[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Trekker meg ut av Mai fotumet da det ikke var noe egg å sette inn i dag

Å så leit å høre [emoji22] vet så innmari godt hvordan den følelsen føles...
god klem til deg!! [emoji173]️
 
Ble ikke nytt innsett på meg. Sykehuset ringte og ingen av mine 2 eskimoer hadde overlevd. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på nytt ferskforsøk i september. Møkka lei hele prøvesirkuset nå.
 
Ble ikke nytt innsett på meg. Sykehuset ringte og ingen av mine 2 eskimoer hadde overlevd. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på nytt ferskforsøk i september. Møkka lei hele prøvesirkuset nå.

Så trist! Det er lov til å bli sint å lei når man er i denne prosessen her!!
 
Hvilke symptomer har dere etter innsett?
 
Shiepo får ikke til å qote deg. Tok ut egg 26 og satte inn 29. De sa det var 10delt:)
 
Ble ikke nytt innsett på meg. Sykehuset ringte og ingen av mine 2 eskimoer hadde overlevd. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på nytt ferskforsøk i september. Møkka lei hele prøvesirkuset nå.
Så utrolig leit:-( Hvilken klinikk hører du til?
 
Jeg er også drittlei nå... selv om det er første forsøket vårt... tester bare negativt, og skjønner ikke hvordan vi kunne lure oss selv til å tro at det skulle gå bra!
Jeg er vel rett og slett for gammel[emoji27]
 
Jeg har nå, 15 dpo, instinktivt sluttet å ta medisinene (Progynova og Cyclogest). Ser ikke poenget. Heller ikke folsyre. Har gitt opp[emoji27]
 
Back
Topp