[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Takk, 4 uker:) Klarte å holde meg med å teste til i dag, som er dagen før test dato. Så nå håper jeg det endelig skal gå hele veien denne gangen, har mistet 3 ganger tidligere, så det blir noen nervepirrende uker fremover.

Så morro!
Off da håper jeg du klarer å få noen rolige uker fremover og at lille bøllefrø klamrer seg godt fast <3
 
Jeg klør etter å teste! I dag måtte jeg sykemelde meg. Har gått med kramper siden søndag, bedre nå, mn er sykemeldt ut neste uke når testdato er. Lutinusen driver meg til vannvidd!
 
Jeg klør etter å teste! I dag måtte jeg sykemelde meg. Har gått med kramper siden søndag, bedre nå, mn er sykemeldt ut neste uke når testdato er. Lutinusen driver meg til vannvidd!

Blir gal av lutinus jeg også!! Sliter VELDIG med humørsvingninger til vanlig uka før mensen..og nå er det ekstea ille. Kjenner at jeg er superfølsom. Svinger mellom å være i ok humør til å nesten føle meg deprimert ...
Begynte nesten å grine i går da lutinus rant ut, hehe :p er så lei av truseinnlegg. Kan jo ikke gå tur uten å tenke på at det renner.
Og så gar jeg fått 5 kviser på to dager. Flott...flott!!!

Hva er det som plager deg mest med lutinus?
 
Ja!!! Kviser har jeg også! Jeg får blant annet kramper av lutinusen og øm mage, det plager meg mest. Kan nesten ikke ha sønnen min på fanget for den er så øm...
 
Ja!!! Kviser har jeg også! Jeg får blant annet kramper av lutinusen og øm mage, det plager meg mest. Kan nesten ikke ha sønnen min på fanget for den er så øm...
Ah, kjipt da :/
Har heldigvis ikke øm mage, kun oppblåst som vanlig ved pms.
I dag er jeg skikkelig andpusten og blir plutselig akutt sulten :hungry:
 
Håper det er positivt å ha alle disse "symptomene":) hvilken rd er du på?
 
Her teller vi innsettdag som RD1. Jeg satte inn 29 mai så da er jeg RD9 og 12DPO. Tør ikke teste.
 
Shiepo hvordan går det?
 
Shiepo hvordan går det?

Her går det greit, testet blenda i forgårs og muligens en "hvis jeg holder i rett vinkel og vrir 40-grader, ser jeg en skygge" i går [emoji23]
Fikk babyplan tidlig tester i posten i dag så tar en av dem i morgen, men jeg har mistet litt håpet selv om jeg forstatt har en del murringer og tung følelse i livmoren.
Men jeg vet at det fortsatt er tidlig heldigvis [emoji4]
 
2b16d31aeacb3b5723bb8d1de1249d47.jpg


Dette betyr bare defekt test ikke sant. Strekene skal egentlig være parallelle, men etter full virketid ser den slik ut..
 
2b16d31aeacb3b5723bb8d1de1249d47.jpg


Dette betyr bare defekt test ikke sant. Strekene skal egentlig være parallelle, men etter full virketid ser den slik ut..

Aldri sett en sånn test før..? Hva står det i bruksanvisningen da?
 
Aldri sett en sånn test før..? Hva står det i bruksanvisningen da?

Det står at det skal være to horisontale linjer er positiv, og kun test linjen er negativ. Tok en til som har en svak skygge-strek, men er redd den nok dessverre ikke blir sterkere :/
 
Ååå så kjedelig:( har aldri sett en sånn test jeg heller. Jeg skal teste i morgen tidlig.
 
Har du bilde ano-nymos?;)
 
;) ja av skyggestreken;) Farsken så domt da...
 
Back
Topp