lenge man har prøvd så er denne ivf karusellen ganske så nervepirrende! Forstår så godt at dagene går tregt for deg også [emoji23]

Mannne hadde trodd jeg var gal om han viste at jeg testet i dag [emoji23] haha

Oiii så lenge?! Uffda :( føler ned dere som har prøvd lenge altså! Lurer på hvor lenge jeg vil holde på før jeg gir opp. Ville helst hatt barn i fjor :p

Godt å høre det er flere som tester i smug ;) hihi
 
Oiii så lenge?! Uffda :( føler ned dere som har prøvd lenge altså! Lurer på hvor lenge jeg vil holde på før jeg gir opp. Ville helst hatt barn i fjor :p

Godt å høre det er flere som tester i smug ;) hihi

Negativ igjen i dag.. det er fortsatt håp ikke sant? [emoji51]
 
Ja :) Håp helt fram til testdato [emoji173]
Når har du testdato? Jeg har 13. Juni. Ser noen får lenger enn andre

Ja samme her, så det er jo fortsatt lenge til, men ser på nett at det virker som det er så mange som får positiv rundt denne tiden :P
Symptomene er heldigvis på plass enda så håper testen blir positiv om noen dager [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp