[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Jeg har nå, 15 dpo, instinktivt sluttet å ta medisinene (Progynova og Cyclogest). Ser ikke poenget. Heller ikke folsyre. Har gitt opp[emoji27]
Føler med deg! :( Er redd for å oppleve det samme om to uker... Kommer nok til å bli mer skuffa enn jeg innbiller meg nå :crybaby2
 
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får qote...:( hahaha 29 egg inn ja, det hadde vært noe;)
Har hatt skikkelige murringer i natt og i dag!
 
Når er testdato for dere som ikke har testet? Min er 16.
 
Jeg har hverken hatt uttak eller innsett enda, men har fått 16 juni som testdato [emoji41]
 
Testdato i morra.. tok test i dag og for å være helt bombesikkert på magefølelsen.. helt negativ [emoji17]lykke til dere andre [emoji5]
 
Kommer nok til å teste før jeg og;)
 
Så utrolig leit Tonemor [emoji17] god klem til deg
 
Jeg har vært utrolig heldig å sluppe unna alt av dårlige humør pga hormoner... Frem til i dag.
Kjæresten min kom hjem med langstilka roser og jeg presterer å si at de er for lange, og at han kanskje burde kjøpt en vase også. OMG :bag::smiley-angry007
Jeg sa unnskyld etterpå altså, og så lo vi godt av det! :D fy fader altså...og dette er bare dag 3 på progesteron! :help
 
Hoff, ventetiden altså!!;)
 
Jeg har vært utrolig heldig å sluppe unna alt av dårlige humør pga hormoner... Frem til i dag.
Kjæresten min kom hjem med langstilka roser og jeg presterer å si at de er for lange, og at han kanskje burde kjøpt en vase også. OMG :bag::smiley-angry007
Jeg sa unnskyld etterpå altså, og så lo vi godt av det! :D fy fader altså...og dette er bare dag 3 på progesteron! :help

Haha! [emoji23] Nå lo jeg godt!

Jeg klarte meg fint med alle hormonene bortsett fra lutinus. Da ble jeg ett monster og skremte vettet av meg selv (og noen kolleger kanskje... [emoji15]). Så lenge du forbereder kjæresten på at nå kan det bli litt mye hormoner og følelser, så vil han nok forstå [emoji6]
 
Jeg var ett hormontroll på sprøytene, mye mer denne runden enn ved første forsøk. Tørr ikke tenke hvordan det kommer til å bli nå som jeg har startet med lutinus [emoji85] Stakkars mannen [emoji43]
 
Haha! [emoji23] Nå lo jeg godt!

Jeg klarte meg fint med alle hormonene bortsett fra lutinus. Da ble jeg ett monster og skremte vettet av meg selv (og noen kolleger kanskje... [emoji15]). Så lenge du forbereder kjæresten på at nå kan det bli litt mye hormoner og følelser, så vil han nok forstå [emoji6]

Hehe, det er så gale. Har prøvd ALT jeg kan å være blid i dag, men innimellom så ramler det ut halvfrekke kommentarer :angry4:angel12
Litt må de tåle ;)
 
Hvor i løypa ligger dere ang Dpo, symptomer osv??

Jeg er 4 dpo. Har kun "vanlige" pms symptomer så langt. Har såre brystvorter, men de kom da jeg satte Ovitrellen. Oppblåst, sikkert pga Lutinus, + hadde blodspor i utfloden i dag - sikkert pga Lutinus det også :) litt støl i korsrygg, som også er normalt ved pms hos meg.
Ellers er jeg litt grumpy :p

Så her blir det tydeligvis kun en evt positiv test som kan avgjøre. Oppi hodet mitt vil jeg vite om jeg er preggis ca 10-12 dpo, men vet det kan være farlig å tenke sånn. Tester ut Ovitrellen, slik at jeg kan ha en viss kontroll :)
 
Back
Topp