[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Skal du slutte med spray ved sprøytestart? Skal du erstatte den med Orgalutran?

Lykke til :)

Hehe jeg er visst lite informert- for jeg skal ikke slutte med nesespray nei, skal bare redusere til 3 spray om dagen[emoji106]
Har grått mye i dag, men satt prøvestikk på både kjæresten og meg selv[emoji56] Eller sykepleier satt på meg, og det gikk sååå bra! Skal starte på Gonal-F i kveld[emoji847] Gleder meg faktisk litt, for første gang!
 
10 dag på spray . Hodepine som kommer og går og utrolig tørre slimhinner i nesa . [emoji3][emoji3]
Når fikk dere blødningen før sprøytestart ?
6 dager igjen til sprøytestart og 12 dager til ultralyd. Syntes tiden går så saaaakte nå
 
Ja, det var veldig bra :) da slipper jeg iallfall overstimulering ;) ja, det blir en kjempe spennende dag for mange av oss i morgen :) kjenner du mye nå?

Ja for det kan da umulig være noe godt[emoji57]
Det kjennes nå, det stikker og "presser" litt. Og så er jeg litt øm nederst i magen[emoji3]
 
Hehe jeg er visst lite informert- for jeg skal ikke slutte med nesespray nei, skal bare redusere til 3 spray om dagen[emoji106]
Har grått mye i dag, men satt prøvestikk på både kjæresten og meg selv[emoji56] Eller sykepleier satt på meg, og det gikk sååå bra! Skal starte på Gonal-F i kveld[emoji847] Gleder meg faktisk litt, for første gang!

Stusset litt på den ja :)

Gonal-f er veldig ok å sette (og det sier jeg med nålefobi) nålen er ikke "seig" sånn som f.eks Orgalutran er. Går nok helt fint! :)
 
Stusset litt på den ja :)

Gonal-f er veldig ok å sette (og det sier jeg med nålefobi) nålen er ikke "seig" sånn som f.eks Orgalutran er. Går nok helt fint! :)

Takk... det gjør ikke vondt, men etter mye gråt her hjemme innså jeg at jeg klarer det ikke. Mannen måtte gjøre det. Gikk tilslutt fint, et kvarter brukte jeg...
Det vanskeligste er likevel kanskje at jeg har en familie som ikke kan forstå at jeg vil gjøre dette. Og jeg blir 41 etter sommeren. Da er det ikke så lett å finne motivasjonen.
Men jeg er sikker på at alt er bedre i morgen[emoji173]️
Fantastisk å ha forumet her iallefall! Ikke så mange andre som forstår noe av dette..
 
Da ble det 8 egg ut[emoji3] legen mente dette var helt perfekt, håper han har rett[emoji847] det gokk veldig greit under uttaket, så nå er det bare å vente på tlf i morgen, for å høre hvordan det går[emoji33] er nervøs for resultatet kjenner jeg[emoji57] innsett er planlagt på mandag
 
Da ble det 8 egg ut[emoji3] legen mente dette var helt perfekt, håper han har rett[emoji847] det gokk veldig greit under uttaket, så nå er det bare å vente på tlf i morgen, for å høre hvordan det går[emoji33] er nervøs for resultatet kjenner jeg[emoji57] innsett er planlagt på mandag

Det er jo supert :) herlig!! Jeg fikk telefon, det var visst kun 9 egg og 6 av de er befruktet. De vil dyrke frem til tirsdag. Kjenner jeg er livredd for at alle faller fra men...har noen her inne fått 2 blasto inn noen gang forresten?
 
Det er jo supert :) herlig!! Jeg fikk telefon, det var visst kun 9 egg og 6 av de er befruktet. De vil dyrke frem til tirsdag. Kjenner jeg er livredd for at alle faller fra men...har noen her inne fått 2 blasto inn noen gang forresten?

Jeg er også kjempe nervøs nå[emoji57] har hørt at de setter inn flere egg hvis sjangsen for å bli gravid ikke er så stor...eller at man har vanskelig for å bli gravide. Men vet ikke altså. Men setter de inn to blasto er jo sjamgsen for graviditet stor[emoji3]
Jeg har vært gravid tre ganger, så her blir det bare ett egg inn tror jeg[emoji847]
 
Da ble det 8 egg ut[emoji3] legen mente dette var helt perfekt, håper han har rett[emoji847] det gokk veldig greit under uttaket, så nå er det bare å vente på tlf i morgen, for å høre hvordan det går[emoji33] er nervøs for resultatet kjenner jeg[emoji57] innsett er planlagt på mandag

Spennende! Bra at uttaket gikk greit! Lykke med innsett mandag :)
 
Det er jo supert :) herlig!! Jeg fikk telefon, det var visst kun 9 egg og 6 av de er befruktet. De vil dyrke frem til tirsdag. Kjenner jeg er livredd for at alle faller fra men...har noen her inne fått 2 blasto inn noen gang forresten?

Du må ha masse lykke til! Håper helgen går kjapt unna og innsett går som smurt på tirsdag! :)
 
Jeg er også kjempe nervøs nå[emoji57] har hørt at de setter inn flere egg hvis sjangsen for å bli gravid ikke er så stor...eller at man har vanskelig for å bli gravide. Men vet ikke altså. Men setter de inn to blasto er jo sjamgsen for graviditet stor[emoji3]
Jeg har vært gravid tre ganger, så her blir det bare ett egg inn tror jeg[emoji847]

Da blir du lett gravid ja :) Jeg er veldig spent! Sier meg fornøyd om det blir en blasto inn (og gjerne noe på frys, men vil ikke ha forhåpninger om det).
 
Da blir du lett gravid ja :) Jeg er veldig spent! Sier meg fornøyd om det blir en blasto inn (og gjerne noe på frys, men vil ikke ha forhåpninger om det).

Ikke så lett tror jeg[emoji15] men vet hvertfall at jeg kan bli det[emoji847] har god tro på blasto og håper på noen blasto på frys jeg og
 
I morgen starter jeg på min aller aller første sprøyte - menopur.. kort regime og jeg er super spent og redd ... mange tanker og følelser i sving! Lykke til alle mai-jenter! Jeg krysser fingrene for oss[emoji173]️
 
Back
Topp