[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

2b16d31aeacb3b5723bb8d1de1249d47.jpg


Dette betyr bare defekt test ikke sant. Strekene skal egentlig være parallelle, men etter full virketid ser den slik ut..
hvordan fikk du til å laste opp bilde?
 
Ja, ser en svak strek mn usikker på om der er farge på den...:) teste i morgen eller?
 
Har ikke troa jeg heller.
 
Ikke jeg heller!! Får bare skyggestreker, og kan ikke se at det er farge i dem. Ser farge hvis jeg legger godviljen til [emoji14]
Gir det 3 dager til før jeg gir opp helt.

Må man gå på lutinus om man får negativ test 13 dpo? Har lyst å kutte der dritet kjappest mulig [emoji87][emoji85]

Sent from my D6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg blir å kutte ut. Om det er negativt over helga så er jeg ganske sikker på at det ikke gikk. Er så lei hele opplegget. Hadde 5 innsett før den satt på førstemann og nå er jeg på 4 innsett på søsken...
 
Jeg blir å kutte ut. Om det er negativt over helga så er jeg ganske sikker på at det ikke gikk. Er så lei hele opplegget. Hadde 5 innsett før den satt på førstemann og nå er jeg på 4 innsett på søsken...

Off<3 skjønner du er lei nå da ja[emoji174] Løpet er heldigvis ikke kjørt, men det er slitsomt å leve så mange dager i limbo, og håper på det beste men i tillegg prøve å verne om hjertet for skuffelsene som kan komme med negative tester [emoji173]️
 
Jeg blir å kutte ut. Om det er negativt over helga så er jeg ganske sikker på at det ikke gikk. Er så lei hele opplegget. Hadde 5 innsett før den satt på førstemann og nå er jeg på 4 innsett på søsken...

oi stakkar deg :( <3 Utrolig hvor mye noen må slite. Jeg fatter ikke hvordan du har styrken til så mange forsøk. Dette er mitt første, og jeg kjenner at den siste uka har vært hard. Har jo hatt et år med negative tester, så burde jo vært vandt til det.. men enkelte ting kan man kanskje bare ikke venne seg til.. :/ Håper virkelig at det klaffer for noen av dere!! <3
 
Fikk mensen nå på mårran så løpet er nok kjørt for min del. Lykke til til dere andre. Skal følge med å se hvordan det går med dere:)
 
Tror den styrken jeg har til å holde på til tross for gjentatte negative forsøk finner jeg på veien tror jeg. Utrolig hva man orker når man må. Vi ønsker et søsken til sønnen vår så da gir vi oss ikke. Men tror ikke mange rundt oss forstår hvor tungt det er egentlig...vi har vært ganske åpne om dette.
 
Tror den styrken jeg har til å holde på til tross for gjentatte negative forsøk finner jeg på veien tror jeg. Utrolig hva man orker når man må. Vi ønsker et søsken til sønnen vår så da gir vi oss ikke. Men tror ikke mange rundt oss forstår hvor tungt det er egentlig...vi har vært ganske åpne om dette.

Uff, så trist at det ikke gikk!
Jeg har negativ test 10 dpo og har offisielt gitt opp håpet... Godt jeg har en travel helg i vente, slik at jeg slipper å tenke så mye..
Synes du er utrolig tøff!!! Fytti grisen det står respekt av hva du har gjort!
Og nei, folk aner ikke hvordan dette er. Det verste er venninner som sier "slapp av, ikke stress, ikke tenk så mye på det", som om det virkelig går an?!?:smiley-angry016
 
Uff, så trist at det ikke gikk!
Jeg har negativ test 10 dpo og har offisielt gitt opp håpet... Godt jeg har en travel helg i vente, slik at jeg slipper å tenke så mye..
Synes du er utrolig tøff!!! Fytti grisen det står respekt av hva du har gjort!
Og nei, folk aner ikke hvordan dette er. Det verste er venninner som sier "slapp av, ikke stress, ikke tenk så mye på det", som om det virkelig går an?!?:smiley-angry016

10 dpo er veldig tidlig!!! Ingen grunn til å gi opp ennå[emoji173]️
 
Så lenge mensen ikke er kommet så er det håp:)
Nei det tar på både fysisk og psykisk. Går sykemeldt i perioder. Men har folk å prate med så det går jo greit. Har 4 egg på frys så vi må vel klare å få et søsken. Nå er det pause til august tror jeg, vil være litt hormonfri nå. Svetter og er varm hele tiden...
 
Hvordan går det med dere andre?
 
aee9fc824adf4ac6039b0e52bccd15d8.jpg


Tatt disse to i dag, den nederste er 10 mIu og den andre er 25 mIu... begge to er innen for tiden.. men jeg aner ikke om ette er baby-streker eller bare tullestreker [emoji20]
Bare å vente å se, er livredd for å få forhåpninger nå [emoji20]
 
Jeg ser noe:) :)
 
Back
Topp