[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Når skal du teste igjen nå da? 8 dpo er jo veldig tidlig, men godt å vite at otrivelle er ute [emoji5] tanta kan holde seg borte!

Det blir torsdag morgen[emoji106] Og fredag, lørdag, søndag osv[emoji23]
Jeg ringte klinikken i dag for å fortelle om bivirkninger av Progynova, og sa også at jeg testet- nei og nei du mååå ikke teste så tidlig!!! Altså... hvor galt kan det gå, etter et år med prøving[emoji848]
 
Det blir torsdag morgen[emoji106] Og fredag, lørdag, søndag osv[emoji23]
Jeg ringte klinikken i dag for å fortelle om bivirkninger av Progynova, og sa også at jeg testet- nei og nei du mååå ikke teste så tidlig!!! Altså... hvor galt kan det gå, etter et år med prøving[emoji848]

Testegakskapen lenge leve [emoji23]
Jeg vet, man blir psykisk sterk i dette her [emoji849]
 
Fikk ikke til å sitere, men... Sniker her inne [emoji14] gratulerer som ruger Mia, nå er det virkelig din tur [emoji173] [emoji173]
 
Får ikke til å skrive her inne med appen, blir gal!
Heier på alle dere rugere nå, måtte det bli mange fine streker fremover :happy:

Her blir det kontroll i morgen, med uttak en dag neste uke :D
 
Det blir torsdag morgen[emoji106] Og fredag, lørdag, søndag osv[emoji23]
Jeg ringte klinikken i dag for å fortelle om bivirkninger av Progynova, og sa også at jeg testet- nei og nei du mååå ikke teste så tidlig!!! Altså... hvor galt kan det gå, etter et år med prøving[emoji848]

Må ikke fortelle klinikken om tidligtesting;)
 
Kan Progynova gi falsk positiv test? Ser i papirene vi har fått at det står at Cyclogest (progesteron) ikke kan gi det[emoji5] jeg har jo fått positive tester tidlig nå, kjenner jeg ble litt stressa[emoji12]

Eneste jeg kan huske de fortalte ifht tidlig testing ved ferskforsøket var at de ikke ville ha noe telefon med resultat før testdato uansett, så da var unødvendig testing tidlig uøkonomisk[emoji12]
 
Last edited:
Kan Progynova gi falsk positiv test? Ser i papirene vi har fått at det står at Cyclogest (progesteron) ikke kan gi det[emoji5] jeg har jo fått positive tester tidlig nå, kjenner jeg ble litt stressa[emoji12]

Eneste jeg kan huske de fortalte ifht tidlig testing ved ferskforsøket var at de ikke ville ha noe telefon med resultat før testdato uansett, så da var unødvendig testing tidlig uøkonomisk[emoji12]

Følger denne! Går på både Progynova og Cyclogest...
 
Ingen av delene gir falsk positiv:) eneste som gjør det er elsprøyte og testikkelkreft[emoji79]

Puh, takk for svar [emoji5][emoji5] testikkelkreft?? [emoji79][emoji79]Visste om el-sprøyta[emoji5]
 
Nettopp vært på kontroll, her blir det økt dose til 175. Uttak blir på torsdag neste uke og innsett av (forhåpentligvis) blasto på tirsdag 6 juni!!
 
Back
Topp