[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Noen som har opplevd lignende? Er på kort protokoll og brukte progynova i nesten 1 mnd for å bli styrt inn i riktig uke før oppstart med sprøyter. På progynova fikk jeg ingen blødning, men i dag på sprøytedag 6 har jeg begynt å blø og har fått skikkelig menssmerter... de sa det var normalt at man kunne begynne å blø enten på progynova eller når man startet med sprøytene.. men siden dette skjedde først på sprøytedag 6 blir jeg veldig usikker... dette begynte selvsagt rett etter telefonen er stengt..
 
Joda va litt ulike i str hos meg også, men håper de minste vokser litt til fredag, så blir det vel noen å ta av. 6-10 stk hos meg tror jeg er veldig spent på antallet denne gangen jeg også, må ikke ha så mange, men skulle gjærne hatt noen på frys[emoji847] sånn i tilfelle[emoji3] ovitrlle onsdags kveld og innsett på mandag er planen... jeg grugleder meg!

Å selvfølgelig blir det uttak fredag[emoji3]

Så bra! Enig med deg, ønsker meg veldig gjerne noen på frys men...det gir litt ekstra trygghet :) nå må vi bare krysse fingre for gode egg ut, og god befruktning!!
 
Joda va litt ulike i str hos meg også, men håper de minste vokser litt til fredag, så blir det vel noen å ta av. 6-10 stk hos meg tror jeg er veldig spent på antallet denne gangen jeg også, må ikke ha så mange, men skulle gjærne hatt noen på frys[emoji847] sånn i tilfelle[emoji3] ovitrlle onsdags kveld og innsett på mandag er planen... jeg grugleder meg!

Å selvfølgelig blir det uttak fredag[emoji3]

Å så spennende!

Uttak på fredag for meg også og LillyBE i morra!!!

Innsetting mandag. Håper også på noen på frys, men først og fremst på et lite nurk i fra fersk innsettet , om jeg får lov til å være så freidig :happy::joyful:

Her er det 8-9 aktuelle mente dr.dyregod.
Erfaringsmessig blir det aldri det antallet de ser på ul hos meg. Jeg fikk flere første gang og færre andre gang.

Av uttakene mine virket det første best, med flere egg ut og flere på frys, men det andre med færre ut og bare ett på frys var det vellykkede forsøket. Ble en bebis og nesten en bebis til av de to eggene som gikk til innsett.

Det er så lett å bli lei seg ved få egg. Min erfaring var jo å nå mållinjen, endelig.

Håper likevel på et gull om det blir flere, er jo også mange som har fått bebis med mange ut.
 
Å så spennende!

Uttak på fredag for meg også og LillyBE i morra!!!

Innsetting mandag. Håper også på noen på frys, men først og fremst på et lite nurk i fra fersk innsettet , om jeg får lov til å være så freidig :happy::joyful:

Her er det 8-9 aktuelle mente dr.dyregod.
Erfaringsmessig blir det aldri det antallet de ser på ul hos meg. Jeg fikk flere første gang og færre andre gang.

Av uttakene mine virket det første best, med flere egg ut og flere på frys, men det andre med færre ut og bare ett på frys var det vellykkede forsøket. Ble en bebis og nesten en bebis til av de to eggene som gikk til innsett.

Det er så lett å bli lei seg ved få egg. Min erfaring var jo å nå mållinjen, endelig.

Håper likevel på et gull om det blir flere, er jo også mange som har fått bebis med mange ut.

Jeg fikk ut 14 sist, et tredagers inn og to blasto på frys. Så det var ikke så mange som overlevde prosessen så lenge. Ble gravid både på fersk og første frys. Men mistet. Det viktigste er jo at det er gode egg. Og at det er en baby[emoji3] men det føles litt tryggere med noen på frys[emoji33]
Her er det også innsett på mandag. Grugleder meg[emoji847]
 
UL i dag! Var ca. 17-18 follikler. Lukter overstimulering denne gangen også, men det går bra. Skal ha uttak på lørdag (legen er vekke fredag), og så blir det innsett mandag eller tirsdag [emoji5] Forrige gang fikk de ut 16 egg, 11 befruktet, men ingenting på frys. Håper det går litt bedre denne gangen [emoji16] Spennende og nervepirrende!
 
Da er jeg happy ruger av en 5cells eskimo. Tenker at jeg nå er et innsett nærmere en lillebrøster Håper vi lykkes snart for jeg er litt lei denne prøverbobla. Men hvem er vel ikke det?!

Så spennende!! Masse lykke til :) huff ja, hvem er vel ikke det..vi satser på at mai blir en mnd hvor mange av oss lykkes :)
 
Jeg fikk ut 14 sist, et tredagers inn og to blasto på frys. Så det var ikke så mange som overlevde prosessen så lenge. Ble gravid både på fersk og første frys. Men mistet. Det viktigste er jo at det er gode egg. Og at det er en baby[emoji3] men det føles litt tryggere med noen på frys[emoji33]
Her er det også innsett på mandag. Grugleder meg[emoji847]

Ja, her var det 14 ut på første forsøk, 1 2-dagers inn og 3 på frys. Sist runde 11 egg ut, 1 blasto inn og 1 på frys. Så det faller fra mange, derfor håper jeg jo veldig at vi iaf får ut minst 7- 8 i morgen :) men igjen, om man kun får ut 4 så kan det jo være alle er av topp kvalitet og evnt lar seg fryses.
 
UL i dag! Var ca. 17-18 follikler. Lukter overstimulering denne gangen også, men det går bra. Skal ha uttak på lørdag (legen er vekke fredag), og så blir det innsett mandag eller tirsdag [emoji5] Forrige gang fikk de ut 16 egg, 11 befruktet, men ingenting på frys. Håper det går litt bedre denne gangen [emoji16] Spennende og nervepirrende!

Dette blir iallfall mange egg ut ;) Håper kvaliteten er bedre nå, så du kanskje kan få på frys denne runden :) Det er jo skikkelig luksus, hehe! Håper også du slipper unna overstimulering!
 
Dette blir iallfall mange egg ut ;) Håper kvaliteten er bedre nå, så du kanskje kan få på frys denne runden :) Det er jo skikkelig luksus, hehe! Håper også du slipper unna overstimulering!

Hadde vært deilig å slippe! Får mange egg her siden det i vårt tilfelle er han som har et veldig lite antall sædceller. Så det er litt luksus, med mengde egg, men bakside med overstimulering. Men vi er optimistiske på at det skal gå bra til slutt [emoji5][emoji1303]
 
Da starter jeg opp med sprøyter så snary mensen kommer. Menopur og Puregon.
 
Ja, her var det 14 ut på første forsøk, 1 2-dagers inn og 3 på frys. Sist runde 11 egg ut, 1 blasto inn og 1 på frys. Så det faller fra mange, derfor håper jeg jo veldig at vi iaf får ut minst 7- 8 i morgen :) men igjen, om man kun får ut 4 så kan det jo være alle er av topp kvalitet og evnt lar seg fryses.

Ja kvaliteten er jo egentlig det viktigste[emoji3] vi får bare håpe å tro at det er vår lykkemåned og at vi bare trenger et eneste egg nå[emoji56] og kanskje en lillebror eller lillesøster på frys[emoji847]
 
På vei til klinikken nå, UL og mulig sprøyteoppstart! Gruer meg og sier til meg selv at jeg gleder meg!
Har migrene konstant nå, så håper det er pga Suprecur! Og at jeg skal slutte på den i dag:)
 
På vei til klinikken nå, UL og mulig sprøyteoppstart! Gruer meg og sier til meg selv at jeg gleder meg!
Har migrene konstant nå, så håper det er pga Suprecur! Og at jeg skal slutte på den i dag:)


Skal du slutte med spray ved sprøytestart? Skal du erstatte den med Orgalutran?

Lykke til :)
 
Da er uttak gjort, 10 egg ut :) så nå er det bare å vente på den skumle telefonen i morgen... Uttaket var kjempe greit, fikk godt med smertestillende så ikke noe problem :) vi får jo se åssen befruktningen er, men antagelig innsett av blasto på tirsdag...evnt 2 egg inn lørdag ;)

Det ble jo et godt resultat da[emoji3] å så spennende[emoji847] du skal se det går bra[emoji3]
Er så spent på morgendagen[emoji3] du får ha lykke til[emoji2]
 
Det ble jo et godt resultat da[emoji3] å så spennende[emoji847] du skal se det går bra[emoji3]
Er så spent på morgendagen[emoji3] du får ha lykke til[emoji2]

Ja, det var veldig bra :) da slipper jeg iallfall overstimulering ;) ja, det blir en kjempe spennende dag for mange av oss i morgen :) kjenner du mye nå?
 
Back
Topp